Citat:
Valen tyder på det precis om vända, men det vill du inte komma ihåg ser jag.
Men sicken tur jag påminde dig då, så slapp du pinsamheter.
Det roliga är att varje attack på Biden är en attack mot trumpen, för det visar sig att ALLTID så är trumpen värre på det nämna.
Hur är det ens möjligt?
Fake news utformat så uruselt, vem tror du går på det?
Du?
Vi andra tänkande människor som inte står och kollar på vad sektledaren säger för dagen, så man vet vad man själv kan säga.
Vi kollar bara på fakta, forskning och saklighet, och där vinner Biden med hästlängder och en väldigt lång rad.
Du kanske få ta kontakt med en Ding Ding Värld, det låter mer som dom hanterar denna "journalism" du efterlyser.
Vet inte vad du inbillar dig berätta med att du säger du inte vet nått om nått.
Biden är USA enda framtid, då nu varande president försöker ta livet av folket med malariamedicin och spruta in desinfektionsmedel i kroppen som är dödligt.
trumpen vet precis ingenting har jag lärt mig de senaste veckorna, förstår han gömmer sina betyg och deklaration.
Men sicken tur jag påminde dig då, så slapp du pinsamheter.
Det roliga är att varje attack på Biden är en attack mot trumpen, för det visar sig att ALLTID så är trumpen värre på det nämna.
Hur är det ens möjligt?
Fake news utformat så uruselt, vem tror du går på det?
Du?
Vi andra tänkande människor som inte står och kollar på vad sektledaren säger för dagen, så man vet vad man själv kan säga.
Vi kollar bara på fakta, forskning och saklighet, och där vinner Biden med hästlängder och en väldigt lång rad.
Du kanske få ta kontakt med en Ding Ding Värld, det låter mer som dom hanterar denna "journalism" du efterlyser.
Vet inte vad du inbillar dig berätta med att du säger du inte vet nått om nått.
Biden är USA enda framtid, då nu varande president försöker ta livet av folket med malariamedicin och spruta in desinfektionsmedel i kroppen som är dödligt.
trumpen vet precis ingenting har jag lärt mig de senaste veckorna, förstår han gömmer sina betyg och deklaration.
Det cirkulerar memes och länkar från bla bbc där dom hånar Trump för någonting om att andas in desinfektionsmedel och få bort Corona med solljus.
Men om man lyssnar på vad han säger istället för vad fakenews och ryska nättroll vill få oss att tro, så säger han.
"Sounds interesting"
Då förstår man att dessa "nyheter" och vänstermemes bygger på en felcitering och inte fakta.
Han har säker fått höra om någon metod att bota wuhanviruset och tycker att det låter "intressant".
Det är väl en ganska diplomatisk förhållning till ett ämne han själv inte kan mycket om?
Att sedan dumstrutarna försöker vrida och vända det till något dåligt han sagt, när medborgaren lätt kan avslöja bluffen.
Då ökar förtroendet för honom och minskar för vänstermedia och nättrollen.
Påminner om den klassiska:.
"Their memes does not work because they are wrong, and that's why the left cant' meme."
Skulle globalistvänster media &co göra samma fuling mot Biden?
Hur hade han överlevt sådana attacker?

Men nej, inte en chans att de skulle ens våga krtisera Biden för detta, han är ju etablissemangets kandidat!