Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Hon kan ha drabbats av en förlossningsdepression, som förvärrades av SDs kontroll. HD tror att han brydde sig, men det gjorde han inte. Han var nöjd med henne som zombie, då var han in charge. Tror jag i alla fall.
Ja jag tror likadant. Men hon måste ju ändå förstått någonstans, ifrågasatt varför hon varit zombie i 5 år liksom, eller hur lång tid var hon som en zombie och när i tid?
Jag tror att hon tillfrisknade utan att SD märkte det, och det var tack vare LW mentala ohälsa som gjorde att HD verkligen förstod vem SD är.
Jag tror att HD hämnades på dom båda två, SD tar på sig att bli anklagad för mordet eftersom det inte är han som gjort det och därför ändå räknar med att bli frikänd. Han tycker det är spännande dessutom.
Och HD får order om att inte minnas, vägra svara på frågor eftersom det är just HD som är GM.
HD lyckas med detta för hon lovar att ta SD tillbaka eller så har hon några exklusiva hållhakar på SD.
Skulle förklara varför hon vrålade och stretade emot så förbaskat när polisen hämtade in henne dessutom.
Vad tror du om det?