2020-04-25, 22:34
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Skrev du samma sak till alla som tjatade om Amilia i flera veckor? Det är det här som är tröttsamt med den här tråden, så fort någon tycker annorlunda grinar man värre än Jassa i skåpet

Haha. Ja Amilia ville jag ha ut redan vecka ett men finns någon form av hatkärlek där, hon har ju trots allt funnits med mig på min profilbild under en lång tid.

Men till skillnad mot Sami så var det hennes beteende i huset vi diskuterade inte en deltagares tid innan huset.
2020-04-25, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Är det en slump att det började välla in massa hat mot Sami här i tråden dagen efter Amilia åkte ut?

Tycker att dessa inlägg (av ett fåtal skribenter) är vedervärdigt!

Tyckte även att alla de inlägg om Amilia där hon kallades fula saker var vedervärdiga, samma gällande de om Alex och Jasmine (finns säkert fler men tycker att det är dem som stuckit ut mest).

Det är helt ok med mig att vara förbannad på det fåtal skribenter som använder fula ord mot deltagare. Men lösningen kan väl ändå inte vara att kasta skit på Sami pga detta?

"Det är bättre att vara fruktad än älskad, om du inte kan vara båda" - Niccolò Machiavelli
Sami tar hem det här oavsett trollens skitsnack. Dom har sin agenda här.

Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Har även läst på andra forum att han stal hemma hos vänners föräldrar, stal i Hässleholms affärer, hotade och skrek exakt som han gör i BB när någon sa emot honom, att han inte festar i Hässleholm är på grund av att han föraktas för sitt sätt, sina lögner och stölder

Ja, jag har hört det med. Pojken är verkligen vilse men samtidigt en riktig huggorm. För hans bästa är nog att få åka hem till mammsen och pappsen om två veckor.
2020-04-25, 22:35
Medlem
htsolna08s avatar
Mergim och Julia är riktigt fulla
2020-04-25, 22:36
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless

Roligt skrivet. Du är min OG snart.
Nu får vi hoppas på lite mer spånka och lite böcklinglove.
Gammal i gamet, sett varenda förbannade BB sedan starten, inget som jag skriver i mitt CV men visst är det tufft?
2020-04-25, 22:37
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tänkte på detta med att många deltagare alltid ska svara Frida när det gäller vem dem helst inte vill ska vinna eller vem dem vill ska ut osv och detta beror såklart på att hon kom in senare. Någonstans tycker jag synd om Frida som behöver höra detta när hon hade ingen kontroll över när hon skulle komma in i programmet, visst dem övriga deltagare har varit där längre men det var mycket svårare för henne att komma in en grupp där alla kände varandra... förstår inte hur Jasmine kan tycka att Frida har glidit på en räkmacka
Håller med helt. Givetvis har hon inte glidit på en räkmacka. Det är betydligt svårare att komma in så sent och försöka bli en del av gruppen. De kommer aldrig se henne som likvärdig.
2020-04-25, 22:37
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Är Mergim full på Smirre alkoläsk 225ml?
Fan man måste ju dricka minst 10st för att bli salongsberusad
Söker uppmärksamhet. Från Lennie.. 🤮🤮🤮🤮🤮
2020-04-25, 22:38
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Gammal i gamet, sett varenda förbannade BB sedan starten, inget som jag skriver i mitt CV men visst är det tufft?
Jag tycker fan att det är tufft.

Ont: partyyyy! Sitt inte i soffan. Nu får de röja!
2020-04-25, 22:38
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Mergim och Julia är riktigt fulla
En spelar teater, en är full.
2020-04-25, 22:39
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
vad säger eran magkänsla, vem åker måndag, jag tror frida hoppas jag har fel
Jag gissar på att Frida åker.
2020-04-25, 22:39
Medlem
Nu hettar det till mellan Jullan och Martin. Dessa två ska till finalen tillsammans med Sampa.
2020-04-25, 22:40
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
En spelar teater, en är full.
Nu spyr Mergim för fulla muggar
2020-04-25, 22:41
Medlem
Kleinbeins avatar
Shit, varningarna haglar ju.

Alltså Julia, så jävla onödigt dryg just nu