2020-04-25, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Mergim, Lennie och Jullan körde triangel hångel. Så Mergim och Lennies tungor har nuddat varandra i kärlekens tecken

Hmmm någon sa att Mergim var välutrustad och Julia låg över honom. Tror hon vet svaret nu 😜
Såg hennes min efteråt. Uppspärrade ögon och hon var i extas
2020-04-25, 12:19
Medlem
Jasmin vil bråke. Snakk til henne som du snakker til Frida og Julia fjotteMartin.
2020-04-25, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Jassa vill INTE att frågan ställs till Martin : "älskar du Jasmine?" ska man våga fråga det?

Jag ställde den frågan
2020-04-25, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Jag ställde den frågan
funderar på att ställa: tycker du att det är snällt att snacka så mycket skit nu om Frida efter att hon tröstat dig och funnits där för dig när det kom fram att Martin hade kysst Amilia?
2020-04-25, 12:26
Medlem
Citat:
Vilka är muslimer i huset. Mergim är väl muslim iallafall.

Muslimer dödar ju varandra på löpande band i Mellanöstern.
Sen är inte kristna nå bättre själva.

Går en kristen mot en Muslim är det Rasism.
Går en Muslim mot en kristen är det kulturkrock.

Mergim, Lennie och Sami har delvis arabiskt blod.
Ingen kulturkrock igår när Mergim och Julia hånglade. Nattens höjdpunkt 🥰
2020-04-25, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
funderar på att ställa: tycker du att det är snällt att snacka så mycket skit nu om Frida efter att hon tröstat dig och funnits där för dig när det kom fram att Martin hade kysst Amilia?

Svårt att ställa frågor nu tycker jag,,Jag frågade Jassa om är med i BB för att bli upptäckt av ngn tex skådespelerska eller modell...Lennie frågade jag "Tycker du inte det är jobbigt när folk (Amilia o Mergim) klänger på dig...
2020-04-25, 12:31
Medlem
Citat:
Martin Flödder
Lennie Slödder
2 helt olika personligheter. hehehe

Julia kåt på båda. Hon hånglade med båda men Mergim är hennes nya favorit. Hon kom till honom i natt och han verkar inte må dåligt av det. Det var nog ömsesidigt även om Julia kastade sig över Mergim.
Hon har aldrig varit full utan att vilja ha lite hångel eller helst sex.
2020-04-25, 12:35
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Kärlek är en mänsklig rättighet i och utanför Big Brother huset. Inget du eller någon annan borde reagera på. För min del spelar Mergims, Lennies eller de övriga deltagarnas sexualitet inte någon roll.
Mergim hånglade med en kvinna innan de la sig. Lennie också ......

Tänker inte annorlunda om dem oavsett sexuella läggning. Det borde inte du heller göra.
Självklart är det en rättighet. Därför det verkar konstigt att du haft något emot att Mergim gillar pojkar också. Kan ha missuppfattat dig.
För att inte bry dig om deltagarnas sexualitet så skriver du rätt mycket om Samis, men du har väl en anledningen till det antar jag.
2020-04-25, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomra
Självklart är det en rättighet. Därför det verkar konstigt att du haft något emot att Mergim gillar pojkar också. Kan ha missuppfattat dig.
För att inte bry dig om deltagarnas sexualitet så skriver du rätt mycket om Samis, men du har väl en anledningen till det antar jag.

Sami är asexuell. Han sa igår att han inte ens runkat i huset.
Har vänner och släkt som är homosexuella. Har absolut inget emot om Mergim är gay.
Han var inte gay igår med Julia och han tyckte om det.
2020-04-25, 12:48
Medlem
vad säger eran magkänsla, vem åker måndag, jag tror frida hoppas jag har fel
2020-04-25, 12:50
Medlem
iridescences avatar
Vad har Jasmine sagt för illa om Frida? Har missat det.
2020-04-25, 12:51
Medlem
Nu paktar Julia och Jasmine i sovrummet. Lågvattenmärke

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in