2020-04-23, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Japp det hade varit så jävla roligt att hon tvingas åka ut till corona, hennes skådespel och skrik hör inte hemma i big brother...
Haahaha ja fy fan vad skönt om hon kmr ut och blir satt i karantän.

Ont: Min röst går till skriket från halmstad för nästa utröstning
2020-04-23, 22:09
Medlem
Men snälla ingen vill se rosa rummet just nu..... Herregud

Jaha, BB bröt för att skicka ut dom ur annexet?
2020-04-23, 22:10
Medlem
Lunatics avatar
Lennie ligger och tuggar på Godis som vanligt. Han har ätit godis vara dag.
Igår gick han och tuggade på Klubba bla.
Synd bara att det är Jassas godis Lennie har snott. jävla råtta.
2020-04-23, 22:11
Medlem
Fin bild på våran kära sami
https://imgur.com/a/VUwfcGD
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Sett lite när hon sänt live (ja jag kan inte få nog av henne) och hon är ju helt oförstående till den kritik hon får.
Hon hade också snackat med Anty om att hon också fick mycket skit även där förstod hon inte varför.

Man skulle sparat allt vidrigt beteende hon levererat under hennes tid i huset och laddat upp på tuben.

Ja, alltså det fanns ju väldigt många exempel där det framgick hur riktigt oskön hon är. T.ex. angående Martin/Jasse grejen så kunde hon ju avdramatiserat det och dels sagt att det var längesen och dels förklarat att de typ bara vara en puss, men istället gjorde hon allt för att förstöra för två personer som är kära i varandra. Det är rakt igenom elakt oavsett vad man tycker om de två personerna.
Medlem
Globalisten55s avatar
Men herregud vad gör Frida🤣
2020-04-23, 22:12
Medlem
papperskulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Ja, alltså det fanns ju väldigt många exempel där det framgick hur riktigt oskön hon är. T.ex. angående Martin/Jasse grejen så kunde hon ju avdramatiserat det och dels sagt att det var längesen och dels förklarat att de typ bara vara en puss, men istället gjorde hon allt för att förstöra för två personer som är kära i varandra. Det är rakt igenom elakt oavsett vad man tycker om de två personerna.

Hur länge sen var det ? Vilket avsnitt ?
2020-04-23, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Lennie ligger och tuggar på Godis som vanligt. Han har ätit godis vara dag.
Igår gick han och tuggade på Klubba bla.
Synd bara att det är Jassas godis Lennie har snott. jävla råtta.
Asså ja dör av skratt varje gång du går loss på Lennie o godiset han snodde från jass. Inte ok av han överhuvudtaget men skriket o Julia tänkte ju sno godis dom med från påsarna vid fiskedammen innan Lennie kom på dom, sen gör han precis samma sak. Julia fick ju tillbaka sin påse. Tycker inte han förtjänar godiset inte skriket heller för den delen.
2020-04-23, 22:14
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Samma här! Man kan säga mycket om Mergim men han försöker i alla fall bli en bättre människa. Han har en varm och positiv energi stundtals men behöver jobba på sin ilska och respekt för andra människor.

Gud nu börjar jag sakna Glasman igen. Saknar t.o.m. hans fyllebölande. Guld var det.
Glasman åkte alldeles för tidigt.. Känns som att mycket av dynamiken försvann med honom när han åkte. Synd för hade verkligen velat se mer utav honom och speciellt honom och Sami i kombo
2020-04-23, 22:15
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag tror ju att kramarna, skrattet och sexet är kompensering för någonting annat. Jag tror att hon varit med om någonting hemskt och jag tycker synd om henne. Frida verkar vara supersnäll.
Det enda jag inte gillar med folk som ska vara så extra snälla och ska värka så glada och positiva..m.m
Är att dom personerna har en motpol som är värre än de flesta också, då dom oftast blir otrevligare än normalt.
Medlem
Såg för ett tag sen på Aftonblaskan att Jockiboi sa till att sluta hata på Amilia. Har inte han hållit på med sociala medier såpass länge att säga till folk att sluta bara uppmuntrar till mer hat?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ajjemän! Sammie-boy satte den
😍😍😍 Så klar han gjorde. Han är helt klockren!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in