2020-04-30, 14:39
Avslutad
enda anledningen deltagarna står ut med batmanbögen är för att han står för matlagningen, annars skulle ingen bry sig om honom
2020-04-30, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Jag har känt en tid att jag inte vill ha Lennie där och det beror på hans sätt att ta saker av andra och att han dessutom sa det högt och tydligt i sovrummet när frida packade upp T-shirten hon fick av Sami. Lennie frågade då om Merigm fått ngt av Sami och han svarade nej varpå Lennie säger: " Det är väl bara att ta ngt och sen säga att Du fått det (eller säga att du har väl fått tillbaka det, lite osäker där) Lennie fortsätter med: "det är väl kul att ha tagit nåt av alla som varit här". När sen sami saknade sina glasögon häromdagen var Lennie snabbt på plats och sa " de har du väl fått tillbaka?" Varpå Sami svarar "nej, frida hade de sist och sen har jag inte sett röken av de". Frida själv visste tyvärr ingenting om var de kunde vara och när det gått en stund säger Lennie: " Ska jag hämta dina glasögon, sami?" Ja säger han helt lugn och Lennie springer till sovrummet. Tyvärr hann jag inte skifta om till sovrumskameran tillräckligt snabbt och kunde se vad han gjorde.. mer än att jag vet att han kom tillbaka tomhänt.. När Fridas tofflor dök upp helt plötsligt när de höll på att packa var Lennie också inblandad i det på ngt sätt. Likaså hade han Robinsonkoppen som Amilia tog i robinsonveckan och skulle packa ner och då sa Sami att den får du väl sälja dyrt till Amilia nu och Lennie skrattade lite förläget.. Godispåsarna tog han också från Jassa och Julia och det finns säkert mer som jag inte kommer på i skrivande stund.. Så norpa saker det kan han den "fina" gossen och det gillar inte jag! Man kan fråga om man får eller kan byta men att sno saker är jag starkt emot!

Han har tagit läsk och gömt i sin sänglåda som eg var till Sami och Alex. (Då de andra fick in alkohol.)
2020-04-30, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joakim.svensson
enda anledningen deltagarna står ut med batmanbögen är för att han står för matlagningen, annars skulle ingen bry sig om honom

Nu är det ju ingen nämnvärd matlagning längre.. och sami och Julia blir ju utanför hela tiden när de andra antingen väntar till de ätit eller äter precis före.. Idag visade ju Sami och Julia att de också kan sköta köket och igår städade de köket så nu kan nog Lennie avvaras utan problem.
2020-04-30, 14:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Nu är det ju ingen nämnvärd matlagning längre.. och sami och Julia blir ju utanför hela tiden när de andra antingen väntar till de ätit eller äter precis före.. Idag visade ju Sami och Julia att de också kan sköta köket och igår städade de köket så nu kan nog Lennie avvaras utan problem.
sant, jag menade mer eller mindre genom tävlingen, tråkigare människa får man leta efter (typ som frida)
2020-04-30, 14:47
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jag får typ allvarliga psykiska inbrott (alltså gör inte utlopp i dem) men av att vänta såhär.
Tänkte ta en dusch, men vill se detta först, alltid lkte trist att se det i efterhand.
Ser fram emot dagen då Sami vinner skiten och det finns inte längre något att titta på och livet kan återgå tills man blev hocked!

Hoppas att jasmine sitter på ett eller annat sätt nominerad på måndag!!
Jag är tyvärr så hooked att jag kommer se om hela säsongen direkt efter att den tar slut! 😂

Sami måste vinna!!!!
2020-04-30, 14:47
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Nej jag tror inte Svante kommer. Snacka om taskigt att släpa honom ända dit och hem för några minuter liksom 😞

Det beror på. Många hundar älskar att åka bil andra inte och kräks men det upp till killen som passar honom just nu att avgöra, han har la mest koll på det. Förhoppningsvis kan Jullan då i så fall kolla in Svante.
2020-04-30, 14:49
Medlem
JekkanGurkmejas avatar
När kommer nomineringarna då???
2020-04-30, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joakim.svensson
sant, jag menade mer eller mindre genom tävlingen, tråkigare människa får man leta efter (typ som frida)

Precis. Men lite roligt var det i början när han hoppade runt av glädje vissa stunder, men sen tröttnade man.
2020-04-30, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Det beror på. Många hundar älskar att åka bil andra inte och kräks men det upp till killen som passar honom just nu att avgöra, han har la mest koll på det. Förhoppningsvis kan Jullan då i så fall kolla in Svante.

Julia har själv sagt att hon inte vill att de tar dit Svante så gissar att de inte gör det eftersom hon inte vill.
2020-04-30, 14:53
Medlem
avixs avatar
Nu kommer nomineringarna.
2020-04-30, 14:54
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife

Det är ju inte bilresan som är problemet. Att hunden ska sitta på andra sidan glaset och behöva höra Julia blir bara jobbigt för Svante.

Bättre att hålla djur utanför. Tror någon skrev att det är Julias kompis som sköter insta som kommer komma. Mergims syster och Samis mamma och bror.
2020-04-30, 14:56
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Julia har själv sagt att hon inte vill att de tar dit Svante så gissar att de inte gör det eftersom hon inte vill.
Hur gör dom då med Lennie som inte vill ha besök alls

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in