Citat:
Ursprungligen postat av
POlROT
Jeg er enig med deg. De biologiske sporene som ble nevnt i denne sammenhengen, er kanskje fra den som tråkket rundt med sprox-sko? Hva tenker du om disse biologiske sporene? Er det de biologiske sporene som politiet jobbet lenge med for å få frem en DNA-profil på?
Jeg vet ingenting om resten av sporene, men jeg la som sagt merke til at det ble nevnt i krimpodden at skoavtrykkene, og det jeg antar er blod som de har tråkket rundt i, ble avsatt ETTER den eventuelle ugjerningen mot AEH.
Det er ganske logisk egentlig, for at noen skulle tråkke blodet rundt i huset så må jo først blodet ha kommet fra et sted.
Hvis noen husker bildene som Allegrageller (?) la ut, som hadde reversert fargene fra politiets svart-hvitt bilde, så ser fargene veldig ut som blod, og også på måten avtrykket ser ut ellers.
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare hva jeg mener, men jeg mener at man til en viss grad kan si noe om hva slags materiele noe består av, ved hvordan det fester seg på underlaget, hvordan det ser ut, og så videre.
Avtrykket som politiet har delt, i svart-hvitt, ser ut som det er avsatt av blod.