2020-04-24, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja, hans dödstidpunkt är nog under planering från SD.
Finns det då ingen hejd på alla dessa rent stolliga fantasier?

Tillförde det inlägget nåt till tråden tycker du?
Om du åtminstone kunde redogöra för hur du landade i detta antagande, hade man kunnat diskutera vad som talar för din tes resp vad som talar emot den.
Senast redigerad av Carinah78 2020-04-24 kl. 15:42.
Citera
2020-04-24, 15:17
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beh.ass.
Förstår spänningen hos dej. Du verkar suga nektar ur andras sexuella relationer. Vilka är hennes många bollplank som hon skickat intime bilder till då?
Jag menar att eftersom du klamrar dej fast vid den här lilla tårtbiten som handlar om sex i tusentals inlägg så borde du ha koll och kunna dela med dej av.

Den där lilla tårtbiten bestod i att vigselförrättaren knullade mannen hon vigde bakom ryggen på makan hon vigde och utsatte sen hans fru för dom vidrigaste trakasserier man kan tänka sig då hon blev ratad. Den lilla biten var hela tårtan.

Lenas sexuella "frigjordhet" är ett skräckmanus ala' Stephen King. 14 000 s FUP med 12 000 s slask plus 100100 inlägg i tråden (exakt) suger nektar ur Lena Wesströms död.

Finns alltför mycket som talar för att önskemördaren fel GM.
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-04-24 kl. 15:44.
Citera
2020-04-24, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Barnen hade INTE fått mammas sexhistorier slängda i ansiktet om inte trollen i tråden under 1000+ inlägg mycket noga beskrivit desamma. Jag tror nämligen inte att barnen harvar igenom 14K sidors fup. Så detta får trollen ta på sig. Att barnen i ärendet bör skyddas är ingenting som trollen bryr sig om.

Folk i Hjärsta kommer få lugn och ro så småningom när, inte om, SD sys in - må vara att det kommer ta lite tid, men tro mig - han kommer låsas in. Kanske tillsammans med lilla frugan? Dock lär de inte få dela cell, eller ens fängelse.
Fel!
Som så ofta: Fel av dig!

Om du skulle fråga dottern EW om saken tror jag nog att hon skulle minnas när hon kom hem och fann mamna LW liggande i E:s säng med en karlslok.
Det skulle åtminstone jag beskriva som att få en av mammans sexeskapader slängt rakt i ansiktet.

Men du är gissningsvis av en helt annan uppfattning, rätt av mig?
Citera
2020-04-24, 15:24
Medlem
Ett samtal mellan Lena och en väninna om sin hopplösa situation (38 minuter). Finns någonstans i fup:

Call_14-19-00_in_0019212923
Citera
2020-04-24, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Ett samtal mellan Lena och en väninna om sin hopplösa situation (38 minuter). Finns någonstans i fup:

Call_14-19-00_in_0019212923
Den finns även som ljudfil på YT, om vi menar samma samtal, vilket jag tror. Så den kommer läggas ut så småningom. Det var en väldigt stor skillnad att lyssna på det jämfört med att läsa det i ren text.
Citera
2020-04-24, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Den där lilla tårtbiten bestod i att vigselförrättaren knullade mannen hon vigde bakom ryggen på makan hon vigde mannen med och utsatte sen hans fru för dom vidrigaste trakasserier man kan tänka sig. Den lilla biten var hela tårtan.

Lenas sexuella "frigjordhet" intill döden är ett skräckmanus ala' Stephen King. 14 000 s FUP med 14 000 s slask plus 100100 inlägg i tråden (exakt) suger nektar ur Lena Wesströms död.

Slasken är på drygt 12 000 sidor - inte 14 000. Men annars var det rätt. Den har inte lämnats ut till någon privatperson. Och OM den skulle göra det så tillkommer den vanliga taxan: 50 kr de första tio sidorna och därefter 2 kr per sida. Men först måste den genomgå en sekretessprövning då det är arbetsmaterial (allt enligt åklagaren som jag haft kontakt med idag).
Senast redigerad av Picasso2 2020-04-24 kl. 15:43.
Citera
2020-04-24, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Den finns även som ljudfil på YT, om vi menar samma samtal, vilket jag tror. Så den kommer läggas ut så småningom. Det var en väldigt stor skillnad att lyssna på det jämfört med att läsa det i ren text.

