2020-04-28, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VG
Nå må du rulle inn pisspratet ditt da. Snakk om å spre rykter, dette er bare drittprat fra drittmennesker. Skjerp deg!

Vent å se til vitneforklaringene kommer.
Citera
2020-04-28, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligdame
Angående siste særeieklausul som ble undertegnet: Hun ble truet med pistol av mannen til å underskrive forteller en svært nær kilde av familien.
Nu är du inte trovärdig.
Dessutom ditt första inlägg.
Om du ska vara trovärdig får du uppge namnet på familjemedlemmen som du hänvisar till..
Det fanns två personer till som bevittnade handlingen när den skrevs under,
jag tror verkligen inte att två
vittnen och fru Hagen skulle accepterat pistolhot.
Citera
2020-04-28, 23:46
Medlem
Niffys avatar
Er det flere enn meg som både føler at dette var en kulminasjon av flere måneders/års venting, men at det samtidig også ble litt antiklimatisk..?

Hva nå, liksom?

Edit: Antiklimatisk for oss som ventet på at mannen skulle bli pågrepet, i hvert fall. Dere andre vet jeg ikke med.
Senast redigerad av Niffy 2020-04-28 kl. 23:50.
Citera
2020-04-28, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Litt interessant fra Aftenposten. Har politiet indikasjoner på hvor kroppen er gjemt?

Sitat:

Brøske la frem politiets argumenter som biter i et puslespill og at det hadde gått opp slik: Politiet mener at det aldri har skjedd en bortføring. Det har aldri vært en «motpart», mener de: Saken bærer tydelig preg av villedning. Mens noen hypoteser ble gradvis svekket, styrket villedningssporet seg. Dermed ble også grunnlaget for mistanke mot Tom Hagen styrket, forklarte de.

Det var en velregissert og balansert forestilling. Men da politiet ble spurt om de hadde en anelse om hvor Anne-Elisabeth Hagen er, bet flere seg merke i svaret: «Ikke eksakt».

https://www.aftenposten.no/norge/i/b5xzp5/fra-soergende-ektemann-til-drapssiktet?

Kornblomst - kanskje teorien din er riktig?

Det vil komme en rask avklaring på det nå ... er hun blitt skjult i Sloraveien ... eller ikke.

TH har forberedt et skjulested som han har vært 100% sikker på at politiet ikke vil avsløre. Det er vanskelig å gjette hvordan han har tenkt. Og hvor skjulestedet er.
Citera
2020-04-28, 23:51
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det vil komme en rask avklaring på det nå ... er hun blitt skjult i Sloraveien ... eller ikke.

TH har forberedt et skjulested som han har vært 100% sikker på at politiet ikke vil avsløre. Det er vanskelig å gjette hvordan han har tenkt. Og hvor skjulestedet er.

Men enig i at det er et svar fra politiet som tyder på noe ...?
Citera
2020-04-28, 23:55
Medlem
"Husmorklausul.
Dagens Næringsliv gjengir et utdrag fra den opprinnelige ektepakten som viser at de skulle dekke egne utgifter, men at Tom Hagen skulle dekke utdannelse av barna.

Videre står det beskrevet følgende:

«Dersom partene blir enige om at Anne Elisabeth Hagen skal være hjemmeværende husmor i perioder, skal Tom Hagen dekke Anne-Elisabeth Hagens utgifter i slike situasjoner. Dette gjelder bare fram til yngste barn er fylt 18 år.»

Advokat Mette Yvonne Larsen reagerer særlig på denne klausulen, og en endring i ektepakten som ble foretatt i 1993."
https://www.dagbladet.no/nyheter/reagerer-pa-ektepakten/72410531
Citera
2020-04-28, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Men enig i at det er et svar fra politiet som tyder på noe ...?

Ja. Det kan jo bety at politiet har en formening om hvor TH har skjult levningene hennes.

Uten at de vil fortelle oss hvor de mistenker at han har skjult henne.

Men jeg må si igjen at jeg håper at han ikke har skjult henne der. Det er for grusomt.

Men, om AEH blir funnet i Sloraveien, tror jeg at politiet må forberede seg på å finne mer der. Uhyggelige funn.
Citera
2020-04-28, 23:59
Medlem
GormDenGamles avatar
Amerikanske FBI, britiske New Scotland Yard, tyske Bundeskriminalamt, svensk og dansk kriminalpoliti og andre europeiske politimyndigheter har bistått, hjulpet og gitt råd til den norske etterforskningsledelsen.

Dagbladet får også bekreftet at politiet i Norge har vært i direkte kontakt med politiet i et av middelhavslandene, og at det er foretatt konkrete etterforskningsskritt mot et bestemt miljø der.

https://www.dagbladet.no/nyheter/den-hemmelige-jakten-i-utlandet/72408324
Citera
2020-04-29, 00:01
Medlem
Citat:
Ja. Det kan jo bety at politiet har en formening om hvor TH har skjult levningene hennes.

Men jeg må si igjen at jeg håper at han ikke har skjult henne der. Det er for grusomt.

Men, om AEH blir funnet i Sloraveien, tror jeg at politiet må forberede seg på å finne mer der. Uhyggelige funn.

Hva mer tror du at politiet må forberede seg på å finne der?
Citera
2020-04-29, 00:03
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raggdoll3
Bra inlägg från 2019-01-09

Jag såg det som uppenbart.
1. Väldigt sällan det sker sådana kidnappningar.
2. Om där hade varit en hotbils, hade de levt mer säkert med mur, stängsel, kameror, etc.
Citera
2020-04-29, 00:03
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
"Husmorklausul.
Dagens Næringsliv gjengir et utdrag fra den opprinnelige ektepakten som viser at de skulle dekke egne utgifter, men at Tom Hagen skulle dekke utdannelse av barna.

Videre står det beskrevet følgende:

«Dersom partene blir enige om at Anne Elisabeth Hagen skal være hjemmeværende husmor i perioder, skal Tom Hagen dekke Anne-Elisabeth Hagens utgifter i slike situasjoner. Dette gjelder bare fram til yngste barn er fylt 18 år.»

Advokat Mette Yvonne Larsen reagerer særlig på denne klausulen, og en endring i ektepakten som ble foretatt i 1993."
https://www.dagbladet.no/nyheter/reagerer-pa-ektepakten/72410531
Min fetning:
Vilken fruktansvärt ogin och självisk karl! Stackars kvinna som spenderat sitt liv med honom från 19 års ålder och sedan detta öde!
Citera
2020-04-29, 00:04
Medlem
Monsens avatar
Citat:

Og da kan ikke Holden bruke kidnappingsnarrativet eller hevnaksjon som teori ... Da er TH sjakk matt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in