Citat:
Ursprungligen postat av
sk0gen
Jag tycker isak Jansson stigit från beige för några år sen till toppengäst!. Han drar alltid igång välfungerande ”riff” som drar det bästa ur närvarande komiker
Håller verkligen med! Isak är verkligen den som kan få igång ett kul samtal och ta en boll och springa med den. Ibland kan ha dra det liiiiiiiiiiiiite för långt, vissa imitationer och röster, men vem fan är perfekt? Han är lätt en av mina absoluta toppgäster, han funkar dessutom med typ de flesta andra komiker, så han är ett otroligt säkert kort.
Angående Kathryn måste jag fan hålla med folk här i tråden. Tycker generellt folk varit hårda mot henne tidigare, men satan vad hon har blivit störig senaste tiden. Missförstå mig rätt, hon har alltid varit jävligt gapig och hetsig, men senaste halvåret typ har hon gått från småjobbig till att bli någon som får mig att tveka om det är värt att lyssna ens. Alldeles för mycket gap och skrik från henne, mer eller mindre konstant, hela tiden, jämt. Till och med Martin verkade störa sig på att hon med skrek idag. Tyckte det kändes lite oskönt, men jag förstår också helt och hållet att han reagerar som han gör. Samtidigt är det ju han som bjuder in henne på veckobasis, så vet inte riktigt vad han förväntar sig. Robin lär ju behöva sitta och skruva satan på mixerbordet när hon är med. Blev så himla glad när jag hörde K:s stämma, men fan vad det inte klaffade med hans nivå och Katherines. Hon totalt dränker alla samtal i högljudda, gälla läten.
Hon och Daniel Sanchez är absolut sämst just nu, tyvärr. Daniel har dock andra problem, framförallt verkar han totalt sakna komisk tajming. Alltså helt och hållet. Jag får typ kalla kårar när han försöker vara rolig. Varenda skämt från honom är en pyspunka. Var. Enda. Ett. Tror inte han fått mig att dra i smilbanden en gång på vadå, två år? Inte en endaste gång.