Citat:
Hej ska sitta i 12 månader för narkotikabrott. väntar på att placeringssektionen ska meddela mig om var/när jag ska få sitta. Har till 2020_05_01 att lämna synpunkter och önskemål.
Skulle gärna vilja hamna på ett ställe med bästa utbildnings möjligheter.
Sekundärt på nån idyllisk jordbruks/landet ställe.
Kan tillägga att jag var väldigt skötsam när jag var häktad. Och att det är min första dom.
Extra bra skulle vara toalett på cellen, bra gym och i Stockholmstrakten.
Sedan undrar jag om någon har kunskap om att tidigare bli utsläppt med fotboja. Mvh glizzy
Skulle gärna vilja hamna på ett ställe med bästa utbildnings möjligheter.
Sekundärt på nån idyllisk jordbruks/landet ställe.
Kan tillägga att jag var väldigt skötsam när jag var häktad. Och att det är min första dom.
Extra bra skulle vara toalett på cellen, bra gym och i Stockholmstrakten.
Sedan undrar jag om någon har kunskap om att tidigare bli utsläppt med fotboja. Mvh glizzy
Fan vad bra, du menar att först smuggla sälja droger som går att stacha någonstans på behörigt tillstånd från andra, kanske omvandla i guld, rolex och sedan när en väl torskar, in för studier hälsa andlighet, och sedan ut igen som en sommar fugel, røka fetd o mata sedlar.
Är ju väldigt behagligt liv, tyvärr tål jag inte vare sig knarkare eller knark annars skulle jag hoppa på det tåget jag med, men har du ambitionen att fortsätta så dra istället från dessa träskmarken och fly till Peru / Colombia, fattar inte vitsen av att vara här, dyrt och kallt och som en liten efterbliven sovjetstat med massa snigelfittor som spårar upp allt åt helvete, nä då är det bättre dra kola uppe i trädkronorna i Peru Bolivia, studera metaller och leta guld, knulla dvärg pygmeer och deala rizla till utbölingar.
Hur som helst knar karriären ser lovande ut, massa crack och sånt skapar ett hållbart samhälle, även gammel mor med kronisk värk får sin egen crack pipa, bra med droger, lever kortare, känner inget samvete och tänderna faller ut, punda mer, bra för barn att växa upp i knarket, i våldet och ibland få en hurring så det sjunger i öronen, lite övergrepp då och då, ingen mat i kylskåpet bara knark och sedelbuntar i frysen.
En trygg o säker uppväxt tack vare sånna som dig.
Fantastiskt, och nu ska du sona, göra samhällstjänst, fan vad sköj, men du har ungdomen i dig, det kommer bli bra, kanske lite röv expansion av någon storväxt arab kanske några hugg med en punta kring mjälten i gymmet, ja ja, blir bra som helst det är ju Sverige, världens näst bästa land!.