2020-04-30, 19:40
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Hur orkar ni hålla på? Det är BB, inte släktforskning eller något annat. SLUTA!!! Ni sabbar tråden. Jag är mot anmäla, men wtf....

Ja men någon sa att Mergims systers man såg svensk ut, och det var så vi kom in på detta.
Medlem
Tror Sami skulle bli riktigt jävla ledsen utan Julia därinne. Det är dom 2 nu. Alla som älskar Sami borde hjälpa till så han får ha Julia kvar. Han har mist varenda vän därinne. Så please låt Julia få stanna
Medlem
Nu börjar det bli dags att rösta taktiskt för att den man hoppas ska vinna BB ska ha chans att göra det. Det kan bara vara så att Sami bara är totalt överlägsen i en final. Som jag ser det är det bara Lennie som kan utmana om vinsten, men då måste han synas mer och fortsätta att vara på sitt eget underbara sätt. Om Lennie ska ha någon chans att vinna så måste Mergim ut, Mergim håller tillbaka Lennie i det mesta. Får inte Mergim som han vill blir Lennie osäker och backar och blir tyst och försvinner mycket ur allt. Hans konflikträdsla kommer då fram. Om lemmie ska kunna vinna så måste Mergim ut ur huset, även om dom är bästa vänner. Så rösta ut Mergim om ni vill Lennie ska vinna. Kort tid kvar så dom ses snart ändå.
2020-04-30, 19:42
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Thanksgiving i den anglosaxiska världen, som vi tilhör, är en protestantisk helgdag, alltså skulle den egentligen inledas med en kristen bön, som man gör USA. De skall alltså spegla en amerikansk familj så detta borde vara obligatoriskt. Men men, i sverige är vi lättkränkta som Jullan säger och det skulle väl vara rasistiskt
2020-04-30, 19:42
Medlem
burialhexs avatar
Kommit någon sanning ännu?
2020-04-30, 19:43
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Då kan jag tycka att det är schysstare att rösta på Sami som vinnare i finalen. Förstå mig rätt; jag gillar också Lennie. Tycker han är grym. Men jag tror inte att han behöver pengarna. En andraplats duger lika gott åt honom. Han kommer att vara skitglad.

Ja jag säger ju bara att jag vill ha Mergim, Lennie och Sami i finalen Tror deras (mergim / lennies resa där inne är viktigare upplevelsemässigt och minnesmässigt för varandra mer än pengarna. Även om såklart alla vill ha pengar. Vill så himla gärna att de ska få uppleva så mkt som möjligt ihop. 😩
2020-04-30, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Tror Sami skulle bli riktigt jävla ledsen utan Julia därinne. Det är dom 2 nu. Alla som älskar Sami borde hjälpa till så han får ha Julia kvar. Han har mist varenda vän därinne. Så please låt Julia få stanna

Tror jag också! Övertygad till och med.

Apropå de vita och svarta kuverten, jag tror att det är MYCKET bättre att välja en obekväm sanning så att man kan bättra sig och öka i popularitet. Smart tänkt av Sami som även övertygade Julia att ta obekväm av den orsaken. Ska bli SÅ spännande att höra vad det står om dem!
2020-04-30, 19:47
Medlem
Sami ”Gillar dem inte det dem ser kan de fan stänga av/byta kanal” helt rätt
2020-04-30, 19:48
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Sami skulle ha kul med lennie också. Han verkar gilla han mycket, så tror han kommer klara sig isf 😊
2020-04-30, 19:48
Medlem
askungens avatar
Jasmine kan inte ens hålla en gaffel på ett vettigt sätt... 🤯
2020-04-30, 19:49
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Sabbar jag tråden med två inlägg? Vi pratade med direkt anknytning till Mergim. Måste bara hans bajs tas upp i tråden?

Vad menar du hans bajs? Pratar du om mig?
Vi två diskuterade bara för att någon skrev om hans svåger såg svensk ut sen kom vi in på annat också skitsamma inte så farligt.
2020-04-30, 19:50
Medlem
Zingo2s avatar
Finns bara 2 riktiga personer kvar i huset och det är Sami och Julia.😀😀👍👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in