2020-04-29, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Sami tar med Julia ut till utegården för att snacka om Jasmine och Frida. Synd att han inte vågar säga allt han tycker om dem till deras ansikten. Frida tror ju att Sami och hon är ''ok'' med varandra.

varför skriver du inte samma sak om din älskade jassa? hon är den största skitsnackaren
Medlem
Dukanva85s avatar
Nu ska BARA jassa bli autonominerad också så är min onsdag gjord!
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
varför skriver du inte samma sak om din älskade jassa? hon är den största skitsnackaren
Jag ogillar Jasmine. Jag tycker alla där inne är elaka och falska människor förutom Frida och Lennie.
2020-04-29, 14:50
Medlem
Sami din jävla hjälte "Dom gör ju narr av folk som läspar" (när Mergim och Lennie säger YESSS/FISSST) tänkte fan samma sak igår
2020-04-29, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Tänderna avgör så jävla mycket, tycker jag. Man vill ju inte pussa någon med äcklig käft, liksom. Mina är vita, normala och MINIMALT krockade på ett par ställen (inget som syns för andra, så det ser bra ut). Nä fan, Mergims käft ser fruktansvärd ut. Det såg säkert bättre ut innan löständerna för 16k i Kosovo.

Men den lille albanske pojken har åtminstone rätt i att tänder är viktigt. Jag tänder liksom du på tänder. Tänder, schyssta ögon och en bra schnase i brallan så snackar vi!

Bara konceptet med 16 Lax i Kosovo säger ju allt om resultatet.

Jaa! De tre sakerna räcker gott och väl för mig. Måste skaffa mig ett ligg. Jag fattar verkligen inte hur de där inne står ut.

Jag gillar Samis och Julias samtal just nu på utegården. Skitsnack men allt de säger om de andra är helt klockrent. Man märker ändå att de två har den mest äkta relationen i huset. De kan vara lite oense om någon småsak men annars backar de varandra. Inte Mergim som lackar på Lennie en hel dag för att han tror att Lennie sagt något om honom.
2020-04-29, 14:51
Medlem
julia o sami irriterade på mergim löl
säg det i hans ansikte istället
2020-04-29, 14:52
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Sami tar med Julia ut till utegården för att snacka om Jasmine och Frida. Synd att han inte vågar säga allt han tycker om dem till deras ansikten. Frida tror ju att Sami och hon är ''ok'' med varandra.

EDIT: Nu Mergim också. Sami är den sista som ska klaga på Mergims attityd med tanke på hans bitterhet.

Fy fan.. jag säger hela tiden att julia och sami är dem falskaste i huset!!!
2020-04-29, 14:52
Medlem
Julia är den sista som ska säga att hon stör sig på folk som spexxar hela tiden. Hon gör ju för fan det lika mycket hon.
2020-04-29, 14:53
Bannlyst
Julia drar ner Sami i skiten, grattis Lennie, den enda som inte snackar skit om andra i huset.
2020-04-29, 14:54
Medlem
Har tre frågor:
1. Har de haft tävling idag?
2. Såg på schemat att de ska få besök av anhöriga, ska de på riktigt ta in folk alltså? Känns ju inte optimalt pga ni-vet-vad.
3. Vad fan har Sami på hövve hahah?!?!
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Julia är den sista som ska säga att hon stör sig på folk som spexxar hela tiden. Hon gör ju för fan det lika mycket hon.

Om inte mera... och sami sjunker i mina ögon nu...
Medlem
Citat:
Jag ogillar Jasmine. Jag tycker alla där inne är elaka och falska människor förutom Frida och Lennie.

skitsnack du snackar alltid bara ner sami du älskar säkert jassa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in