2020-04-29, 17:08
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vem är Anna som Lennie snackar om? Hans ex?

Är visst hans ex och även bästa kompis!
2020-04-29, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Dagens ungdom! Ami t ex har skev självbild, men hon är högfungerande (socialt smart/utbildad/självgående (läs: vardagspsykopat som "scaloppina" mycket insiktsfullt beskrev tidigare i tråden. Jas har inte något utav detta. Det är nästan så att jag blir lite orolig över hennes skills att coopa framtidens krav.
Amilia är inte högutbildad. Bara grundskola och gymnasie.
2020-04-29, 17:12
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Jag tror Sami och Julia insett det.

Han kommer ändå inte rösta på henne fast hon är så äcklig falsk riktigt orm.

Han kommer rösta på Mergim och frida. Julia kanske röstar på Jassa. Dom andra borde för fan tänka smart och inte rösta på Julia rösta på Jassa men dom är för dumma och blinda för att se vad Jassa håller på med. Megims 1p går till Sami så jävla dumt och onödigt Frida är jag osäker på vem 1p går till samma gäller även Lennie, det kan inte vara Jassa iallafall då måste det vara Sami dom ger den till.
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-29 kl. 17:17.
2020-04-29, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Ja, såå mycket fuckboy men han fattar/vet inte ens om det själv. Garanterat att han var otrogen mot sitt ex också. För någon vecka sen fråga Jassa om han hade varit det. Han svarade nej men att det var ju omöjligt att komma ihåg eftersom det var så många är sedan.. Snälla! Har man varit otrogen i ett förhållande så kommer man ihåg det, än hur många år det ha gått.
Ja men ellerhur, han är ingen förhållande snubbe, han vill bara ha fitta så enkelt är det, annars hade han inte sprungit till victoria först av alla. hon är fett barnslig och jobbig människa
2020-04-29, 17:18
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
1. Det är inte första gången jag ser det. Hycklare och fegisar hittar du överallt.

2. Nazister har väl också konsekvenstänket där de förstår att det bäst att hålla sina åsikter i TV för sig själv.

3. Nu när Sami ska satsa på att bli Youtube-kändis och har drömmar om att tjäna miljoner med Glasman så är det nog bäst för hans framtida karriär att ta avstånd från sin nazistiska bakgrund som han så sent som 2019 visade.
Att du var dum, det har jag förstått, men att du var så dum, förstod jag inte.🤮🙈🤮🙈
Mergim har nu full koll på Lennie och Jass i poolen, han vågar inte låta Lennie vara för sig själv.😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
Bra att Julia och Sami skiter i Jass invit till bad.
Det förbryllar nog Jass.👍
2020-04-29, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzxxccvv
Instagram

Vart på instagram?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Tyvärr finns det extremt många småflickor som gillar knulldockan. Mina brorsdöttrar är under 14 år och är hardcore Jassa fans. De kommer från hem med föräldrar med högre utbildning och "bättre" förhållanden. Jag slår mig för pannan att de överhuvudtaget tittar på programmet men de har sina iPads och följer det även på sina raster. De håller till på Facebook i stora grupper och där är Jassa no1. Jag bråkar jämt med brorsan att han inte begränsar tiden men det känns lönlöst. Är övertygad om att hon har stora chanser att vinna skiten.
Nej, både Lennie, Mergim och Sami brukar bli räddade framför henne, men populärare än Frida och eventuellt Julia är hon.
Medlem
Globalisten55s avatar
Det har gått så långt för mig att jag bara har på ljudet när Sami och Julia är i bild.Orkar inte lyssna på dem andra länge
2020-04-29, 17:22
Medlem
Dukanva85s avatar
Nu ska jassa börja flippa...
2020-04-29, 17:23
Medlem
Zingo2s avatar
Jass🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Nuspelar hon igen, fyfan!
2020-04-29, 17:23
Medlem
jassas skådespel börjar redan
2020-04-29, 17:24
Medlem
Skriket sätter igång skådespelet på en gång!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in