Det ÄR en ljudfil.
Citera
2020-04-24, 15:43
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Fel!
Som så ofta: Fel av dig!

Om du skulle fråga dottern EW om saken tror jag nog att hon skulle minnas när hon kom hem och fann mamna LW liggande i E:s säng med en karlslok.
Det skulle åtminstone jag beskriva som att få en av mammans sexeskapader slängt rakt i ansiktet.

Men du är gissningsvis av en helt annan uppfattning, rätt av mig?

Till råga på allt så var det inte bara en karlslok, nr två låg i soffan, ( kanske väntade på sin tur att få inta E:s säng ).

Kan inte ha varit trevligt för dottern att uppleva, kanske en av orsakerna varför hon flyttade till sin pappa, det kanske inte var första ggn hon fick uppleva sånt.
Senast redigerad av Smhf 2020-04-24 kl. 16:00.
Citera
2020-04-24, 15:44
Medlem
Citat:
Det ÄR en ljudfil.
Ah, ok. Tack
Citera
2020-04-24, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonhuvud007
Människa eller inte, de med ev sociopati ser inte t ex dig som en människa. Har han vinning utav det slår han in din skalle med arton slag.

Så jag skulle inte vara lika vek som dig och säga att SD är människa också. Är han en mördande sociopat är han inte mänsklig utan farlig, dessutom i princip obotbar.

Kan inte svara på det heller ...
Han är ju i mina ögon fortfarande en homo sapiens, men det ligger ingen värdering i det.
Ordet människa betyder inte för mig att det handlar om en god art.
Han är ju inte en sak.
Citera
2020-04-24, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmirider
Lena har alltid tyckt om Mats, hon kände sig som en dålig människa när hon var otrogen mot honom med Stefan.
Jimmy, Beholder X var hårdrockare från Handen, pappa till en pojke och han uppskattade sex med Lena. Hon var intresserad, speciellt då hon fick veta att han hade något intresse av en tjej från Norrtälje. När han tackade nej till något seriöst växte hennes intresse i vanlig ordning. Lena blev som mest intresserad av de som inte ville satsa på relation med henne. Inget nytt under solen.

Ja det är mitt intryck också.
"Nej" triggade igång henne.
Undrar om det finns någon slags diagnos för detta, att man mpåste ha motstånd för att känna sig levande.
SM-böjelser?
Hon deltog faktiskt i någon mån till bilicidenten också ... är i a f min uppfattning.
Citera
2020-04-24, 15:55
Medlem
Citat:
Hmmm. Lena var utbildad pastor och hade helt klart läst både psykologi, sociologi, filosofi, teologi, religionshistoria etc under flera år, så hon var ju väl utbildad.

Men när hon själv hamnade i en egen sörja av "kärlek" >byggd på lösan sand, samt kände en mycket stark åtrå till SD, men på basis av enbart åtrå kan inget normalt förhållande byggas, det är dömt att misslyckas.

Iom SD så glömde hon också bort allt hon lärt sig i uppfostran i sin utbildning, i sin tro och i sina värderingar, ja i allt hon levde och verkade för tidigare.

Teori är en sak. Praktik är en annan.

Självinsikt saknade hon. Allt rasade.

Hon förändrades som människa enligt UW och de närmaste vännerna. Måste ha varit svårt för dem som stod henne nära att se hennes såpade bana, det själsliga och psykisk även moraliska (? /förfallet rakt ner i fördärvet, men inte förmått Lena att bryta totalt med SD.

Hon gick med Öppna ögon rakt mot stupet.

SD hade uppenbarligen inte alls samma känslor. Familjelivet med HD som han hade känt i 20 år var viktigast för honom. Där hade han sin bas och familjen kunde han kontrollera.

Det kunde han inte med Lena, som han dock kände en mycket stark åtrå för. Han tyckte naturligtvis att det var ett perfekt arrangemang. För honom själv, alltså.

Men sen började båda damerna tröttna på honom; HD hade börjat träffa Sil*en och Lena var på väg till Norge med en man som hon skulle tälta med.

Kvar stod SD utan varken den ena eller andra och det var DÅ som hans hjärna tiltade totalt.

Han var ju den första tiden inne på att de kunde ha ett liv tillsammans men att han ändrat sig pga hennes otrevliga beteende, som han kallade det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in