Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Hur många gånger har just detta citerats?
Och är det så att du misstänker att det är E*ster som mördat sin mamma?
Du tror inte E*ster önskar få sin mamma tillbaka mer än allt annat?
Eller tror du att E*ster önskar få detta återupprepat var 50:e sida så alla förstår vilket helvete hon hade?
Eller kanske hon nu mår dåligt av att ha förlorat sin mamma och att en mördare går fri? Och att fallet aldrig löses?
Kanske E*ster som många andra i hennes situation önskar att mamma kom tillbaka och att tråden slutade att skriva hemska saker om hennes mamma?
Många saker inte ens sanna eller starkt överdrivna.
Kanske E*ster är klokare än flera av de hatiska vuxna i tråden och förstår att hennes mamma blev söndertrasad av den destruktiva relationen. Jag är säker på att den kloka UW hjälper henne att förstå hur det kunde bli så destruktivt och nedbrytande.
Han kommer säkert att hjälpa henne att förstå att vuxna kan vara mycket elaka, till och med mot sörjande barn. Att det inte är varken hennes eller L*enas fel.
Lämna alla stackars barn utanför!
Klokt och läsvärt som alltid, Nötis!
Jag hoppas heller inte att barnen läser här och ser hur vidriga vuxna människor kan vara. Det räcker med att dessa barn ska behöva hantera att deras mamma mördats. Och som du säger så har de tack och lov en pappa som verkar vara enormt klok. Det visade han både när han valde bort den instabila hatarkvinnan, som han tack och lov aldrig flyttade ihop med, och nu i förhör och rättegång!
Det behövs en man som honom nu med denna tunga börda både han och barnen ska bära. Inte minst just nu när mördaren/mördarna går fria.
Men jag är helt säker på att detta mordet aldrig kommer att släppas och att det utreds för fullt i detta ögonblick. Så det dröjer förhoppningsvis inte länge innan gärningsmannen/gärningsmännen/medhjälpare och skyddare får sina straff.
Nötis, läser att du är sjuk. Snälla, öppna Pentagon eller skaffa en mail. Och krya på dig!
#TeamÅsaHiding

- Mata inte trollen!
En bild säger mer än 1000 ord...
https://forumbilder.com/i/ro6E