Citat:
Ursprungligen postat av
Snor-Johan
Nu gällde det väl inte samhörigheten med Lena utan samhörigheten med Lenas fd man?
Hon stöttade hennes extrapappa och kramarna blev så intensiva så dom råkade ramla ner i sängen?
Eftersom det ledde till giftermål så var det iaf, ingen plötslig åtrå vilket får en att undra hur länge UW trånat efter guddottern. Vore intressant att veta åldersskillnaden?
Det är något mycket osunt som omgärdar den sektkultur som odlade fram den falska profeten LW och dessutom postumt försvarar hennes gudlösa eskapader.
Vanliga regler gäller inte utan alla knullar alla och försvarar givetvis varandra. Det luktar illa...lika illa som i knutby med den viktiga skillnaden att knutbys stank var koncentrerat till församlingen emedan detta falls motbjudande odör sträcker sig vida uti bygden.
Dvs, utredningen har samma omistliga odör vilket väl talar för att utredningen och dom skenreligösa är i en ohelig allians?
Utredningen, församlingen/arna och tråden är ihopkletade i en enda stinkande massa. Dvs utredande poliser, vittnen och församlingsmedlemmar är domsamma och korrumperade genom sin vänskap med varandra.
Har man följt detta fall så går det inte längre bortse från att anledningen till dom historiska misstag och tunnelseendet vilket gör att mördaren ännu inte kunnat hittats absolut inte beror på annat än interna problem.
Tillåt mig tvivla på att deras innan mordet uppdagats utsedda önskemördare är rätt mördare..
Edit: En brasklapp är att det inte är säkert att UW GIFTE sig med guddottern HW utan BARA flyttade ihop...återkommer med mer info när jag har tid,.,
Jag loggade in för att fråga dig om du verkligen har kännedom om att UW och HW
har gift sig, ser då att du skrivit ett tillägg. Du nämnde även i ett tidigare inlägg
giftermål mellan de två, jag har inte läst eller hört något om detta från annat håll.
Så vitt jag vet så gick det aldrig så långt som till giftermål mellan UW och HW, att
de däremot hade ett förhållande har kommit fram i tråden. Att UW och hon fann
tröst och kärlek i varandra för en tid, är jag inte den att döma. Åldersskillnaden
är 16 år.
Lenas mor G*n säger i ett polisförhör att Lena ej skulle ha uppskattat relationen
mellan U*lf och H*nna.
HW har två barn, var på väg att gifta sig hösten -18, vilket inte blev av. Verkar bo
ensam med sina barn.