2020-04-25, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag ogillar Martin men i just den här diskussionen hade han rätt. Det märks tydligt att hon har någon slags svårighet med det sociala när hon säger att hon aldrig tänker anstränga sig för att hon ska gilla folk.

Håller helt med..brukar tycka att Martin är dryg och lite läskig men idag visade han en annan sida..
2020-04-25, 23:24
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Snygg bild du har när Jasmine sväljer en kryddig korv.

Ont: jag tror också att Frida åker, men ser gärna att Jasmine gör det. Kommer försöka få ut henne i alla fall.
Martins bratwurst, Hon har skyddshandskar på så hon inte kladdar ner sig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Vilken jävla produktion. Nu säger de alltså till att de inte skall dricka mer. När skall dom ge order om när man skall lägga sig och bajsa också. Helt galet. TV4 borde skämmas över detta dräggel.
Sånt trams. Ingen är ju direkt aspackad men blir ändå inkallade till vikten och blir uppläxade. Önskar att vi var tillbaka till när Peter pissade i en resväska och på mattan. Det var tider det! Ändå kan man inte hålla sig borta från skiten. Skyller på att jag tar ett samhällsansvar och kör social distansering. Annars hade det varit krogen och fest en lördagkväll. Jag hade inte spenderat min tid på att titta på ett barnkalas där vuxna människor får skit för att de är lite salongs. Produktionen är fan värre än vakterna på StureP när det kommer till fylla.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Fast folk här verkar ju ha vittnat om att det är mer av en macroklitta än en kuk. 🙃

Jasså jaha, det har jag missat. Då får "den skalliga damen" bli hans nya nick.
2020-04-25, 23:25
Medlem
Lunatics avatar
Undrar hur Jassa va i tonåren om hon är så här i vuxen ålder.
2020-04-25, 23:26
Medlem
Jasmine och Martin hamnar nog inte i samma kategori som exempelvis Marcelo/Annica eller Anton/Carina. Lika goda kålsupare, förgyller tillvaron därinne samtidigt som "relationen" eventuellt förlänger deras vistelse ("cliffhanger").
2020-04-25, 23:27
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Undrar hur Jassa va i tonåren om hon är så här i vuxen ålder.
Hahah, vill inte ens veta
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Det är tittarna som har makten i slutändan. Att gå in i huset senare än övriga deltagare innebär inte automatiskt att det är kört, vinnaren av BB 2003 (Daniel) är ett bra exempel.

Det finns en annan anledning till att hon inte lär inte plocka hem miljonen. En gemensam nämnare för (en majoritet av) tidigare vinnare är att de verkligen växte som personer inne i huset, eller att de tvingades kämpa emot fördomar. Frida matchar inte de kriterierna.

Jag tror inte heller att hon vinner, men det känns som deltagarna inte tänker på att Frida inte hade makten över när hon skulle komma in i programmet.. det var inte hennes ”fel” att hon kom in senare
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sånt trams. Ingen är ju direkt aspackad men blir ändå inkallade till vikten och blir uppläxade. Önskar att vi var tillbaka till när Peter pissade i en resväska och på mattan. Det var tider det! Ändå kan man inte hålla sig borta från skiten. Skyller på att jag tar ett samhällsansvar och kör social distansering. Annars hade det varit krogen och fest en lördagkväll. Jag hade inte spenderat min tid på att titta på ett barnkalas där vuxna människor får skit för att de är lite salongs. Produktionen är fan värre än vakterna på StureP när det kommer till fylla.

Allt det du just skrev är som taget ur mina tankar! +1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Mergim sa att Baxar, och har en med sig en Baxad Väst in i BB. Jassa brukar snatt smink..m.m
Sen byttes kamera
Så var det ja! Tack för påminnelsen! 😘
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Vilken jävla produktion. Nu säger de alltså till att de inte skall dricka mer. När skall dom ge order om när man skall lägga sig och bajsa också. Helt galet. TV4 borde skämmas över detta dräggel.

Inte fan är man förvånad! Du är luttrad, jag är luttrad, TV-fjant-4an är PK i kvadrat.

Epitetet att en detagare har "husporslinet i käften" är en utomordentligt uttänkt och intelligent beskrivning. Mera sånt!
2020-04-25, 23:29
Medlem
__Alez__s avatar
Knull på G?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in