Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
Även om du inte är i diskussion med mig, måste jag ändå få fråga om det du skriver innebär att du anser rådman Björn Lindén vid Örebro TR vara korrupt?
I så fall är det ju en oerhört allvarlig anklagelse du kommer med! Kan nog utan tvekan beskrivas som 'förtal' -är du medveten om det?
Att du anser en försvarsadvokat vara "korrupt" är mindre allvarlig som anklagelse; det följer så att säga med deras uppdrag att ses som korrupta. Det har de dessutom betalt för..
Hej @Carinah78
Du har problem med läsförståelsen, detta sagt till dig med anledning av att om du hade läst mitt tidigare skrivna inlägg, så förekommer ordet "Korruptibel" och inte ordet "Korrupt"
Jag har aldrig varken påpekat eller skrivit att Björn Lindén var "korrupt" det vill säga, mutad eller varit mutbar.
Jag skrev att Björn Lindén har varit korruptibel, vilket ord betyder ohederlig eller att vara inhonnett.
Jag har enligt ovan skrivet tidigare sagt, att jag ansåg Björn Lindén som ohederlig som vägrade att ta hänsyn till KammarÅklagaren Åsa Hiding:s då inom rätts-salen framlagda omständigheter som med styrka pekade mot Härads-Psykopaten SD som Gärningspersonen.
Mvh/ @JokerMannen