2020-04-24, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
De hade haft sex i Th*eas säng i SD och HDs hus.

Och LW och Beholder hade sex i Est*ers säng i LWs hus.

Vad är det ni inte vill fatta?

Alla fattar nog vad det står och betyder vare sig man bor i Helsingborg, Karlstad eller Uppsala..
Vad fattas dig när du tragglar vidare i sexträsket? Det är onekligen bakhalt där du befinner dej utvecklingsmässigt i tråden där de flesta av oss är på jakt efter en eller flera mördare. Vad kan månne vara viktigare än rättvisa för L*na och hennes anhöriga och riktiga vänner?
Citera
2020-04-24, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Detta retrospektiv, alltså tillfället när EW fann mamma med en karl i sängen och den andra karlen på undervåningen, uppstod för att Picasso2 inte ville se/inse att barnen W fått mammans sexliv slängt i ansiktet redan för länge sen. Det skulle enligt P2 vara "trådens" fel att de fick veta sanningen om mamma LW:s vidlyftiga sexliv.

Jag påpekade då att dottern berättat om vad hon varit med om. Kontot Smhf vitsordade det skedda och påminde om karlen #2 -kanske väntandes på sin tur..
Sedan dök det upp en virrpanna i tråden och ifrågasatte om det där med dottern ens hade hänt(!)
Såna LW-kramare är intressanta -eller hur man nu skall säga..

Det går nog inte att komma ifrån att FUP troligen har "breddat bilden" av LW som mamma mer än den gett vad gäller SD som pappa.
Det säger jag som inte ens läst FUP.
Det vore fint om du klarade av att lämna fixeringen vid LWs sexliv och börja debattera om mordet, mördaren, teknikaliteter, bevisföring och annat som faktiskt är intressant? Har du något att tillföra där det inte finns sex att stirra sig blind på? SD springer lös därute och du med dina kompisar fortsätter outtröttligt med LWs sexliv.
Citera
2020-04-24, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
LW hade ingen egen säng utan sov i vardagsrummet och när hon hade barnfri vecka sov hon i E's säng. Detta var barnfri vecka. Hon förväntade sig således inte att någon skulle komma hem. Det var inte så att det var en orgie som pågick där utan de hade geocachat och båda männen sov över. När E såg dem hade de inte sex utan sov. Javisst var det dumt - men vi har väl redan konstaterat att LW tyckte om att ha sex - att hon var singel - och att hennes moral ibland inte var den bästa? Oavsett vilket inget skäl att bli brutalt ihjälslagen.

Jag tror faktiskt inte att LW hade sex för att hon tyckte om sex, i alla fall inte i alla lägen. Hon utvecklade ett självskadebeteende och jag upplever att i hennes fall var det sexet, andra skär sig, tar droger, utvecklar matstörningar som anorexi/bulimi osv.
Hon säger vid något samtal eller om det var i en chatt med någon av sin tjejkompisar "måste alla jävlar in i mig?".
Citera
2020-04-24, 19:04
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kusinvitamin65
Jag tror faktiskt inte att LW hade sex för att hon tyckte om sex, i alla fall inte i alla lägen. Hon utvecklade ett självskadebeteende och jag upplever att i hennes fall var det sexet, andra skär sig, tar droger, utvecklar matstörningar som anorexi/bulimi osv.
Hon säger vid något samtal eller om det var i en chatt med någon av sin tjejkompisar "måste alla jävlar in i mig?".

Jag håller med dig där faktiskt. Hon ville ha närhet men fick något annat.
Citera
2020-04-24, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Aktb 146 s 67.

Es'ter berättar om ett tillfälle under vintern/våren-18 när hon kom hem till mamma för att
hämta en tröja. Det var pappavecka och alla tre barnen var hos pappa.
När hon kom in så möttes hon av en kille som låg i soffan och sov, när hon sedan kom upp
till sitt rum så låg mamma och en främmande kille i Es'ters säng.
Es'ter säger att hon hade försökt att ringa innan hon kom dit eftersom det var deras
överenskommelse, hon fick inget svar och gick in i huset ändå.
Es'ter tyckte ändå att det var jobbigt att mamma och den där killen låg i hennes säng.
Mamma sa senare att det var en kille från Stockholm, hon fick aldrig veta något namn på
killen.
Es'ter säger att detta var en av brytpunkterna mellan henne och mamma och anledning till
konflikt mellan dem.

Det bevisar inte ditt påstående att hon bytte sängkamrat för att en man sover på soffan.
Citera
2020-04-24, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StefanDavidsson
Någonting sketchy gjorde nog ändå Gerald Jerry Gray i Stefan Davidssons nersläckta hus, när han bufflade runt med sin ficklampa. Där har vi nog kanske hållhaken också.

