Citat:
Ursprungligen postat av
Elsa2020
Vad baserar du det på? Historia från JokerMannen om att HD slog en tallrik i huvudet på ngn som diskuterade LW och SD minns jag. Är den bekräftad? Annars verkar HD bemöta SD mycket mycket lågaffektivt som det låter i kommunikation mellan dem. Medan SD verkar fara ut mer åt alla håll.
Det JM säger får du fråga honom om, eller tycker du att jag ska svara istället?
Jag skrev klart och tydligt att det var min uppfattning eller gjorde jag inte det?
Den uppfattningen har jag fått från flera håll om HD men likaså SD.
Det finns en skillnad mellan HD och SD känsloliv, SD är mer framåt och lika fjantig och flickig som han ibland ter sig är han hård och brutal som förknippas med manlighet. Han visar massor med känslor. HD däremot håller tillbaka, många har skrivit här att hon har onda sidor men der är mer sällsynt att någon har en uppfattning om henne...men det lilla som ändå kommit fram om hennes personlighet, hennes iskalla tysta isprinsessa personlighet har övertygat mig att i de lugnaste vattnen går de största fiskarna. Hon är inte tyst för att hon är rädd föf SD, hon är tyst för att rädda sig själv tänker jag.
SD skojar om allt för att dölja HD personlighet och vad hon gjort, han är duktig SD på att lura men vi tittar ändå på fel GM tänker jag.
Och tillägger än en gång att detta är bara spekulationer givetvis så ingen är dum nog att tjata om trådsanningar eller liknande.