2020-04-30, 13:03
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glas.nyckel
Vad tar Julia för medicin?

Elvanse (Lisdexamfetamin) för Adhd:n.

(Vidarebefordrar bara info jag fått av andra här i tråden)
2020-04-30, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Allvarlig är det inte äckligt att se Lennie och Mergim?
Om Lennie inte gillar Mergim sexuellt, borde han väl säga ifrån?
1. Jo
2.Ja
2020-04-30, 13:06
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Varför firar dem en Amerikansk högtid🤬
Bättre imorgon då det är Julafton och på lördag Nyårsafton
Dom har redan firar påsk och övriga amerikanska högtider > alla hjärtans dag = kärleksveckan, halloween = skräckveckan och thanksgiving lär väl någon idiot få för sig att vi ska fira här också så lätt val att introducera.
2020-04-30, 13:06
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Ha ha, det flesta high fashion modeller går väl i pension vid den åldern? Dessutom ser hon alldeles för kort ut.

Men hon kanske menar sk. "glamourmodell"? Hade iaf varit uppfräschande med någon som inte har röv och tuttar för att öka mångfalden. Frågan är om det kommer att slå? Det är ju killar och män som är målgruppen för "glamourmodeller".

För kort är hon knappast, hon är 179.
Hon har förut sagt att hennes dröm är att bli en supermodell.
2020-04-30, 13:13
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Var inte så säker, kan bb rigga kvar glasman o julia så kan dom rigga kvar jasse utan problem

Jag är helt övertygad om att de fick stanna eftersom BB uttalade sej i Aftonbladet någorlunda samtidigt om att de inte kunde ta in nya deltagare pga coronan. Sen var det väl tittarna som avgjorde? Men gissar att det var produktionens tanke.

För visst kom Frida och Philip in tidigare?

(kan ju ha helt fel här)
2020-04-30, 13:14
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jag äter ofta färska räkor och får ändå ofta ont i magen, precis som många jag känner tror knappast att blivit magsjuka utan snarare en reaktion av svårtsmält mat
Japp, sååååå gott är det helt enkelt!
Men precis 😁
2020-04-30, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Jag med. Är helt besatt av att uppdatera mig dagligen och så roligt är det inte? Inte alls underhållande överhuvudtaget. Men jag älskart iaf. Mest är det nog för att se om jag har rätt i måndagsfinalerna. Frida ut nu på måndag!

Jag är också fast 🙈 har inte varit så här osocial på länge..inte många som vet att jag följer det så slaviskt..nästan tur att man kan skylla på att man är rädd för coronaviruset (vilket inte är helt osant) och vill hålla mig hemma..är långtidssjukriven så inget jobb som tar min tid 😁 Försöker trappa ner lite nu men det är svårt....har massor med serier att ta igen sen 🤗
2020-04-30, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simson
Varför pratar ingen här om att Lennie vill bli fistad???

Det har påpekats ett par ggr men jag tror att Lennies "fans" förtränger den obehagliga sidan av honom .
Själv har jag redan för över 1000 sidor påpekat att det är något obehagligt med hans person .

Att Martin som också uppfattades som en förvisso tråkig men normal person visade sig vara en djurplågare blev också en överraskning . Även han hade dåliga vibbar tyckte jag , dock tog det någon vecka att känna dem . Att han hade dåligt omdöme visade sig direkt då han fastnade för Jasmine .
2020-04-30, 13:50
Medlem
Man får skicka in sanningar till sin favorit via BB instagram-story (öppet till 17:00). Tänk till och skicka in bra och genomtänkta grejer nu!
2020-04-30, 13:51
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stavpolisen
Det har påpekats ett par ggr men jag tror att Lennies "fans" förtränger den obehagliga sidan av honom .
Obehaglig? Det är en av grejerna jag gillar med Lennie! Jag gillar också (vaginal) fisting! Det är ju en relativt normal sexuell preferens, så länge det sker i samtycke. Lennie känns inte direkt som någon som tvingar upp en och två nävar hur som helst. Men vad vet jag? Känner inte honom.

Så jäkla farligt är det inte.

Men han är inte min favorit, för det är Sami!
2020-04-30, 13:51
Medlem
Någon som vet vilken låt de spelar vissa morgnar när de ska vakna? Börjar med att någon skriker godmorgon sen kommer någon houselåt typ.
2020-04-30, 13:58
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Man får skicka in sanningar till sin favorit via BB instagram-story (öppet till 17:00). Tänk till och skicka in bra och genomtänkta grejer nu!
Skickat in lite om sexuell läggning, att de skrattade åt Sami och sa att hans jacka luktade skit etc.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in