Citat:
Ursprungligen postat av
Zoom008
Hur orkar ni sitta och titta på dessa vrak live? Jag tittar en timme varje dag på TV och det räcker verkligen. Det ekar i huvudet av deras skrik och gap. Jag tycker att Sami och Martin är den enda som är vettiga. Resten är vidriga och dom kan åka ut i vilken ordning som helst. Tråkigare kommer det bli för var dag då folk nog skulle sparat Amilia ett tag till. Orkar inte höra ett ord till om Jasmine och Martins kärleksrelation. Vill inte se bögarna smeka varandra och grisa helt öppet heller. Samir borde vinna överlägset. Jag är imponerad av er som orkar glo på skiten 24/7
Det tar på, som fan!
Börjar tröttna på dårarna rejält, dom är verkligen vidriga som du säger och har nästan börjat hata dom och deras hjärndöda beteende.
Hur den fullständigt lobotomerade kannibalen särAlex, den näspetande och snorätande nervvrakslebben Lisa, surfittanVickan, allas vårat monster Amilia, dom äckliga megabögarna fjollMergim och muppLenny och inte minst sämst i världen på fejkgråta skrikJasmine har klarat sig igenom en castingprocess är ju fullständigt obegripligt! Tv4 borde verkligen ge den där Rosanna sparken med omedelbar verkan, helt utan lön, polisanmäla och stämma henne på miljardbelopp.
Sen skeppa alla inblandade i produktionen till wuhan, där dåliga kinesiska forskare fick testa Corona vaccin (som orsakar Covid-19) på dom.