2020-04-21, 19:51
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag tror man fick en kod till hotellrummet när man bokade, då receptionen kanske var stängd (om det nu ens finns en reception där), för att komma åt hotellrummet. Denna kod låg i den beslagtagna mobilen. Men det är bara som jag uppfattade det.

Koden de fick var 7666. De fyra sista siffrorna i SD´s mobilnummer.

Den hade de skrivit ner på en lapp hemma, samt att den fanns i den beslagtagna telefonen, sa de.

Om jag fick en kod med de fyra sista siffrorna av mitt telefonnummer, då hade jag kommit ihåg den koden i alla fall.

Dessutom: Har de ens ringt Polisen och frågat om de kan få koden eller någon annan som har deras nyckel om de kan åka hem till deras hus och läsa på lappen?

Nej, de ville inte vara på hotellrummet, skulle jag tro. De var rädda att det var buggat? Och de hade andra saker de behövde ordna? Typ gräva ner eller elda upp saker eller så? Prata ihop sig?

#TeamÅsaHiding
Citera
2020-04-21, 19:51
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Men ännu mera ondskefullt är väl att ta livet utav någon ,om vi nu måste tvingas jämföra...?

Finns ingen jämförelse ens. Oavsett hur illa man tycker om någon så får man inte ta ihjäl vederbörande.
Citera
2020-04-21, 19:54
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Stipp och belägg!
Vad är det för trams att påstå LW förföljde och trakasserade HD för sin heder?

Facebook Messenger Lena Wesström till Hanna Davidsson.

Vi hade sex i samband med FTF alldeles nyligen, I er bil, I skuffen, fällda säten.
Och ja, vi har haft det även uppe i Theas rum, i hennes säng. Uppe i vattentornet.
Vid Svartån, på båda jobben, i naturen, vid cachar, vartsomhelst.
Jag var med honom och kollade på stort badkar på Bauhaus. "Du får komma och bada i det med mig".
Skriver till mig att han saknar mig. Min kropp, mitt prat, mitt allt.
Att han svullnar nu. Att han vill in i mig nu, i sängen.

Detta är inget annat än ondska i sin renaste form..

Svartsjuka är vi väl alla medvetna om lite till mans. Vad som är farligt är de fåtal som är så patologiskt svarsjuka att dom är så besatta så dom inte klarar att härbärgera sin svartsjuka utan att styras av den. Det var Lenas diagnos. Att påstå hon gav sig på sig HD p.g.a sin heder visar exakt på det curlande som var en förutsättning att hon kunde fortsätta sitt otäcka värv under så lång tid. Om detta vittnar dom sompå 1000tals sidor i FUP uppmuntrar henne att sälja sin själ till djävulen.

Det finns INGEN heder i att handla så fruktansvärt elakt som LW gjorde och det är ohederligt att ens antyda motsatsen.

Varför postar du detta för hundrade gången?
Ingen aktbilaga!!!

Just det!

Var är hedern?
Det är fruktansvärt elakt!

Varför?

Jo därför att eftersom du inte visar varifrån det kommer, då kan man inte se att detta skickades aldrig till HD (med stor sannolikhet). Det har många skrivit till dig upprepade gånger.

INGEN jurist skulle arbeta på det sättet!

Du kallar andra för lögnare och ohederliga i varenda inlägg.
Börja med dig själv.
Citera
2020-04-21, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Här och där i tråden har det framkommit kommentarer som LW har sagt om UW.
Hon har absolut ingenting negativt att säga.
Tvärtom så lovordar hon honom som det stöd han är för henne.
Det är också han som på ett bra sätt reder ut problem som inte hon klarar.

Bara det visar hur lögnaktig och överdriven Malins negativa kritik av UW är.

Däremot är UW ganska kritisk mot LW - där jag läst.
Har tidigare läst att han tillerkände henne starkt rättspatos ...
Citera
2020-04-21, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Detta är helt riktigt - det som är konstigt med det hela är att koden (enligt deras rutin) är de fyra sista siffrorna i hans mobilnummer. Vilket han borde kommit ihåg. Så något konstigt är det med att de sov i bilen.

De kanske var rädda att bli haffade på hotellet ..?
Citera
2020-04-21, 20:07
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
De kanske var rädda att bli haffade på hotellet ..?

