2020-04-28, 01:30
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Tror julia skojbråkar/bråkade för att 1. Hon fick tittarkommentar ang Olga. 2. Hon är sugen på Sami och vill ha "en grej"?
Jag menade att jassa glidit på räkmacka. Känns som om hon inte haft bekymmer eller problem i livet.

Julia gillar att kivas med Sami, det syntes. Hon tycker nog att det är mysigt och "paraktigt" 😊 men jag pallar inte när det ska börjas skrika så fort hon inte tycker något är bra.
2020-04-28, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Tror julia skojbråkar/bråkade för att 1. Hon fick tittarkommentar ang Olga. 2. Hon är sugen på Sami och vill ha "en grej"?

Det tror jag också. Tror att Sami ser igenom det och är med på spåret också

Fast det ligger såklart lite irritation där på riktigt också, men de båda drar på lite extra för att det är kul. En del irritation, en del tristess, en del underhållning ungefär
2020-04-28, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Känns inte som en slump att sista 6 såg ut på det här sättet, nästan så man tror att det varit meningen hela tiden
Bråkar dom om fia med knuff nu?
Märks att alla är less nu när man tom bråkar om fia med knuff.
2020-04-28, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Jag menade att jassa glidit på räkmacka. Känns som om hon inte haft bekymmer eller problem i livet.

Julia gillar att kivas med Sami, det syntes. Hon tycker nog att det är mysigt och "paraktigt" 😊 men jag pallar inte när det ska börjas skrika så fort hon inte tycker något är bra.

Håller helt med dig. Det går på två sekunder. Hon går snabbt ifrån att skratta "skämtigt" till att skratta "hånfullt".
Bannlyst
Ojdå, eran idol Julia som är så bra bråkar med Sami.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Känns inte som en slump att sista 6 såg ut på det här sättet, nästan så man tror att det varit meningen hela tiden
Bråkar dom om fia med knuff nu?
I början sa jag att jag tror att Sami, Jasmine och Lennie kommer sitta i final. Nu tror jag Mergim, Lennie och Sami. Mergim förtjänar absolut inte att sitta i final, men kommer tyvärr bli så.
2020-04-28, 01:34
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Ojdå, eran idol Julia som är så bra bråkar med Sami.
Vilka är det du menar när du skriver "eran" idol hela tiden??
2020-04-28, 01:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Vilka är det du menar när du skriver "eran" idol hela tiden??

Idioterna på Flashback
2020-04-28, 01:36
Medlem
Äckel Frida
2020-04-28, 01:37
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Idioterna på Flashback
Drar du alla över en kam då? Är alla idioter eller är det vissa användare du riktar dig till.
2020-04-28, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Det tror jag också. Tror att Sami ser igenom det och är med på spåret också

Fast det ligger såklart lite irritation där på riktigt också, men de båda drar på lite extra för att det är kul. En del irritation, en del tristess, en del underhållning ungefär

Tror du Sami är med på det? 😳 Ja kanske det. Men detta känns ju som upprepning på Fia med knuff tjafset från i lördags som mynnade ut i tjafs om frukosten dagen efter. De snackade väl inte mycket dagen efter? Då valde Sami att dra med Martin på allt. Sami tycker verkligen det är irriterande
2020-04-28, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
I början sa jag att jag tror att Sami, Jasmine och Mergim kommer sitta i final. Nu tror jag Mergim, Lennie och Sami. Mergim förtjänar absolut inte att sitta i final, men kommer tyvärr bli så.

Det är bara man håller koll på vilka olika val produktionen gör nu så kan man räkna ut vilka som sitter i final sen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in