Citat:
Ursprungligen postat av
Ketchupalskaren
Sånt trams. Ingen är ju direkt aspackad men blir ändå inkallade till vikten och blir uppläxade. Önskar att vi var tillbaka till när Peter pissade i en resväska och på mattan. Det var tider det! Ändå kan man inte hålla sig borta från skiten. Skyller på att jag tar ett samhällsansvar och kör social distansering. Annars hade det varit krogen och fest en lördagkväll. Jag hade inte spenderat min tid på att titta på ett barnkalas där vuxna människor får skit för att de är lite salongs. Produktionen är fan värre än vakterna på StureP när det kommer till fylla.
Spot on. Hade jag inte varit knäopererad så hade detta BB varit totalt ointresset. Det mesta som händer med Mergim censureras för albanerna hotar att spränga skiten annars. De säger till att de skall sluta lite spånka på grund av att pojken med husporslinet i käften är full och då skall även andra hållas på koppel.
Nu säger knulldockan till Frida att inte gå in i sitt sovrum för hon vill hålla på med snabbsprutan. Så jävla respektlöst så man baxnar. Jag har ändrat mig och kommer att rösta ut antingen knulldockan eller snabbsprutan. Trött på fanskapet. Kör för fan vardagsrummet eller bajrummet men fan säg inte till att andra inte skall gå in. Glasman och Jullan körde ett snabryck och det funkade fint.
Eeh vad vad man retar sig på skiten men nån av dom skall fan ut. Jävla grisar.