2020-05-01, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Ahmed e aldrig mer med. Amk gör mot sitt slut

Ahmed är väl på morgonpasset i p3?
Citera
2020-05-01, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matheyus

Aha, där ser man. Synd, där får de ju inte vara grova i mun
Citera
2020-05-01, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-Heinrich
Precis! Tycker Karakou är bra och Nadja Evelina. Men sen är det några tråkiga han dragit dit med, Moose Island eller va den senaste hette var väl inget vidare. Sen känns det som Sebastian försöker lite för mycket just nu. Kan vara intressant att höra om en uppväxt i Livets Ord, men inte varje dag. Får lite vibbar av att han ska hjälpa Martin med att plantera örter som när Daniel Sanchez var med väldigt ofta i AMK och skulle göra matlådor åt Martin!

När Nadja var med sist sa hon bokstavligen att hon inte gillade att prata i mikrofon?! Hur kan man då vara en bra gäst, satt helt tyst hela programmet.
Citera
2020-05-01, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BabySailor
Har du bajs under armarna?

Fyllt med bajs, blev du kränkt?

Är du del av AMK-sekten och sitter med i mongodagiset?

Edit: Står verkligen fast vid att Sebastian Järpehag är den sämsta gäst AMK någonsin skådat. Hoppas din tå klämmer lite mer nu när du får läsa det igen. (Verkar vara en öm tå)
Senast redigerad av egenvilja 2020-05-01 kl. 22:04.
Citera
2020-05-01, 22:21
Medlem
BabySailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja

Edit: Står verkligen fast vid att Sebastian Järpehag är den sämsta gäst AMK någonsin skådat. Hoppas din tå klämmer lite mer nu när du får läsa det igen. (Verkar vara en öm tå)

Shit tagga ner klockan är mycket. Av oss två verkar du vara mest kränkt, tror du ser det själv om du läser igenom tråden en gång till. En heads up bara så har jag aldrig skrivit något om Sebastian varken positivt eller negativt. Tror du blandar ihop folk.
Citera
2020-05-01, 22:25
Medlem
Wretch32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matheyus

Ahmed är inte med i Morgonpasset i P3.
Ibland som vikarie, men det är väldigt sällan.

Mvh
Citera
2020-05-02, 09:54
Medlem
Citat:

Herregud pojk att du står ut med dig själv.

Lugna ner dina nerver lite och chilla med lite AMK och ta inte så hårt på allt
Citera
2020-05-02, 11:44
Medlem
Citat:
Det är du som är inskriven på psyk.

Nja den gamla kan du inte köra med. Det biter inte på mig. Kanske om det varit en normal människa att jag blivit ledsen. Men nu är det ju som en smällfet och ful person mobbar någon för att vara tjock. Dessutom när jag inte blev det för jag inte ville. Dessutom var det för att klara av att ta antidepressiva vilket jag inte har tagit på fyra månader nu sådeså.

Dessutom får du väl inse att du inte är uppskattad av en enda på detta forum utan alla tycker du är kockobeng. Så du kanske behöver prata med någon du med.

Men först behöver du lugna ner dig lite. Kanske välja en annan podcast så vi slipper dit eviga tjat här inne
Senast redigerad av SuneSnus 2020-05-02 kl. 11:47.
Citera
2020-05-02, 11:50
Medlem
Komiskt också att du alltid blir sur på riktigt, jag lattjar mest med dig. En riktig mupp vi har att göra med som sagt
Citera
2020-05-02, 11:53
Medlem
Med tanke på att du konstant tjatar om att du är höginkomsttagare är väl det självklart att du är en arbetslös nolla. Men du har rätt, vi lägger ner detta nu. Det är pinsamt hur du fortsätter visa att du är psykopat gång på gång.
Citera
2020-05-02, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Med tanke på att du konstant tjatar om att du är höginkomsttagare är väl det självklart att du är en arbetslös nolla. Men du har rätt, vi lägger ner detta nu. Det är pinsamt hur du fortsätter visa att du är psykopat gång på gång.

Vissa går det bra för här i livet, andra inte (du) Deal with it, "grabben"...
Citera
2020-05-02, 16:02
Medlem
frantiks avatar
Wow. Den här tråden ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in