2020-04-25, 23:38
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Kommer Jullan in nu och ser att Martin ligger i hennes säng tar det hus i helvete.
Dom fick väl fridas säng? Frida sa att hon gav bort sin till martin o jasmine eftersom julia skulle bli galen.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Men vad fan? De har ju knappt fått in någon alkohol. Även om de idag gick in en betydlig större mängd än vanligt.

Mergim hade inte ätit något sen hela 6(!) st smirnoff på det.
Medlem
Citat:
Det vore ju drömmen. Olga går loss på att snickaren lämnat sin sats i hennes säng. Dock sa Jasmine till henne att de inte skulle komma in o rummet på ett tag.

Med pattarna i vädret. Det kommer nog aldrig bli en repris som den gånger mellan Jullan, Jass och Patzy. Det är historia!
2020-04-25, 23:39
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Har någon sett Martin och Jasmin gett varandra ett ordentligt hångel? Jag tycker bara att jag ser pussar och någon liten kyss? Även när de har legat har det mest pussats. Inte förvånande då Jasmine är en tolvåring men hon vill ju ändå bli slickad i röven.
Hon tänkte ju typ oooh är det så man gör igår när Julia och Mergim hånglade...
2020-04-25, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Du skrev ju att ditt IQ så högt så att du blivit medlem i Mensa. Vad var det för djävla mätare dom hade ? Var den kalibrerad?

Inte första gången någon framhäver sin "extrema intelligens" i den här tråden. Leverera ett svar som verkligen ifrågasätter det eller ignorera - det senare funkar ofta bäst, likt när man tvingas hantera ett bångstyrigt barn som kräver uppmärksamhet.
2020-04-25, 23:40
Medlem
Och där kom kodordet "glass". Dags för Olga att äntra Rosa rummet haha
2020-04-25, 23:41
Medlem
iridescences avatar
Var är alla andra? Mår illa av att kolla på Sovrum 2-kameran.
2020-04-25, 23:41
Medlem
Lunatics avatar
Jassa lockar Martin med knull i sängen, Men säger sen att dom ändå ska vänta.
2020-04-25, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Du skrev ju att ditt IQ så högt så att du blivit medlem i Mensa. Vad var det för djävla mätare dom hade ? Var den kalibrerad?

Imbecill

Det blir inget med snickaren ikväll. I stället för att knulla äter de glass 😮
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Spot on. Hade jag inte varit knäopererad så hade detta BB varit totalt ointresset. Det mesta som händer med Mergim censureras för albanerna hotar att spränga skiten annars. De säger till att de skall sluta lite spånka på grund av att pojken med husporslinet i käften är full och då skall även andra hållas på koppel.

Nu säger knulldockan till Frida att inte gå in i sitt sovrum för hon vill hålla på med snabbsprutan. Så jävla respektlöst så man baxnar. Jag har ändrat mig och kommer att rösta ut antingen knulldockan eller snabbsprutan. Trött på fanskapet. Kör för fan vardagsrummet eller bajrummet men fan säg inte till att andra inte skall gå in. Glasman och Jullan körde ett snabryck och det funkade fint.

Eeh vad vad man retar sig på skiten men nån av dom skall fan ut. Jävla grisar.
Ja och då va klockan 21 och ingen skulle direkt lägga sig... nu äter de glass... blir det godnattsaga och omstoppning också? Båda somnar och ingen vågar gå in...
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Men vad fan? De har ju knappt fått in någon alkohol. Även om de idag gick in en betydlig större mängd än vanligt.
Brist på käk måste ju spelat in...sjukt amatörmässigt annars.
2020-04-25, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Dom fick väl fridas säng? Frida sa att hon gav bort sin till martin o jasmine eftersom julia skulle bli galen.

Jag såg bara i DC när Jass avrådde Martin att ens försöka byta plats med Jullan. Men vi får se när det blir läggdags.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in