2020-04-30, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Nej du tänker helt rätt! Så är det ju faktiskt men antagligen skulle de rösta på Julia om det var så att jassa och Frida blev auto? Eller vad tror du?

Både julia och jassa blir auto om de pratar tillsammans och då måste mergim och lennie rösta på frida o sami. frida i sin tur måste rösta på mergim, lennie eller sami och sami mellan mergim, lenni och frida. Bara frida kommer upp på väggen är jag nöjd, men risken är ju att sami kommer upp på väggen, men då får vi väl rädda honom i stället för julia för så måste det ju ändå bli tillslut.., eller?
2020-04-30, 00:19
Medlem
SagaVestenBootss avatar
Hoppas att man får chansen att rösta ut fjollan Mergim på måndag. Jag är så attans trött på den lille jäveln.
2020-04-30, 00:21
Medlem
Glad i hågen loggar jag in till huset, möts av censur i vanlig ordning!!

Kan det vara så att rimmets tidigare kärleksbrev till Lennie bar frukt och bb har inte mage att visa penetrationen?
2020-04-30, 00:22
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Både julia och jassa blir auto om de pratar tillsammans och då måste mergim och lennie rösta på frida o sami. frida i sin tur måste rösta på mergim, lennie eller sami och sami mellan mergim, lenni och frida. Bara frida kommer upp på väggen är jag nöjd, men risken är ju att sami kommer upp på väggen, men då får vi väl rädda honom i stället för julia för så måste det ju ändå bli tillslut.., eller?
Sami kommer nog sitta säkert även om han hamnar där på måndag. För många som älskar honom och vill ha honom kvar. Jag vill främst ha ut Jassa, Frida och Julia. Gärna i den ordningen. Magkänslan säger att grabbarna är relativt trygga vad som än händer bara någon av tjejerna sitter mot dem. 🤔
2020-04-30, 00:24
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Glad i hågen loggar jag in till huset, möts av censur i vanlig ordning!!

Kan det vara så att rimmets tidigare kärleksbrev till Lennie bar frukt och bb har inte mage att visa penetrationen?
Nej jag tror inte det blev nåt av det. BB kanske är inne och hämtar fia med knuff-spelet. Åh vad jag hoppas att det är så!
2020-04-30, 00:25
Medlem
SagaVestenBootss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hon har största stödet som finns nämligen biggan som riggar kvar henne hon kommer definitivt spela i finalen

du är naiv om du tror att mergim inte kommer lira final, han är den som gör mest content i huset av typ alla just nu, han har stort stöd, den enda av tjejerna som har stort stöd är jasse och det är av självaste biggan själv

Vad gör han som är så speciellt? Skriker som en kråka varannan sekund, viftar på rumpan, säger att Lennie är söt och fjollar sig. Är det det som svenska folket betalar för att se live 24/7? Märkligt att han har så stort stöd som tydligt visade sina rätta färger i början av säsongen. Nej, det köper jag inte.
2020-04-30, 00:28
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Amilia är inte högutbildad. Bara grundskola och gymnasie.

Tack för info. Gissade på att hon hade utbildning efter gymnasiet. Hon kan ju talk the talk, men det är såklart värre med the walk.
2020-04-30, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Sami kommer nog sitta säkert även om han hamnar där på måndag. För många som älskar honom och vill ha honom kvar. Jag vill främst ha ut Jassa, Frida och Julia. Gärna i den ordningen. Magkänslan säger att grabbarna är relativt trygga vad som än händer bara någon av tjejerna sitter mot dem. 🤔

ja, då är det nog så att jag trots allt hoppas att julia och jassa blir autonominerade för annars är det ju bara julia som får alla poäng och jassa sitter säkert.. men för att jassa ska komma upp på väggen så måste det till en auto och då kanske i form av paktning med julia för julia kommer ju upp på väggen i vilket fall.. frågan är sen bara vem/vilka som kommer upp och vem som får åka..?
2020-04-30, 00:36
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
ja, då är det nog så att jag trots allt hoppas att julia och jassa blir autonominerade för annars är det ju bara julia som får alla poäng och jassa sitter säkert.. men för att jassa ska komma upp på väggen så måste det till en auto och då kanske i form av paktning med julia för julia kommer ju upp på väggen i vilket fall.. frågan är sen bara vem/vilka som kommer upp och vem som får åka..?
Ja jassa skrev ju på kaffefilter med Frida igår och dolde det för kameran med ett korvpaket så redan där borde det blivit autonomineringar för deras del! Skulle Julia sitta mot jassa så tror jag jassa ryker. Skulle Julia sitta mot Frida eller Jassa mot Frida så ryker Frida på båda! Tror jag 😊
2020-04-30, 00:39
Medlem
__Alez__s avatar
Där tröttna BB på spelandet. Godnatt alltså kl 00.40.
2020-04-30, 00:41
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Där tröttna BB på spelandet. Godnatt alltså kl 00.40.
Hoppas dom tar spelet!
2020-04-30, 00:42
Medlem
Moscow99s avatar
Någon mer än jag som tyckte att Julias anekdot om den blåa tröjan var mitt-i-prick gällande den svenska modellen och även om årets BB-säsong? Hela vårt avlånga land är uppbyggt på sociala konstruktioner att inte ha modet att såra någon in absurdum (hellre vita lögner för att kompensera upp gemene mans konflikträdsla). Vafan, får man det sociala habituset att hellre ljuga än tala sanning så blir ju samhället därefter. Det måste ju vara jäkligt on topic att diskutera detta!
Senast redigerad av Moscow99 2020-04-30 kl. 00:43. Anledning: Autocorrect

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in