2020-11-09, 18:38
Medlem
DemonDeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Idag blev det verkligen bevisat att Cathryn inte kan svenska säger bara massa nonsens och förstår inte vad resten av gänget pratar om.

Citat:
Ursprungligen postat av blodpalt
Oroa dig inte, Kathlyn var med och sabbade allt. Hörde knappt K i avsnittet eftersom det var sp mycket skrik på roliga youtube-klipp.
Snacka om slöseri på talang. Tur att man kan höra K varje vecka (om jag inte minns fel) gratis i Della Sport. Varför ens bjuda in en underhållande gäst och sen slösa bort den chansen på att titta på Youtube och ha svenskalektion med en invandrare? De kan väl ha Kathryn i avsnitten då de intervjuar okända artist-aspiranter istället. Låter som att jag inte missade något när jag stängde av denna skiten.
Citera
2020-11-09, 19:05
Medlem
Herrejävlar ja. Inte bara sjukt irriterande utan cringe också. Det gör ont i öronen
Citera
2020-11-10, 07:21
Medlem
DemonDeaths avatar
Nu har antalet Patreons gått ner 6 månader i rad https://graphtreon.com/creator/amkmorgon
Och det är väl sällan så att man på dagen säger upp sitt givande bara för att det varit ett dåligt avsnitt. Snarare känns det mer troligt att man till slut efter en lång period av sämre kvalité bestämmer sig för att sluta betala. Så det säger väl en del om att podden har gått ner sig i kvalité, och nu börjar folk ledsna på att lyssna & betala.

Hoppas detta är ett wakeup-call till Martin att man inte kan bjuda in vem som helst i studion och tro att folk kommer fortsätta lyssna & betala med behållning. Personer som förstör samtalen mer än bidrar kanske inte borde återkommande få vara med. Utöver detta har jag tidigare tyckt att det skulle vara kul med mer gäster, men dessa wannabe-artister är ju ärligt talat tråkigare än inga gäster alls.
Senast redigerad av DemonDeath 2020-11-10 kl. 07:29.
Citera
2020-11-10, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DemonDeath
Nu har antalet Patreons gått ner 6 månader i rad https://graphtreon.com/creator/amkmorgon
Och det är väl sällan så att man på dagen säger upp sitt givande bara för att det varit ett dåligt avsnitt. Snarare känns det mer troligt att man till slut efter en lång period av sämre kvalité bestämmer sig för att sluta betala. Så det säger väl en del om att podden har gått ner sig i kvalité, och nu börjar folk ledsna på att lyssna & betala.

Hoppas detta är ett wakeup-call till Martin att man inte kan bjuda in vem som helst i studion och tro att folk kommer fortsätta lyssna & betala med behållning. Personer som förstör samtalen mer än bidrar kanske inte borde återkommande få vara med. Utöver detta har jag tidigare tyckt att det skulle vara kul med mer gäster, men dessa wannabe-artister är ju ärligt talat tråkigare än inga gäster alls.

Japp. Tunn is nu. Diskuteras tråden nånting i facebookgruppen?
Citera
2020-11-10, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grammofontratt
Japp. Tunn is nu. Diskuteras tråden nånting i facebookgruppen?
Kan inte påminna mej om att jag läst nåt om flashback i gruppen.
Däremot så har sektmedlemmarna nu swishat nästan 15000:- till ledarens böter.
Citera
2020-11-10, 20:16
Medlem
sk0gens avatar
Jag tycker isak Jansson stigit från beige för några år sen till toppengäst!. Han drar alltid igång välfungerande ”riff” som drar det bästa ur närvarande komiker
Citera
2020-11-10, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaoriblast
I så fall hade postaren jag svarade otur när han formulerade sig.

Vad dillar du om? Hur uttryckte jag det som något negativt?...

