2020-04-23, 23:48
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Fin bild. Den blir ännu finare om du kikar till höger i bakgrunden.

Jaha, nu skall alltså Sami och Jullan lägga sig.
hahaha. Missade Hånglet helt mellan Lennie och Mergim.
2020-04-23, 23:49
Medlem
Hade varit så roligt om Sami åkte om han inte packade. Varför är han så säker?
2020-04-23, 23:51
Medlem
Vet att vi är en del som tyckt att det visats för lite från annexet och dejten ikväll men jag har en teori. Det är att Julia druckit lite för mycket och råkat få in lite taktik- och nomineringssnack.
2020-04-23, 23:53
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Vet att vi är en del som tyckt att det visats för lite från annexet och dejten ikväll men jag har en teori. Det är att Julia druckit lite för mycket och råkat få in lite taktik- och nomineringssnack.
De har ju alltid gjort så här om det händer någonting i ett rum där man som tittare bara har chansen att se av i Directors Cut. Jag har SÅ många frågor som jag skulle vilja ställa till BB-produktionen.
2020-04-23, 23:56
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanfanfan83

För att han kommer vinna BB2020! Har du inte kollat första månaderna....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
De har ju alltid gjort så här om det händer någonting i ett rum där man som tittare bara har chansen att se av i Directors Cut. Jag har SÅ många frågor som jag skulle vilja ställa till BB-produktionen.

Jo absolut... Tror folk mest är besvikna på att missa mycket av Sami då han uppenbart är en tittarfavorit. Till produktionen ja... men även till de om röstade på att badrummet skulle bli nya sovrum 1 kameran
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Jag kan förstå varför pojken med husporslinet i käften blev utsparkad från Idol fort som fan för ett par år sedan. Det gnället kanske 36 årige gubben älskar men det skrämmer djuren utanför mitt fönster.
2020-04-23, 23:57
Medlem
Mergim har så dålig sångröst, han behöver träna upp rösten. Fy fasen. Skär sig hela tiden som en pubertal kille.
2020-04-23, 23:58
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Kan ju bero på att han är mest populär. Varför skulle det vara roligt om han åkte? Då fanns det ju ingenting alls mer att se än par och bögporr.
2020-04-23, 23:58
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Hur orkar ni sitta och titta på dessa vrak live? Jag tittar en timme varje dag på TV och det räcker verkligen. Det ekar i huvudet av deras skrik och gap. Jag tycker att Sami och Martin är den enda som är vettiga. Resten är vidriga och dom kan åka ut i vilken ordning som helst. Tråkigare kommer det bli för var dag då folk nog skulle sparat Amilia ett tag till. Orkar inte höra ett ord till om Jasmine och Martins kärleksrelation. Vill inte se bögarna smeka varandra och grisa helt öppet heller. Samir borde vinna överlägset. Jag är imponerad av er som orkar glo på skiten 24/7
Det tar på, som fan!
Börjar tröttna på dårarna rejält, dom är verkligen vidriga som du säger och har nästan börjat hata dom och deras hjärndöda beteende.
Hur den fullständigt lobotomerade kannibalen särAlex, den näspetande och snorätande nervvrakslebben Lisa, surfittanVickan, allas vårat monster Amilia, dom äckliga megabögarna fjollMergim och muppLenny och inte minst sämst i världen på fejkgråta skrikJasmine har klarat sig igenom en castingprocess är ju fullständigt obegripligt! Tv4 borde verkligen ge den där Rosanna sparken med omedelbar verkan, helt utan lön, polisanmäla och stämma henne på miljardbelopp.
Sen skeppa alla inblandade i produktionen till wuhan, där dåliga kinesiska forskare fick testa Corona vaccin (som orsakar Covid-19) på dom.
2020-04-24, 00:00
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Jaha, en till galen Feka medlem kanske!
2020-04-24, 00:00
Medlem
Citat:

För att han har blivit vald av tittarna till typ allt den här veckan.

Men som han själv sa alldeles nyss så vill han inte jinxa det eftersom att man aldrig vet säkert och att de haft fel så många gånger tidigare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in