2020-04-25, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -platinium
Mergim kommer börja gråta över Lennie igen. Har det på känn.

Tror jag också! Lennie åker på mera skit, denna gång från Mergim. Lennie kan inte vara sig själv med varken Mergim eller Amelia men nu har den ena åkt ut. Hoppas att Mergim åker snart så han kan slappna av mer.
2020-04-25, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomra
Det var nära nyss...Lennie sa tydligen att Mergim pussar på honom för mycket.

Jag bytte till kökskameran för jag ville inte se Jassa o Martin...tydligen missade jag något på utegården...
2020-04-25, 22:26
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
I tidigare inlägg så var det någon som visade ett inlägg gjort av en gammal skolkamrat till Mergim där det sades att det var han som var den elake mobbaren och att han inte alls blivit mobbad.
Det kan ju mycket väl vara så att han skådespelar även här och använder det som ett fult men vanligt knep för att dra hem vinsten. Han har ju många olika sidor den pojken så för att åtminstone citera den vidriga Amilia en gång "Who are you?".

Aha. Där ser man. Det är bra att veta. Som sagt man kan lätt luras av en bra imitatör. Jag tycker ju fortfarande inte om pojken men försökte mig på en hobbyanalys. Men drar mer åt ditt håll när jag tänker efter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Men som någon skrev innan du är på något sätt besatt av Sami. 94% av alla dina inlägg i tråden är om honom.

Jag vet att det är en trött säsong med ett förbannat låg underhållningsvärde stora delar av tiden men försök att skriva om mer än bara Sami.

Skrev du samma sak till alla som tjatade om Amilia i flera veckor? Det är det här som är tröttsamt med den här tråden, så fort någon tycker annorlunda grinar man värre än Jassa i skåpet
Medlem
Är det en slump att det började välla in massa hat mot Sami här i tråden dagen efter Amilia åkte ut?

Tycker att dessa inlägg (av ett fåtal skribenter) är vedervärdiga!

Tyckte även att alla de inlägg om Amilia där hon kallades fula saker var vedervärdiga, samma gällande de om Alex och Jasmine (finns säkert fler men tycker att det är dem som stuckit ut mest).

Det är helt ok med mig att vara förbannad på det fåtal skribenter som använder fula ord mot deltagare. Men lösningen kan väl ändå inte vara att kasta skit på Sami pga detta?
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-04-25 kl. 22:30.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
I tidigare inlägg så var det någon som visade ett inlägg gjort av en gammal skolkamrat till Mergim där det sades att det var han som var den elake mobbaren och att han inte alls blivit mobbad.
Det kan ju mycket väl vara så att han skådespelar även här och använder det som ett fult men vanligt knep för att dra hem vinsten. Han har ju många olika sidor den pojken så för att åtminstone citera den vidriga Amilia en gång "Who are you?".
Har även läst på andra forum att han stal hemma hos vänners föräldrar, stal i Hässleholms affärer, hotade och skrek exakt som han gör i BB när någon sa emot honom, att han inte festar i Hässleholm är på grund av att han föraktas för sitt sätt, sina lögner och stölder
2020-04-25, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Men som någon skrev innan du är på något sätt besatt av Sami. 94% av alla dina inlägg i tråden är om honom.

Jag vet att det är en trött säsong med ett förbannat låg underhållningsvärde stora delar av tiden men försök att skriva om mer än bara Sami.

Stämmer inte. Läs allt jag skrivit om Sami och återkom
2020-04-25, 22:30
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Har även läst på andra forum att han stal hemma hos vänners föräldrar, stal i Hässleholms affärer, hotade och skrek exakt som han gör i BB när någon sa emot honom, att han inte festar i Hässleholm är på grund av att han föraktas för sitt sätt, sina lögner och stölder

Tvivlar inte alls på det. Tack för info! Vilket jävla drägg den pojken med husporslinet i käften.
Och nu lurar skiten på millen alltså, vilket han kan drömma om hemma hos Patsy.
2020-04-25, 22:32
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Pissar inte på Sami
Pissar på kvinnoförakt, rasism och trångsynthet
F ö anser jag att emotionell intelligens är viktigare än IQ
Nu ljuger du igen fröken Mensa/Feka, tog lite tid att googla eller har du färdiga utskrifter som du skrev ut på asballa festen du var på igår fast du såg BB och skrev här ständigt. Adventskalendercitat passar utmärkt här: ”ljugröv”
2020-04-25, 22:33
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Mergim är bajsnödig
2020-04-25, 22:34
Medlem
Tänkte på detta med att många deltagare alltid ska svara Frida när det gäller vem dem helst inte vill ska vinna eller vem dem vill ska ut osv och detta beror såklart på att hon kom in senare. Någonstans tycker jag synd om Frida som behöver höra detta när hon hade ingen kontroll över när hon skulle komma in i programmet, visst dem övriga deltagare har varit där längre men det var mycket svårare för henne att komma in en grupp där alla kände varandra... förstår inte hur Jasmine kan tycka att Frida har glidit på en räkmacka
2020-04-25, 22:34
Medlem
Lunatics avatar
Är Mergim full på Smirre alkoläsk 225ml?
Fan man måste ju dricka minst 10st för att bli salongsberusad

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in