2020-04-28, 00:10
Medlem
Dukanva85s avatar
BBs tappra försök till att få igång festen men la ner efter två låtar. Alla känns avslagna i huset senaste veckan. Som om de tröttnat. Jag har också tröttnat lite. Ser inte alls så mycket på liven längre, man börjar bli typ "mätt" på BB. Kanske för att allt som de tar sig för blir så lamt. Dagsfest, disco, grillfest, poolfest- de har ju varit så himla tråkiga fester på nåt sätt.
2020-04-28, 00:12
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Jag har panikångest och har haft i många år...Mina attacker ser väldigt olika ut..ibland blir jag yr, mår illa, hjärtklappning..men ibland när jag blir riktigt ledsen och det känns som om hjärtat ska sprängas då blir jag exakt som Jassa precis blev och hyperventilerar..

Många som skriver att det där kan inte vara en ångestattack MEN ni glömmer att hon faktiskt har sagt vid ngt tillfälle att hon har ångest..
Sen är Jassa inte min favorit men vissa människor kan man ändå ha empati för...

Om du har panikångest så vet du ju också skillnaden mellan panikångest och "generell" ångest.
Att Jassa är ledsen är det nog ingen som förnekar. Men hon har knappast en panikångestattack.

Ingen som sagt att hon totalfejkar, men hon överdriver troligtvis.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
Hur många googlar " dark retreat" nu ? hahaha
Jag visste redan vad det var. Men Mergim verkar vara helt clueless kring konceptet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Exakt! Nu har plan 2 sats igång och hon blir osams med Julia för att alla ska tycka illa om Julia och rösta ut henne nästa vecka. Jasmine är så falsk och elak och manipulativ! Julia ville ge Jasmine lite tid till i morgon och sen skulle hon trösta henne i morgon, men stackars Julia är nu boven i allt drama. Jasmine har dessutom glömt förra veckan när Lennie och Mergim var ledsna med hon själv och martin ville festa av glädje när Amilia fick lämna, men nu ska alla sörja för att hon har sorg. Egotrippat beteende är allt hon visar hela tiden. Så nu är Lennie, Mergim, Frida och Jasmine mot Julia och Jasmine tog ju ganska snabbt Fridas säng dessutom.. Martin hade knappt gått ut än..

Jo det är rätt uppenbart. Gissar att Jasmine ”räknat ut” att både Amilia och Martin åkte ut pga triangeldramat = Tittarna vill ha ut de som är elaka mot henne.
2020-04-28, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
BBs tappra försök till att få igång festen men la ner efter två låtar. Alla känns avslagna i huset senaste veckan. Som om de tröttnat. Jag har också tröttnat lite. Ser inte alls så mycket på liven längre, man börjar bli typ "mätt" på BB. Kanske för att allt som de tar sig för blir så lamt. Dagsfest, disco, grillfest, poolfest- de har ju varit så himla tråkiga fester på nåt sätt.

Dock blir det alltid så här för mig vid den här tidpunkten i Big Brother. Skippar oftast de sista veckorna och ser finalen pga att det är så få i huset och lugnt.
2020-04-28, 00:14
Medlem
Blaisens avatar
Så klart mixtrar BB med förutsättningarna så Jasmine får stanna kvar! Alltså, finalspelet SKA vara utröstningar inget annat! På måndag ska hon få träffa sin älskade Martin för då SKA hon ut!! Frida borde åkt före Martin men jag är rätt nöjd med att paret splittrats.

Undrar om Lennie blev lite sugen på Frida efter hennes fantasi? Förresten, varför ägnades programmet åt att snacka sex, sex, sex och inte med ett ord nämna Fridas meltdown i bikten? Det där var illa, varför fick hon den? Jag VISSTE att hennes överdrivet positiva peace, love and understanding är fake!
2020-04-28, 00:14
Medlem
Huset får brev:
Blåa sovrummet är öppet igen flytta in
ni som vill.

Jasmine: Hade Martin varit kvar hade vi
flyttat in.
2020-04-28, 00:15
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Dock blir det alltid så här för mig vid den här tidpunkten i Big Brother. Skippar oftast de sista veckorna och ser finalen pga att det är så få i huset och lugnt.
Blir ju lite så. Blir inga smaskiga draman eller hööööngel på det sättet längre när de är så få. Någon måste dock säga till Lennie att inte nyss rätt ut. Inte okej oavsett Corona eller inte. 😂
2020-04-28, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Huset får brev:
Blåa sovrummet är öppet igen flytta in
ni som vill.

Jasmine: Hade Martin varit kvar hade vi
flyttat in.

Vad hade produktionen för baktanke med detta?
2020-04-28, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korabilenrakt
Håller med. Jag ser det. Det äcklar mig. Ingen annan verkar se det.

Jodå, finns fler som ser. Men känner lite med henne iom att hon är sådan underdog och att hon förmodligen måste ta till alla medel hon kan (ingen slump med eskalerande nakenhet och nattliga äventyr senaste dagarna till exempel. Tyvärr så hade iaf jag gillat henne bättre utan dessa utsvävningar, men som sagt, man förstår att hon försöker med vad jon kan).
2020-04-28, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Vad hade produktionen för baktanke med detta?

Skapa splittring och spela de dramatiska deltagarna i händerna
2020-04-28, 00:18
Medlem
Deltagarna är mer taggade på fia med knuff än fest Big Brother 2020 i ett nötskal.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in