Jeez.
Citera
2020-11-10, 20:33
Medlem
Theomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sk0gen
Jag tycker isak Jansson stigit från beige för några år sen till toppengäst!. Han drar alltid igång välfungerande ”riff” som drar det bästa ur närvarande komiker

Håller verkligen med! Isak är verkligen den som kan få igång ett kul samtal och ta en boll och springa med den. Ibland kan ha dra det liiiiiiiiiiiiite för långt, vissa imitationer och röster, men vem fan är perfekt? Han är lätt en av mina absoluta toppgäster, han funkar dessutom med typ de flesta andra komiker, så han är ett otroligt säkert kort.

Angående Kathryn måste jag fan hålla med folk här i tråden. Tycker generellt folk varit hårda mot henne tidigare, men satan vad hon har blivit störig senaste tiden. Missförstå mig rätt, hon har alltid varit jävligt gapig och hetsig, men senaste halvåret typ har hon gått från småjobbig till att bli någon som får mig att tveka om det är värt att lyssna ens. Alldeles för mycket gap och skrik från henne, mer eller mindre konstant, hela tiden, jämt. Till och med Martin verkade störa sig på att hon med skrek idag. Tyckte det kändes lite oskönt, men jag förstår också helt och hållet att han reagerar som han gör. Samtidigt är det ju han som bjuder in henne på veckobasis, så vet inte riktigt vad han förväntar sig. Robin lär ju behöva sitta och skruva satan på mixerbordet när hon är med. Blev så himla glad när jag hörde K:s stämma, men fan vad det inte klaffade med hans nivå och Katherines. Hon totalt dränker alla samtal i högljudda, gälla läten.

Hon och Daniel Sanchez är absolut sämst just nu, tyvärr. Daniel har dock andra problem, framförallt verkar han totalt sakna komisk tajming. Alltså helt och hållet. Jag får typ kalla kårar när han försöker vara rolig. Varenda skämt från honom är en pyspunka. Var. Enda. Ett. Tror inte han fått mig att dra i smilbanden en gång på vadå, två år? Inte en endaste gång.
Senast redigerad av Theomania 2020-11-10 kl. 21:30.
Citera
2020-11-10, 20:55
Medlem
postvagns avatar
Håller med alla om Kathryn. Varför bokas hon in ens? Det var ett "OH MY GAAAAAD" var 5e minut hela avsnittet.

Sen, varför har Martin inte lärt sig att äta frukost INNAN han startar programmet? Det är 2020 och INGEN äter i micken, utom Martin Soneby. Spolar förbi de segmenten var enda gång.
Citera
2020-11-10, 21:35
Medlem
sk0gens avatar
Nej om det är nåt soneby kan göra som minst är det att plocka bort gäster som direkt förstör podden. Cathryn är väl den enda som har den effekten.

Sen tyckee jag personligen järpenhag är ett bedrövligt sänke han med. Inte så att han krossar samtalet som cathryn men han är definitivt på listan över sänken . .

Mycket glad också över att Marcus Berggren inte är med längre . Vad hände med honom?
Citera
2020-11-10, 22:10
Medlem
DemonDeaths avatar
Citat:
Nej om det är nåt soneby kan göra som minst är det att plocka bort gäster som direkt förstör podden. Cathryn är väl den enda som har den effekten.

Sen tyckee jag personligen järpenhag är ett bedrövligt sänke han med. Inte så att han krossar samtalet som cathryn men han är definitivt på listan över sänken . .

Mycket glad också över att Marcus Berggren inte är med längre . Vad hände med honom?
Klart man har vissa favoriter. T.ex. gillar jag Albin Olsson, Johannes Brenning och Pelle Helgesson.

Personer som Sebastian Järpehag, My Gundmundsdotter, Clara Kristiansen, etc är jag lite mer neutral till. De är väl inte jätteroliga men förstör samtidigt inte heller.

Kathryn Leroux däremot spelar i en helt annan liga. Hon förpestar så mycket så att man direkt vill stänga av när man hör hennes röst. Som du säger så har hon effekten att hon förstör avsnitten som hon är med i.
Citera
2020-11-11, 15:14
Medlem
Citat:

Han har en egen pod som dessutom drar in mer stålar än AMK.

Agazzi, Järpenhag och improfolket måste bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in