Ingen aning men nåt skumt är det.
Citera
2020-04-21, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Däremot är UW ganska kritisk mot LW - där jag läst.
Har tidigare läst att han tillerkände henne starkt rättspatos ...
Han berättade att när de var gifta så hade hon ett starkt rättspatos. Och levde efter det. De sista åren förändrades hon. Förändrades väldigt mycket. Här kan du lyssna på UW när han berättar:

https://www.youtube.com/watch?v=xWWGSTJptCE&t=7s

(Hoppas länken funkar).
Citera
2020-04-21, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Ingen aning men nåt skumt är det.

Sa de inte som förklaring att det "var stängt"? Är väl bara att fråga någon på Arlanda
så får man veta hur det går till om man glömt, eller ringa dit de redan ringt förut.
Citera
2020-04-21, 20:10
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige

Den hade de skrivit ner på en lapp hemma, samt att den fanns i den beslagtagna telefonen, sa de.

Om jag fick en kod med de fyra sista siffrorna av mitt telefonnummer, då hade jag kommit ihåg den koden i alla fall.

Dessutom: Har de ens ringt Polisen och frågat om de kan få koden eller någon annan som har deras nyckel om de kan åka hem till deras hus och läsa på lappen?

Nej, de ville inte vara på hotellrummet, skulle jag tro. De var rädda att det var buggat? Och de hade andra saker de behövde ordna? Typ gräva ner eller elda upp saker eller så? Prata ihop sig?

#TeamÅsaHiding

Alla dessa underligheter!
”The devil is in the details...”
Citera
2020-04-21, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Men ännu mera ondskefullt är väl att ta livet utav någon ,om vi nu måste tvingas jämföra...?

Men elaka brev, förtal, hot mm kan vara upptrappning till mord. Därför viktigt också.
Citera
2020-04-21, 20:15
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Stipp och belägg!
Vad är det för trams att påstå LW förföljde och trakasserade HD för sin heder?

Facebook Messenger Lena Wesström till Hanna Davidsson.

Vi hade sex i samband med FTF alldeles nyligen, I er bil, I skuffen, fällda säten.
Och ja, vi har haft det även uppe i Theas rum, i hennes säng. Uppe i vattentornet.
Vid Svartån, på båda jobben, i naturen, vid cachar, vartsomhelst.
Jag var med honom och kollade på stort badkar på Bauhaus. "Du får komma och bada i det med mig".
Skriver till mig att han saknar mig. Min kropp, mitt prat, mitt allt.
Att han svullnar nu. Att han vill in i mig nu, i sängen.

Detta är inget annat än ondska i sin renaste form..

Svartsjuka är vi väl alla medvetna om lite till mans. Vad som är farligt är de fåtal som är så patologiskt svarsjuka att dom är så besatta så dom inte klarar att härbärgera sin svartsjuka utan att styras av den. Det var Lenas diagnos. Att påstå hon gav sig på sig HD p.g.a sin heder visar exakt på det curlande som var en förutsättning att hon kunde fortsätta sitt otäcka värv under så lång tid. Om detta vittnar dom sompå 1000tals sidor i FUP uppmuntrar henne att sälja sin själ till djävulen.

Det finns INGEN heder i att handla så fruktansvärt elakt som LW gjorde och det är ohederligt att ens antyda motsatsen.
Du skriver om hur viktigt heder är.
Så jag antar att du är för hedersmord?
Lena förtjänade att dö enligt dig, för hon var ju så hemsk med det hon gjorde mot HD.
Men det lilla krypet SD är det så synd om.
Jag han låter ju som både efterbliven och en liten flicka när han pratar, så kanske därför han anses helt utan skuld för dig, då han inte förstår bättre den lilla stackaren. Den stora stygga vargen var dum och måste dö.
Hur kan du inte begripa att mord är det värsta brott en människa kan göra? Vad är der för fel på dig?
Citera
2020-04-21, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige

#TeamÅsaHiding

Har inte läst om varför deras pelletsbrännare brann ... Skulle SD ha en så dålig gammal pelletsbrännare att den fattar eld, eller inte vet hur man sköter den?
Inte troligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in