Att JG inte ville väcka uppmärksamhet genom att tända lampor i huset är minst sagt udda. En stråle från en ficklampa är om något uppseendeväckande, om någon skulle sett den och ringt polisen vill säga.
Men vi får hoppas att det är som du säger att JG kanske var och hämtade en "hållhake". Det är bara det att SD i så fall vet om det och därmed är JG i absolut fara. Om inte förr, så nu.
Det är upplagt för katt och råttalek hur som helst!

När vi ändå är inne på det spåret så kanske det fanns någon sorts symbolik med skit-bilden som JG skickade till SD? Det kanske inte bara var JG som ville visa sig med byxorna nere?
Citera
2020-04-24, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Jag håller med dig där faktiskt. Hon ville ha närhet men fick något annat.
Det är ett mycket vanligt fenomen. Det fanns även när jag var ung. Tjejer som sökte sig till killar, låg med dom och fortsatte vidare. Bekräftelsebehov som var enormt stort och som de inte förstod hur de skulle få det på annat sätt. Ja, nu var LW vuxen och borde förstått bättre. Hon skulle behövt enbart en massa varma kramar. Ofta. Mycket. Stackars tjej.
Citera
2020-04-24, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Tror faktiskt inte att SD har särskilt lätt att skaffa en kvinna. Tror inte att många skulle falla för en smilfink som SD. Om nån öht.

Kanske är HD och LW de enda kvinnor han har haft sex med i hela sitt liv?

Här hade det varit intressant att höra från SD:s föräldrar, syskon och kanske andra om hur han var som ung. Men de verkar ju tagit avstånd från honom och deltog inte alls som jag förstod det. Undrar varför?
Citera
2020-04-24, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Detta retrospektiv, alltså tillfället när EW fann mamma med en karl i sängen och den andra karlen på undervåningen, uppstod för att Picasso2 inte ville se/inse att barnen W fått mammans sexliv slängt i ansiktet redan för länge sen. Det skulle enligt P2 vara "trådens" fel att de fick veta sanningen om mamma LW:s vidlyftiga sexliv.

Jag påpekade då att dottern berättat om vad hon varit med om. Kontot Smhf vitsordade det skedda och påminde om karlen #2 -kanske väntandes på sin tur..
Sedan dök det upp en virrpanna i tråden och ifrågasatte om det där med dottern ens hade hänt(!)
Såna LW-kramare är intressanta -eller hur man nu skall säga..

Det går nog inte att komma ifrån att FUP troligen har "breddat bilden" av LW som mamma mer än den gett vad gäller SD som pappa.
Det säger jag som inte ens läst FUP.

Edit: Virrpannan jag ovan hänvisade till var kontot anetor
Läs gärna vederbörandes inlägg fr kl 16:16
EW var nog inte så upprörd som du tror, annars hade hon väl inte klappat LW på kinden då. Det står i FUPet...
Inte att förglömma heller att UW är slappare med regler än vad LW var, och EW är tonåring. Var vill man bo då? (retorisk fråga)
Citera
2020-04-24, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det vore fint om du klarade av att lämna fixeringen vid LWs sexliv och börja debattera om mordet, mördaren, teknikaliteter, bevisföring och annat som faktiskt är intressant? Har du något att tillföra där det inte finns sex att stirra sig blind på? SD springer lös därute och du med dina kompisar fortsätter outtröttligt med LWs sexliv.
Vill inte tjafsa men det var ju du som, helt oriktigt(!), hävdade att barnen W skulle fått veta om mamma LW:s vidlyftiga sexliv genom vad som skrivits här i tråden! Det var DU!

Låt oss för tusan kunna enas om att när dottern EW fann mamma LW i sängen med en för dottern främmande karl, så var mamman vid liv, och slängde då sitt sexliv i ansiktet på dottern -och det var alltså innan denna tråd fanns.
Eller hur?
Citera
2020-04-24, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anniesbrev
EW var nog inte så upprörd som du tror, annars hade hon väl inte klappat LW på kinden då. Det står i FUPet...
Inte att förglömma heller att UW är slappare med regler än vad LW var, och EW är tonåring. Var vill man bo då? (retorisk fråga)
Dotter EW är en på samma gång väluppfostrad och empatisk dotter.
Annars hade hon kanske klappat till morsan?
Citera
2020-04-24, 19:15
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det är ett mycket vanligt fenomen. Det fanns även när jag var ung. Tjejer som sökte sig till killar, låg med dom och fortsatte vidare. Bekräftelsebehov som var enormt stort och som de inte förstod hur de skulle få det på annat sätt. Ja, nu var LW vuxen och borde förstått bättre. Hon skulle behövt enbart en massa varma kramar. Ofta. Mycket. Stackars tjej.

Japp hon skulle verkligen behövt det. Avgiftning från SD och någon som hjälpte henne växa själv. Härligt att se dig här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in