2020-04-28, 01:15
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
🤮🤮🤮😆😆😆
On T Sova är bra.

Jo hade ju hänt något i huset iallafall det här är ju patetiskt rent ut sagt.
2020-04-28, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Ja jag tycker temat är bra. Vad än alla andra säger, ser fram emot veckan! Jag tror Jassa lätt slagit till om det varit mer alkohol i bilden, hon har ju varit så nära förut. Lite som att jag vill att hon gör det så hon får ordentliga konsekvenser, för det känns inte som om hon vet hur jobbigt livet skulle kunna va, som att hon glidit på en räkmacka genom hela livet och inte haft något enda problem. Bara ett antagande från min sida

Som det känns nu så skulle hon antagligen må bättre av att vara på utsidan. Jag tillhör ju en av de som faktiskt tror att hennes känslor för Martin ÄR genuina men att hon utövat känslomässig utpressning mot honom som hon där och då ansåg sig ha rätt till i och med "kyssen". Och att det slog tillbaka nu.
Så åka ut pga att göra något mot ex. Julia eller bli utröstad är nog en välmening.
Men absolut...en hink eller två till hade nog resulterat i det ja, för Julia hade ju inte vikit ner sig
2020-04-28, 01:19
Medlem
Dukanva85s avatar
Nu blev det liv i luckan igen.
2020-04-28, 01:19
Medlem
iridescences avatar
Sami jäkla grinpelle. Han är på Julia hela tiden. Bebisaktigt att låta allt gå ut över henne för att det är bekvämt. Tönt.
2020-04-28, 01:20
Medlem
Bara Frida, som "är så jobbig och glidit på räkmacka", kommer in och tröstar Jas...
2020-04-28, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Sami jäkla grinpelle. Han är på Julia hela tiden. Bebisaktigt att låta allt gå ut över henne för att det är bekvämt. Tönt.

Haha, de skojbråkar ju bara, såg du inte hur Julia skrattade på toaletten sen?
2020-04-28, 01:25
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Joo haha, jag förstår väl det egentligen. Känner bara att alla är på henne hela tiden för minsta lilla, men köper alla andras beteenden. Tror jag har kollat lite för mycket på BB i några dagar, är lite för engagerad känner jag Dags att sova, godnatt!
2020-04-28, 01:26
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Som det känns nu så skulle hon antagligen må bättre av att vara på utsidan. Jag tillhör ju en av de som faktiskt tror att hennes känslor för Martin ÄR genuina men att hon utövat känslomässig utpressning mot honom som hon där och då ansåg sig ha rätt till i och med "kyssen". Och att det slog tillbaka nu.
Så åka ut pga att göra något mot ex. Julia eller bli utröstad är nog en välmening.
Men absolut...en hink eller två till hade nog resulterat i det ja, för Julia hade ju inte vikit ner sig
Nej Julia är på krigsstigen precis just nu. Sami sa att hon fuskat i fia med knuff😂
2020-04-28, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Bara Frida, som "är så jobbig och glidit på räkmacka", kommer in och tröstar Jas...
Hon har aldrig åkt på en räkmacka som vissa påstår i huset. Hon har ett gott hjärta. Fan va jag är less på julia och hennes dryga beteende.
2020-04-28, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2

Tror julia skojbråkar/bråkade för att 1. Hon fick tittarkommentar ang Olga. 2. Hon är sugen på Sami och vill ha "en grej"?
2020-04-28, 01:29
Medlem
Känns inte som en slump att sista 6 såg ut på det här sättet, nästan så man tror att det varit meningen hela tiden
Bråkar dom om fia med knuff nu?
2020-04-28, 01:29
Medlem
riskns avatar
När Sami ''bråkar'' med Julia när hon är full så vet jag inte om han har skoj med henne eller om han är kränkt på riktigt. För ibland när jag trott att Sami har haft kul med henne så går han till andra och klagar på Julias beteende.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in