2020-04-30, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Jag med. Är helt besatt av att uppdatera mig dagligen och så roligt är det inte? Inte alls underhållande överhuvudtaget. Men jag älskart iaf. Mest är det nog för att se om jag har rätt i måndagsfinalerna. Frida ut nu på måndag!

Samma här.. Jag skulle kunna titta på så mycket annat, men jag måste nu följa till slutet tyvärr.. Detta är första året jag sett BB och jag kommer inte göra det igen efter denna. Tar för mycket tid och energi i anspråk. Mycket blir lidande pga detta här hemma.
2020-04-30, 11:01
Medlem
Mergim har inget stort ordförråd. "jag dööör", "va kuuuul" och "Lennie sötis" är allt han kan. Ja när han blir förbannad på någon har han ju ett förråd av invektiv också.
2020-04-30, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Nej jag tror inte Svante kommer. Snacka om taskigt att släpa honom ända dit och hem för några minuter liksom 😞

Jo, visserligen, men kanske de har ledigt och planerar nga semesterdagar.. det tar ca 3,5 timme med bil om jag inte har helt fel och beroende på vad han är van vid så kanske bilfärden inte är så tokig.. Men för Julia blir det ju tufft att lämna honom sen förstås, men jag önskar hon fick se att han minns henne..
2020-04-30, 11:04
Medlem
haha sami
2020-04-30, 11:05
Medlem
Dukanva85s avatar
Sami ser ut som crazy cat Lady 😂
2020-04-30, 11:06
Medlem
Kollade halva programmet i går. Det var rena rama vuxendagis i huset. Alla hoppade och skuttade och skrek som små barn, alla utom Sami. Brukar de regrediera när de är aspackade eller är de alltid lika barnsliga? Det är mer OK för en tjugo åring att vara barnslig, men patetiskt när en man närmare 40 är det. På skolbänken visade de sin bristande allmänbildning, inte att undra på varför samtasämnena är vad dom är.
2020-04-30, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
haha sami

Ha ha ja.., men lite fel att den skäggigaste i huset ska spela tanten.. nog för att vi (många tanter) är skäggiga, men... Ha ha han kommer nog göra den rollen bäst av alla.
2020-04-30, 11:08
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Kollade halva programmet i går. Det var rena rama vuxendagis i huset. Alla hoppade och skuttade och skrek som små barn, alla utom Sami. Brukar de regrediera när de är aspackade eller är de alltid lika barnsliga? Det är mer OK för en tjugo åring att vara barnslig, men patetiskt när en man närmare 40 är det. På skolbänken visade de sin bristande allmänbildning, inte att undra på varför samtasämnena är vad dom är.
Nej jag vet. De är inte allmänbildande någonstans. Även det mest basic vet dom inte. Är så man skäms
2020-04-30, 11:11
Medlem
Citat:

Ja det var sorgligt att se sådan okunskap. Speciellt när frågorna hade använts i tidigare frågesporter. Hoppandet och skrikandet förvånar mig varje gång. Vuxna människor beter sig inte på det sättet och det är tröttsamt att titta på.
7854
2020-04-30, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Sami ser ut som crazy cat Lady 😂

Exakt och nu sitter han och klurar lite på sin roll. Vad/vem är mergim? Tråkig utklädnad och även frida.. Men Julia.., såå snygg alltså! Får dölja rutan för "guben" i kväll. Ha ha.
2020-04-30, 11:13
Medlem
Citat:

Ja det var sorgligt att se sådan okunskap. Speciellt när frågorna hade använts i tidigare frågesporter. Hoppandet och skrikandet förvånar mig varje gång. Vuxna människor beter sig inte på det sättet och det är tröttsamt att titta på.
2020-04-30, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Exakt och nu sitter han och klurar lite på sin roll. Vad/vem är mergim? Tråkig utklädnad och även frida.. Men Julia.., såå snygg alltså! Får dölja rutan för "guben" i kväll. Ha ha.

Nä.. ska hon ha mustasch.. då får jag ta tillbaka lite av det jag sa..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in