2020-04-30, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Skickat in lite om sexuell läggning, att de skrattade åt Sami och sa att hans jacka luktade skit etc.

Hur ska det gynna honom att veta det? Är det i te bättre att han vet att han är älskad?
2020-04-30, 14:02
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Hur ska det gynna honom att veta det? Är det i te bättre att han vet att han är älskad?
Jag tog några positiva också. Om hans populäritet. Jag tänkte inte på hur det skulle gynna honom. Har hatat att de gjort så bakom hans rygg bara.
2020-04-30, 14:06
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Men vad faaan. Nu kommer de flytta tillbaka från badrumskameran.

Riggat! Jag hann inte ens se Lennie i duschen!
2020-04-30, 14:09
Medlem
askungens avatar
Citat:
Jag tog några positiva också. Om hans populäritet. Jag tänkte inte på hur det skulle gynna honom. Har hatat att de gjort så bakom hans rygg bara.
Hjärnan är totalt död och jag kommer inte på en enda sanning man skulle berätta för någon av dem. Skulle vara om corona men kommer inte tas upp.

Vill se vilka som är nominerade nu!!
2020-04-30, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Jag är helt övertygad om att de fick stanna eftersom BB uttalade sej i Aftonbladet någorlunda samtidigt om att de inte kunde ta in nya deltagare pga coronan. Sen var det väl tittarna som avgjorde? Men gissar att det var produktionens tanke.

För visst kom Frida och Philip in tidigare?

(kan ju ha helt fel här)

Det var pga corona som 2 fick stanna, men vi fick också valet, för de kunde inte längre ta in nya. Philip och Frida fanns där redan och Frida blev lite kär i glasman och sami och glasman tog philip snabbt under sina vingar.
2020-04-30, 14:12
Medlem
GasGlads avatar
Är det inte dags att göra sig av med Lennie nu, vad bidrar han förutom att vara skärtgosse till Mergim?
2020-04-30, 14:13
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulpaj99
Någon som vet vilken låt de spelar vissa morgnar när de ska vakna? Börjar med att någon skriker godmorgon sen kommer någon houselåt typ.

Det är Rosanna Charles...
https://soundcloud.com/rosanna-charles-202494109/gomorron-laten
2020-04-30, 14:17
Medlem
Citat:
Men vad faaan. Nu kommer de flytta tillbaka från badrumskameran.

Riggat! Jag hann inte ens se Lennie i duschen!

Nej men äntligen säger jag!!
2020-04-30, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Det är Rosanna Charles...
https://soundcloud.com/rosanna-charles-202494109/gomorron-laten

Finns inte på Spotify va? Vill ha!!
2020-04-30, 14:20
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Hjärnan är totalt död och jag kommer inte på en enda sanning man skulle berätta för någon av dem. Skulle vara om corona men kommer inte tas upp.

Vill se vilka som är nominerade nu!!
Nä det är fan skitsvårt.

Ja, samma här. Ser gärna att Sami blir nominerad och knockar ut någon!
2020-04-30, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GasGlad
Är det inte dags att göra sig av med Lennie nu, vad bidrar han förutom att vara skärtgosse till Mergim?

Jag har känt en tid att jag inte vill ha Lennie där och det beror på hans sätt att ta saker av andra och att han dessutom sa det högt och tydligt i sovrummet när frida packade upp T-shirten hon fick av Sami. Lennie frågade då om Merigm fått ngt av Sami och han svarade nej varpå Lennie säger: " Det är väl bara att ta ngt och sen säga att Du fått det (eller säga att du har väl fått tillbaka det, lite osäker där) Lennie fortsätter med: "det är väl kul att ha tagit nåt av alla som varit här". När sen sami saknade sina glasögon häromdagen var Lennie snabbt på plats och sa " de har du väl fått tillbaka?" Varpå Sami svarar "nej, frida hade de sist och sen har jag inte sett röken av de". Frida själv visste tyvärr ingenting om var de kunde vara och när det gått en stund säger Lennie: " Ska jag hämta dina glasögon, sami?" Ja säger han helt lugn och Lennie springer till sovrummet. Tyvärr hann jag inte skifta om till sovrumskameran tillräckligt snabbt och kunde se vad han gjorde.. mer än att jag vet att han kom tillbaka tomhänt.. När Fridas tofflor dök upp helt plötsligt när de höll på att packa var Lennie också inblandad i det på ngt sätt. Likaså hade han Robinsonkoppen som Amilia tog i robinsonveckan och skulle packa ner och då sa Sami att den får du väl sälja dyrt till Amilia nu och Lennie skrattade lite förläget.. Godispåsarna tog han också från Jassa och Julia och det finns säkert mer som jag inte kommer på i skrivande stund.. Så norpa saker det kan han den "fina" gossen och det gillar inte jag! Man kan fråga om man får eller kan byta men att sno saker är jag starkt emot!
2020-04-30, 14:25
Medlem
askungens avatar
Citat:
Nä det är fan skitsvårt.

Ja, samma här. Ser gärna att Sami blir nominerad och knockar ut någon!
Jag får typ allvarliga psykiska inbrott (alltså gör inte utlopp i dem) men av att vänta såhär.
Tänkte ta en dusch, men vill se detta först, alltid lkte trist att se det i efterhand.
Ser fram emot dagen då Sami vinner skiten och det finns inte längre något att titta på och livet kan återgå tills man blev hocked!

Hoppas att jasmine sitter på ett eller annat sätt nominerad på måndag!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in