2020-04-30, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Ja jag hörde det! När de skulle ut och röka eller hur? Och säger typ" jag vet inte om vi får prata om det här" man bara NEJ DET FÅR NI INTE BITCHES OCH DET VET NI JU EGENTLIGEN! Fan de skulle fått en fet autonominering idag plus att de brände chansen att träffa anhöriga! Fruktansvärt mjäkigt av BB och inte vara hårdare med det här!

En tanke.. förra veckan, eller var det veckan innan.., blev martin och jassa autonominerade väl..? Då fick man inte rösta på de, men de fick rösta. Detta gjorde att de flesta röstade på ngn de egentligen inte skulle röstat på i det läget för att målet redan var ute så att säga. Kan det vara en fördel om nu Jassa och Julia blir autonominerade för då måste hela rosa gänget lägga sina röster på de övriga och utfallet blir lite annat och vi tittare avgör vem som räddas.. kanske fler står nominerade då, eller är jag för trött nu..?
2020-04-30, 00:04
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Du behöver inte oroa dig alls, jag har frida som 6a i min lista och har prickat in både amilia som 8 och martin som 7, jag har oftast rätt, julia kommer dock ryka i nästa rundan, finalen är jasse,mergim,lennie,sami

Jag tror mer på produktionen och de vill ha två tjejer och två killar i finalen. Jag tror Jullan är kvar och Mergim ryker strax innan.
2020-04-30, 00:04
Medlem
__Alez__s avatar
Bara jag som fastnar så hårt i BB? Trots att det bjuder på rätt usel underhållning stor del av tiden.

Hade kunnat se filmer, serier eller lyssnat ikapp på flera poddar man missat.
Som sportintresserad så är det kanske bra att det ligger på is just nu även om jag saknar det förbannat mycket.

Men hade blivit mycket då.
2020-04-30, 00:05
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Du behöver inte oroa dig alls, jag har frida som 6a i min lista och har prickat in både amilia som 8 och martin som 7, jag har oftast rätt, julia kommer dock ryka i nästa rundan, finalen är jasse,mergim,lennie,sami

Att Jassa är kvar fast många velat he ut henne är riktigt bull. Jävla BB som riggade och ändrade omröstningen annars hade jassa åkt förra veckan och Martin hade vart kvar nu mycket bättre.
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-30 kl. 00:09.
2020-04-30, 00:06
Medlem
Sami och Julia!

https://tv4play.se/program/big-brother-sverige/12583173
2020-04-30, 00:06
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Råttan är ju Britt-Marie. Musen är Ann-Marie. Var den så stor var det väl råttan ni såg? Äh fyfan fick rysningar nu, tur jag inte såg det.

Somnar framför liven. Tittar på ett gäng som spelar Fia med knuff. Nej tack nu blir det sängen istället!
Du har nog rätt ...är nog Britt-Marie som var ute 😂
Nä den va inte så mysig 🙈
2020-04-30, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Att Jassa är kvar fast många velat he ut henne är riktigt bull. Jävla BB som riggade och ändrade omröstningen annars hade jassa åkt förra veckan och Martin skulle vart kvar mycket bättre.
Hon har största stödet som finns nämligen biggan som riggar kvar henne hon kommer definitivt spela i finalen
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Jag tror mer på produktionen och de vill ha två tjejer och två killar i finalen. Jag tror Jullan är kvar och Mergim ryker strax innan.
du är naiv om du tror att mergim inte kommer lira final, han är den som gör mest content i huset av typ alla just nu, han har stort stöd, den enda av tjejerna som har stort stöd är jasse och det är av självaste biggan själv
2020-04-30, 00:09
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
En tanke.. förra veckan, eller var det veckan innan.., blev martin och jassa autonominerade väl..? Då fick man inte rösta på de, men de fick rösta. Detta gjorde att de flesta röstade på ngn de egentligen inte skulle röstat på i det läget för att målet redan var ute så att säga. Kan det vara en fördel om nu Jassa och Julia blir autonominerade för då måste hela rosa gänget lägga sina röster på de övriga och utfallet blir lite annat och vi tittare avgör vem som räddas.. kanske fler står nominerade då, eller är jag för trött nu..?
Nej du tänker helt rätt! Så är det ju faktiskt men antagligen skulle de rösta på Julia om det var så att jassa och Frida blev auto? Eller vad tror du?
2020-04-30, 00:11
Medlem
Dukanva85s avatar
Vet inte vad jag gör om inte BB tar det där jävla ficka med knuff-spelet ifrån dem i morgon. Meningen är ju att de inte ska få spela såna spel för att fördriva tiden. Nu är det det enda dom gör för tusan.
2020-04-30, 00:14
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife

Jag tror att dom vill ha minst en tjej i final iallafall sen skiter dom i det. BB riggar allt. Riktigt dåligt det är ju vi tittare som ska avgöra för fan! Om ni inte har märkt så har kille tjej kille tjej åkt ut typ senaste tiden.
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-30 kl. 00:17.
2020-04-30, 00:16
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Hon har största stödet som finns nämligen biggan som riggar kvar henne hon kommer definitivt spela i finalen

du är naiv om du tror att mergim inte kommer lira final, han är den som gör mest content i huset av typ alla just nu, han har stort stöd, den enda av tjejerna som har stort stöd är jasse och det är av självaste biggan själv

Jassa har tappat många fans hon har ju inte blivit räddad av tittarna senaste tiden de har ju Mergim blivit istället för henne. Julia har också blivit räddad före Jasmine.
2020-04-30, 00:18
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:

Jag slutade vara naiv vid två-årsåldern och såg hur reality shows fungerar bakom kulisserna. Jag tror du är för idealistisk vilket är en fint karaktärsdrag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in