Citat:
Ursprungligen postat av
TrumpIsPresident
Lägg till bradley effekten på det och ett usa som börjat öppna upp igen så lär Trump leda med säkert 5-6%.
Valen tyder på det precis om vända, men det vill du inte komma ihåg ser jag.
Men sicken tur jag påminde dig då, så slapp du pinsamheter.
Det roliga är att varje attack på Biden är en attack mot trumpen, för det visar sig att ALLTID så är trumpen värre på det nämna.
Hur är det ens möjligt?
Citat:
Ursprungligen postat av
TrumpIsPresident
Oj! Detta lär bli större än vad jag först trodde. Det är dock så jävla vidrigt att vänsterliberal Fake news ens vägrar ta i detta med tång, vilket visar att dom inte är journalister utan politiska aktivister åt Demokraterna!
Fake news utformat så uruselt, vem tror du går på det?
Du?
Vi andra tänkande människor som inte står och kollar på vad sektledaren säger för dagen, så man vet vad man själv kan säga.
Vi kollar bara på fakta, forskning och saklighet, och där vinner Biden med hästlängder och en väldigt lång rad.
Citat:
Ursprungligen postat av
TrumpIsPresident
Oj! Detta lär bli större än vad jag först trodde. Det är dock så jävla vidrigt att vänsterliberal Fake news ens vägrar ta i detta med tång, vilket visar att dom inte är journalister utan politiska aktivister åt Demokraterna!
Du kanske få ta kontakt med en Ding Ding Värld, det låter mer som dom hanterar denna "journalism" du efterlyser.
Vet inte vad du inbillar dig berätta med att du säger du inte vet nått om nått.
Biden är USA enda framtid, då nu varande president försöker ta livet av folket med malariamedicin och spruta in desinfektionsmedel i kroppen som är dödligt.
trumpen vet precis ingenting har jag lärt mig de senaste veckorna, förstår han gömmer sina betyg och deklaration.