2020-04-30, 10:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Randomperson96
Vad ska Sami ha gjort för bli autoniminerad?

Han och Julia snackade nomineringar i natt, klipp finns på Instagram.
2020-04-30, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Tror ni förresten att Sami kommer få reda på att hans orm har dött i morgon av sina anhöriga?

Va? har den det?
2020-04-30, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Det undrar jag också? Det beteende som Mergim uppvisade i början är inget att leka med och just nu är han en tickande bomb. Han kämpar och spelar en roll pga miljonen och vet att han åker ut om han flippar. Det tragiska också är han faktiskt inte har medverkat i alla tävlingar och vägrar vissa saker som han sen utsätter andra för som elstötarna t ex, när Glasman hade den då tittade han i kameran och sa saker som gav Glasman stötar och är man såå rädd och har såå negativa minnen av elstötar som han gav sken av så utsätter man inte sin värsta fiende ens för samma sak. Så nej jag anser inte alls att Mergim ens ska stå bland de 3 bästa. Inte säger han så mycket matnyttigt heller..

Det där tänkte jag också på. Gladeligen utsatte han Glasman för elstötar men själv var han ju så rädd för elstötar att han avstod från tävlingen. För övrigt är han ju rädd för allting t. o. m. ballonger. Hoppas vi kan rösta ut honom på måndag.
2020-04-30, 10:41
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Va? har den det?
Ja det var ett tag sen. Hans mamma hade gått ut med att den hade dött tyvärr.
2020-04-30, 10:49
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Han och Julia snackade nomineringar i natt, klipp finns på Instagram.

Är det inte så att det enbart är förbjudet fr.o.m. de fått brev om att det är dags för nominering?
2020-04-30, 10:49
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
På bigbrothersveries Instagram finns nu ett långt klipp på britt Marie. 😁
Såg just det klippet 🙈😅 jäklar vilken bjässe alltså.
Vet inte hur man hade vågat sola där ute bland gigantiska spindlar, råttor och möss..
2020-04-30, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Förmiddag
Väckning
Ca 10.00 Brev om att det idag är Thanksgiving
Deltagarna tilldelas karaktärer i en Amerikansk släkt och ska under hela dagen förbereda middagen.
Ca 11.00 Nominering: De ger poäng till de som de vill ska LÄMNA Big Brother.

Eftermiddag
Ca 14.00 Resultat av nominering.
Ca 16.30 Besök av nära och kära - Julia och Mergim.

Kväll
Ca 19.00 Thanksgiving middag

Tack för att Du postar planeringen! Till min glädje ser jag att Sami kanske får ta fram ngn kul roll att spela idag! Dessvärre kommer Lennies enda kunskap lyfta honom ännu närmre finalen.. matlagning.. och som han dessutom enligt mig har enormt många brister inom för att kallas mästerkock.. Men då övriga som är kvar tyvärr är ännu sämre så är det ju lätt att tycka att han är såå bra..
Angående besöken så är det ok att Samis besök kommer på hans födelsedag och nu är jag så nyfiken på om hunden kommer eller inte!
2020-04-30, 10:51
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Är det inte så att det enbart är förbjudet fr.o.m. de fått brev om att det är dags för nominering?
Det stod det i brevet de fick igår innan de gick in med rosorna
2020-04-30, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Bara jag som fastnar så hårt i BB? Trots att det bjuder på rätt usel underhållning stor del av tiden.

Hade kunnat se filmer, serier eller lyssnat ikapp på flera poddar man missat.
Som sportintresserad så är det kanske bra att det ligger på is just nu även om jag saknar det förbannat mycket.

Men hade blivit mycket då.

Jag med. Är helt besatt av att uppdatera mig dagligen och så roligt är det inte? Inte alls underhållande överhuvudtaget. Men jag älskart iaf. Mest är det nog för att se om jag har rätt i måndagsfinalerna. Frida ut nu på måndag!
2020-04-30, 10:54
Medlem
in med brevet bb för helvete 1 timme sena nu
2020-04-30, 10:55
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Såg just det klippet 🙈😅 jäklar vilken bjässe alltså.
Vet inte hur man hade vågat sola där ute bland gigantiska spindlar, råttor och möss..
Måste vara nåt med poolvattnet i huset. Alla djur blir som hulken. Även myrorna är stora 😁
2020-04-30, 10:56
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Tack för att Du postar planeringen! Till min glädje ser jag att Sami kanske får ta fram ngn kul roll att spela idag! Dessvärre kommer Lennies enda kunskap lyfta honom ännu närmre finalen.. matlagning.. och som han dessutom enligt mig har enormt många brister inom för att kallas mästerkock.. Men då övriga som är kvar tyvärr är ännu sämre så är det ju lätt att tycka att han är såå bra..
Angående besöken så är det ok att Samis besök kommer på hans födelsedag och nu är jag så nyfiken på om hunden kommer eller inte!
Nej jag tror inte Svante kommer. Snacka om taskigt att släpa honom ända dit och hem för några minuter liksom 😞

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in