2020-04-24, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Det spekuleras för mycket kring honom, hur han såg ut och vilka domar etc.
Jag tycker mer att hon ser ut som ett psykfall så hon kan mycket väl fått nått flipp och dödat honom.

Det är ungefär vad jag vill säga i tidigare inlägg
Citera
2020-04-24, 18:30
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdolf1
Jag vet att det är jättesvårt ibland att avsluta ett destruktivt förhållande. Det är inte lätt. Jag förstår det. Men, att döda någon som du har älskat innan, och kanske fortfarande älskar, snälla, det är extremt. Tror jag iallafall.

Det återstår att se när fup kommer, hon handlade kanske i självförsvar och då kan det bli dråp alt vållande till annans död.... Det var ju ändå hon som ringde ambulans/polis.....

Jag hade med lätthet kunnat ha ihjäl den som misshandlade mig, när vi alla kommer till den ståndpunkten att det är ditt liv mot mitt... Då är valet inte så svårt för någon av oss!Och NEJ man agar inte den man älskar!
Citera
2020-04-24, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Det återstår att se när fup kommer, hon handlade kanske i självförsvar och då kan det bli dråp alt vållande till annans död.... Det var ju ändå hon som ringde ambulans/polis.....

Jag hade med lätthet kunnat ha ihjäl den som misshandlade mig, när vi alla kommer till den ståndpunkten att det är ditt liv mot mitt... Då är valet inte så svårt för någon av oss!Och NEJ man agar inte den man älskar!

Är det säkert att det är hon som larmat? Har missat det.
Förövrigt är det mycket snack här "hade lätt". Chilla va
Citera
2020-04-24, 18:32
Medlem
Tycker att det är väldigt mycket spekulationer angående BO och hans barn.
Vet ni verkligen till 100% att han slagit denna kvinnan innan eller är en värdelös pappa??
Jag har tyvärr också blivit fysisk mot min första tjej, men det efter att hon slog på mig och på fyllan när hon dessutom sa massa grova kränkningar så slog jag tillbaka. Och jag hade gjort det igen.

Säkerligen har hon spritt ryktet till någon att jag slår kvinnor och är ett as.
Droger har jag också brukat en hel del, men är också totalt dedikerad till mina barn idag. Skulle inte finnas något som jag inte skulle offra för dem.

Det kallas att vara ungdom och hitta vem man är, lära av sina misstag.

Känner inte personen alla, och kanske har ni belägg för det ni säger. Men jag tycker att det finns inga bevis alls för det ni påstår. Men sen sitter vi ju också på FB där alla vet vad som hänt redan dagen innan.
Citera
2020-04-24, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5

Har det framkommit att det va hon som ringde 112?
För då har jag missat det!
Citera
2020-04-24, 18:33
Avslutad
Citat:
Jag förstår vad du menar. Men jag tror fortfarande att slår 112 är bättre i en sådan situation. Istället för att ta lagen i dina egna händer och mörda din misshandlare. Bara slår 112. Och vänta lite. Problem solved.
Förstår hur du menar , och du har också rätt. Nu vet inte jag om kvinnan har blivit slagen så att blåmärken syns , eller om hon var slagen och blödde från både näsa , mun och ögonbryn.. vi vet inte mycket alls just nu.
Polisen har nog sett att hon fått stryk isåfall ... hon kanske är enormt svullen .. på delar av kroppen..som har orsakats av sparkar eller slag .. Visst är det bästa att ringa 112 .. (samtidigt har du nog inte fått riktigt mycket stryk någon gång i ditt liv) .. man lixom blockeras av rädsla , man vill försvara sig .
Citera
2020-04-24, 18:33
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnGrind
Är det säkert att det är hon som larmat? Har missat det.
Förövrigt är det mycket snack här "hade lätt". Chilla va

Enligt notiser i tidningen så var det hon....Och tro mig.... Jag hade LÄTT gjort det
Citera
2020-04-24, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Det spekuleras för mycket kring honom, hur han såg ut och vilka domar etc.
Jag tycker mer att hon ser ut som ett psykfall så hon kan mycket väl fått nått flipp och dödat honom.
Errr...”hon ser ut som ett psykfall...”? Snälla...upplysa mig...hur precis ser ut en psykfall? Just asking for a friend.
Citera
2020-04-24, 18:43
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Han kan mycket väl varit störd, hon kan vara störd och tillsammans blev de störda i kvadrat. Men, det är hon som huggit ihjäl honom. Att vara adopterad är en riskfaktor för psykisk ohälsa, och om han pysslade med droger gjorde såklart även hon det (det finns lite andra män att välja mellan om man vill ha en drogfri typ). Hon flyttade till Sverige också, för kärlekens skull...?
Citera
2020-04-24, 18:46
Medlem
[quote=Cayenne0|71326176]Jag bara undrar om det finns belägg för att det är den tjejen vi pratar om.?? Jag hörde nämligen patas om en annan tjej där som är 21 men blir 22 år i år

Det är den tjejen vet jag av säkra källor
Citera
2020-04-24, 18:57
Medlem
Citat:
Errr...”hon ser ut som ett psykfall...”? Snälla...upplysa mig...hur precis ser ut en psykfall? Just asking for a friend.

Tycker du att hon ser snäll & trevlig ut? Oskyldig? Frågar åt en vän.
Citera
2020-04-24, 18:57
Medlem
sunny5s avatar
Och snälla sluta "Buhu stackars barn får växa upp utan sin pappa..." Har man 2 domar på sig inom loppet av 3 månader på rattfylleri, hasch samt kokain... Tror jag inte man som förälder släpper iväg ungen till pappan... Om mamman är vid sunda vätskor förstås! Själv tycks han likgiltig för vad som hade kunnat hända andra i trafiken när han körde påverkad!!!
Som sagt, hellre en död förälder än en missbrukare som inte bryr sig, för det gör de inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in