2020-04-24, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Sluta älta i Samis ekonomi så ska du se att du mår bättre. Du har inte med den att göra.

Citat:
Kan ju bero på att han är mest populär. Varför skulle det vara roligt om han åkte? Då fanns det ju ingenting alls mer att se än par och bögporr.
För att inte vara ödmjuk är en önska egenskap
2020-04-24, 00:03
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Det tar på, som fan!
Börjar tröttna på dårarna rejält, dom är verkligen vidriga som du säger och har nästan börjat hata dom och deras hjärndöda beteende.
Hur den fullständigt lobotomerade kannibalen särAlex, den näspetande och snorätande nervvrakslebben Lisa, surfittanVickan, allas vårat monster Amilia, dom äckliga megabögarna fjollMergim och muppLenny och inte minst sämst i världen på fejkgråta skrikJasmine har klarat sig igenom en castingprocess är ju fullständigt obegripligt! Tv4 borde verkligen ge den där Rosanna sparken med omedelbar verkan, helt utan lön, polisanmäla och stämma henne på miljardbelopp.
Sen skeppa alla inblandade i produktionen till wuhan, där dåliga kinesiska forskare fick testa Corona vaccin (som orsakar Covid-19) på dom.
Ja det är ingen direkt kvalite på deltagarna. Om dom haft intressanta och intelligenta personer så kanske inte ens Sami varit den tippade vinnaren. Nu hoppas jag på bråk då det ska fajtas om miljonen men dom kommer nog fortsätta sin kärleksvecka tiden ut fram till maj. Som en stor fantastisk och kärleksfull familj. Fy fan.
Senast redigerad av Zoom008 2020-04-24 kl. 00:06.
2020-04-24, 00:05
Medlem
Citat:
Ja det är ingen direkt kvalite på deltagarna. Om dom haft intressanta och mysiga personer så kanske inte ens Sami varit den tippade vinnaren. Nu hoppas jag på bråk då det ska fajtas om miljonen men dom kommer nog fortsätta sin kärleksvecka tiden ut. Som en stor fin familj. Fy fan.

Hade de andra deltagarna varit intressantare så hade Sami blommat ännu mer. Övertygad. Ska bli så sjukt kul att följa honom efter Big Brother när han har fria händer och kan välja sina medspelare själv.
2020-04-24, 00:09
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Jo absolut... Tror folk mest är besvikna på att missa mycket av Sami då han uppenbart är en tittarfavorit. Till produktionen ja... men även till de om röstade på att badrummet skulle bli nya sovrum 1 kameran
Var tvungen att slå på badrumskameran bara för det. Första ljudet jag möttes av var Jasmine som torkade sig efter sitt toabesök. Sedan ställde hon sig för att borsta tänderna, sådär lagom till vänster så att man endast såg en fjärdedel av henne. Riktigt bra tv, 10/10
2020-04-24, 00:10
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Hade de andra deltagarna varit intressantare så hade Sami blommat ännu mer. Övertygad. Ska bli så sjukt kul att följa honom efter Big Brother när han har fria händer och kan välja sina medspelare själv.
Han är verkligen stark som står ut med patrasket och orkar behålla lugnet. Helt sjukt. Själv hade jag inte stått ut med att höra detta skrik från morgon till kväll. Jag tror Sami har högre IQ själv än dom andras tillsammans.
Senast redigerad av Zoom008 2020-04-24 kl. 00:12.
2020-04-24, 00:10
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papperskula
Hur länge sen var det ? Vilket avsnitt ?

Förra veckan.
2020-04-24, 00:11
Medlem
Irriterad till max...vill fan inte se Mergim eller ngn annan sjunga i poolrummet..vill se annexet..börjar ångra att jag inte röstade på Frida till middagen..hade varit intressant att se vad Mergim gjort om hon valt Lennie..
Nu skiter jag i det här..godnatt flashback..
2020-04-24, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Var tvungen att slå på badrumskameran bara för det. Första ljudet jag möttes av var Jasmine som torkade sig efter sitt toabesök. Sedan ställde hon sig för att borsta tänderna, sådär lagom till vänster så att man endast såg en fjärdedel av henne. Riktigt bra tv, 10/10

Jag personligen röstade ju poolrummet. Trodde sällan att toaletten skulle vinna 😂 fattar nu varför det tog 48h för produktionen att ändra kamera, de tänkte "Tittarna, är ni verkligen säkra????".
2020-04-24, 00:13
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast där håller jag med Amilia, hon har ingen skuld i det hela. Den enda som gjort något fel är Martin, då han eventuellt kan haft någon förpliktelse till Jasmine.

Skuld och skuld. Hon kunde sagt som det var. Att det absolut inte var nåt hångel plus att det var en av hans första veckor, att hon tog initiativet till det och att de var rejält fulla...

Men hon valde den andra vägen för att jävlas med dem och förstöra deras relation. Riktigt fittigt beteende och svårt att snacka bort.
2020-04-24, 00:14
Medlem
Citat:
Han är verkligen stark som står ut med patrasket och orkar behålla lugnet. Helt sjukt. Själv hade jag inte stått ut med att höra detta skrik från morgon till kväll. Jag tror Sami har högre IQ själv än dom andras tillsammans.

Jag hade gått ut självmant efter en vecka..Sami är stark..
2020-04-24, 00:17
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micropenis69
Tror det var för att han inte vågade ligga med Alexander Bard. Och i andra hand att han suger på att sjunga
Kan ju vara sant för Bard kan ju inte vara så nogräknad och får spräcka röven på de mindre attraktiva. Men att övertala pojken med husporslinet i käften bör ju inte vara så jättesvårt då han säkert ser Bard som ultra attraktiv. Men antagligen var väl albanpappan med och såg till att Bard inte fick säda på hans son. Han är nog paxad till en hårig svartmuskig alban med en bärstjälk som kan räcka till resten av släkten.

Jaha nu sover nästan alla i BB huset. Skönt för Sami att slippa skrik.
2020-04-24, 00:18
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Irriterad till max...vill fan inte se Mergim eller ngn annan sjunga i poolrummet..vill se annexet..börjar ångra att jag inte röstade på Frida till middagen..hade varit intressant att se vad Mergim gjort om hon valt Lennie..
Nu skiter jag i det här..godnatt flashback..

BB har förmodligen valt bort annexet för att Julia däckat under den romantiska natten..
Sami är nog lika glad för det så han får sova nån gång.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in