Undra om dom kommer få prata med deras nära som kommer in, skulle inte förvåna mig... Det bästa vore om dom körde freeze & att ingen fick prata som tidigare säsonger.
Orkar inte längre att gå in på insta eller klippen. Det är ungefär 20 pers som spammar sönder med 50 posts med samma sak. Skriver helt ointressanta "oneliners". Det finns bättre sidor att läsa som här eller BB supporter gruppen (även om jag inte gillar den).
Ja, såå mycket fuckboy men han fattar/vet inte ens om det själv. Garanterat att han var otrogen mot sitt ex också. För någon vecka sen fråga Jassa om han hade varit det. Han svarade nej men att det var ju omöjligt att komma ihåg eftersom det var så många är sedan.. Snälla! Har man varit otrogen i ett förhållande så kommer man ihåg det, än hur många år det ha gått.
Vad då!? Kom han inte ihåg om han Viet otrogen i sitt tidigare förhållande? Det är väl klart att man kommer ihåg sådant. Jag har varit otrogen i flera förhållanden och även om jag inte bryr mig om det så vet jag väl ändå om att det hänt, trots att det var över tio år sedan.