2020-04-28, 03:46
Medlem
Ridnes avatar
Tråkigt att inte Frida fick åka. Jag är rätt trött på att se hennes nakna kropp och överpositiva framtoning nu. Eller Jassa.. Orkar inte med henne heller. Martin är ju åtminstone rätt kul tillsammans med Sami.

Däremot tycker jag att folk beter sig vidrigt ang hennes beteende när Martin lämnade. Det var en solklar panikattack och det är tragiskt att se även om man inte gillar personen i fråga som råkar ut för det. Att säga att hon spelar eller överdriver eller är patetisk pga det tycker jag är ovärdigt. Panikattacker kan te sig olika.. ibland får man andnöd, ibland får man bara hjärtklappning, ibland rasar man ihop och hyperventilerar..

Att leva i den där bubblan och samtidigt vara kär och se den personen lämna skulle nog få de flesta att få panik.
2020-04-28, 05:00
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jag är en obehaglig nörd, så jag kollade upp Martins syskon namn (förutsatt att jag förstått det hela rätt, naturligtvis!). Alla namn har ett harmoniskt mönster: Mattias, Madeleine, Martin, Malin - sedan kommer kombobreakern Morgan. Ändå lite gulligt!

Ont: jag är glad att utgången blev som den blev, även om jag hellre hade sett Jasmine lämna. Jag antar att produktionen offrade Martin för könskvoteringens skull. 🙃 det ska vara lika mellan könen, visst? Att vi ville ha ut just Jasmine spelade mindre roll.
2020-04-28, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
SKÄRP ER! Nu misslyckades man att få ut Jassa, men nästa man till rakning: Mergim. Punkt slut.
Hänger Jasmine löst, om vi någonsin har den turen igen för jag tror det lär bli Julia som får mest poäng, så ska hon UT. Trött på hennes skådespeleri och skrikutbrott så man tappar hörseln. Punkt slut.
2020-04-28, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavan
Jag tippar
Sami -2 Mergim, 1 Lennie (hade velat Jasmin)
Julia -2 Mergim, 1 Lennie (Hade velat Lennie)
Jasmine 2 Mergim, 1 Lennie (Hade velat Julia)
Mergim 2 Jasmine, 1 Julia (Hade velat Sami)
Lennie 2 Jasmine, 1 Julia (Hade velat Sami/Julia)
Frida 3 Jasmine, 1 Julia (Hade velat Julia)
Nej, tror alla i ”rosa pakten” sätter sina 2or på Julia. Möjligtvis inte Mergim efter deras hångel Lennie har kommit nära Jasmine han lär inte sätta någon poäng alls på henne.
2020-04-28, 06:53
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag är en obehaglig nörd, så jag kollade upp Martins syskon namn (förutsatt att jag förstått det hela rätt, naturligtvis!). Alla namn har ett harmoniskt mönster: Mattias, Madeleine, Martin, Malin - sedan kommer kombobreakern Morgan. Ändå lite gulligt!

Ont: jag är glad att utgången blev som den blev, även om jag hellre hade sett Jasmine lämna. Jag antar att produktionen offrade Martin för könskvoteringens skull. 🙃 det ska vara lika mellan könen, visst? Att vi ville ha ut just Jasmine spelade mindre roll.
Är Morgan ett halvsyskon? Kanske därför denna avvikelse
2020-04-28, 07:37
Medlem
skillemandinkis avatar
Jag tror Jasmine Julia och frida sitter nästa vecka efter nominering.
2020-04-28, 07:39
Medlem
Släng in Moa Wallin i huset.
2020-04-28, 07:49
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevlige john
Alla hade somnat då och produktionen hade varit tvungen att avbryta säsongen i förtid.
2020-04-28, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Alla hade somnat då och produktionen hade varit tvungen att avbryta säsongen i förtid.

Får rysningar av henne
2020-04-28, 07:59
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevlige john
?
Menar du den där högfärdiga, viskande "experten" i studion?
Isf visst, hon skulle ju verkligen platsa i årets Big Brother!
Totalt menlös, urtråkig, dryg och fullständigt hjärndöd.
Som en smäck i årets pk katastrof!
Fast vid närmare eftertanke, hon verkar ju inte vara den som skriker tillräckligt mycket! 🤔
Lobotomi Rosanna verkar ju haft ett ständigt horribelt skrikande som den viktigaste egenskapen i castingen.
🤮
2020-04-28, 08:02
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
På min tid med Moa älskade hon analen!
4 år senare vet hon inte ens vad det betyder?!
Nuvarande ligg ,Ligger nöjd antar jag med att sticka den i ”rätt” hål = gravid.. Vilket va mig och mina vänners värsta farhågor!
😂
Är det "experten du pratar om?
2020-04-28, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TangerineDream
?
Menar du den där högfärdiga, viskande "experten" i studion?
Isf visst, hon skulle ju verkligen platsa i årets Big Brother!
Totalt menlös, urtråkig, dryg och fullständigt hjärndöd.
Som en smäck i årets pk katastrof!
Fast vid närmare eftertanke, hon verkar ju inte vara den som skriker tillräckligt mycket! 🤔
Lobotomi Rosanna verkar ju haft ett ständigt horribelt skrikande som den viktigaste egenskapen i castingen.
🤮

Ja Moa viskande experten.
Hon hade aldrig klarat trycket, det hade varit för mycket för hennes PK skalle.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in