2020-04-27, 16:57
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realisten73
Tydligen är det en f d anställd som ligger bakom bedrägeriet. Vem kan detta nu vara då?

David är ju inte kvar längre, men har svårt att tro något sånt om honom? Dock har man ju inte fått någon förklaring till varför han slutade. Fick han sparken eller sa han upp sig självmant?

Verkar som den Håkan misstänker även saboterat tidigare för dom. Stulit saker mm.

Eftersom de filmar jämt så borde ju förövaren finnas på film.

Nå, Flashbacks spioner. Vem kan det vara?

Som sagt, den enda jag vet i nuläget som inte jobbar kvar hos Svanströms El & VVS är David.

Om ni inte minns honom så var han bra polare med ”Skylten” och de sågs ofta tillsammans i flera videos.

David? Känns helt orimligt av flera orsaker.
1. Han flyttade väl till Kina?
2. Har extremt svårt att se att någon med hans personlighetstyp skulle vara tjuv/sabotör
3. De har 18 anställda, men det är ju bara ett par stycken som är med i filmerna.
4. Har du verkligen så bra koll på Svanströms? Att du vet exakt vilka som jobbar/jobbat där?
Citera
2020-04-27, 17:07
Medlem
Sightnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realisten73
Tydligen är det en f d anställd som ligger bakom bedrägeriet. Vem kan detta nu vara då?

David är ju inte kvar längre, men har svårt att tro något sånt om honom? Dock har man ju inte fått någon förklaring till varför han slutade. Fick han sparken eller sa han upp sig självmant?

Verkar som den Håkan misstänker även saboterat tidigare för dom. Stulit saker mm.

Eftersom de filmar jämt så borde ju förövaren finnas på film.

Nå, Flashbacks spioner. Vem kan det vara?

Som sagt, den enda jag vet i nuläget som inte jobbar kvar hos Svanströms El & VVS är David.

Om ni inte minns honom så var han bra polare med ”Skylten” och de sågs ofta tillsammans i flera videos.

Mehdi Zaghloumi har väl inte synts till i deras filmer på länge vad jag vet. Han förekommer även på Lexbase.
Citera
2020-05-01, 13:42
Medlem
nån som slutat och inte fått sin slutlön? som blivit lite pissed?
Citera
2020-05-04, 01:12
Medlem
Knappast David iaf, verkar som en väldigt reko kille.
Citera
2020-05-07, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
David? Känns helt orimligt av flera orsaker.
1. Han flyttade väl till Kina?
2. Har extremt svårt att se att någon med hans personlighetstyp skulle vara tjuv/sabotör
3. De har 18 anställda, men det är ju bara ett par stycken som är med i filmerna.
4. Har du verkligen så bra koll på Svanströms? Att du vet exakt vilka som jobbar/jobbat där?

David fick ju uppdrag med operationsrobotar, på KS något som han var tjänstledig för i 4 månader. enligt videorna. Han fick nåt jobb relaterat till det.
Citera
2020-08-04, 08:59
Medlem
Viper08s avatar
Att tro att det skulle vara David är ju bara för skrattretande. Han har även varit tillbaka hos svanströms och jobbat efter bedregäriet.
Citera
2020-08-05, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Att tro att det skulle vara David är ju bara för skrattretande. Han har även varit tillbaka hos svanströms och jobbat efter bedregäriet.

Grejen med David är väl att han egentligen är på tok för bright för att jobba som installationselektriker.
Att sänka Svanströms som tack för att han lyckats få en extra plattform göra sig ett namn, och kan få uppdrag på hög nivå är ju bara korkat

Jag lutar åt någon provanställd som inte passade in eller möjligen någon fd anställd som slutat pga att de inte klarade av att jobba under Håkan och sen fått en knäpp.
Citera
2020-08-05, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sightness
Mehdi Zaghloumi har väl inte synts till i deras filmer på länge vad jag vet. Han förekommer även på Lexbase.

En snabb googling på namnet ger att han verkar jobba på Bravida numera. Inga konstigheter att man börjar karriären på en mindre firma och sen hoppar vidare till något annat
Citera
2020-08-05, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Den frågan man verkligen bör ställa:
Håkan Svanström som är frontman och ger bild av att vara chefen, varför är han inte med i styrelsen? Eller har han något i bagage som gör att han kanske inte får starta eller vara delaktig i bolag?

Ingen som har mer info kring detta?
Citera
2020-08-07, 22:31
Medlem
Vidrigt företag 3.44 https://m.youtube.com/watch?v=yXZisj-L4_o

Håkan tillåter sin personal håna kunder visar att företaget är bajs. Får även feta psykopat o kontroll behov psyko vibbar av håkan. Fan ska dom göra han till miljonär starta eget istället boys
Citera
2020-08-07, 22:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av egolf
Jag tycker det här låter väldigt underligt. Jag har anlitat Svanströms flera gånger, både för rören och elen. Riktigt goa gubbar! Får alltid snabb hjälp och aldrig fått någon fet faktura direkt.. Antingen så har jag haft tur eller så är det här bara skitsnack och smutskastning.

En konkurrent som smutskastar kanske ?
Citera
2020-08-07, 23:11
Medlem
Alla hatar håkan 100% i smyg. Värsta sorten tror att anställda bryr sig. Hade jag jobbat där hade jag satsat allt på att sabba så mkt som möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in