2020-04-23, 22:16
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Asså ja dör av skratt varje gång du går loss på Lennie o godiset han snodde från jass. Inte ok av han överhuvudtaget men skriket o Julia tänkte ju sno godis dom med från påsarna vid fiskedammen innan Lennie kom på dom, sen gör han precis samma sak. Julia fick ju tillbaka sin påse. Tycker inte han förtjänar godiset inte skriket heller för den delen.
hahaha. ja vafan. Kommer kommentera det varje gång jag ser Lennie äta av godiset.
Godis är heligt.
Medlem
teamdjungels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micropenis69
Fin bild på våran kära sami
https://imgur.com/a/VUwfcGD
Du får tummen upp: https://i.gyazo.com/98874c69ace1e566ad6fb823b804bacd.png
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Det enda jag inte gillar med folk som ska vara så extra snälla och ska värka så glada och positiva..m.m
Är att dom personerna har en motpol som är värre än de flesta också, då dom oftast blir otrevligare än normalt.
Stämmer helt har sett dom tendenserna på henne när hon blir bitsk och färser till ibland helt onödiga situationer.
2020-04-23, 22:18
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Inget snack att man vill ha ut knulldockan men hon har för många fans just nu och orkar inte med DumFrida.
Hennes motivering med att ge 2p till pojken med husporslinet i käften att "jag ser upp till honom" fick mig att trilla av soffan och nästan sätta mig på katten. Eftersom katten är viktigare för mig så kommer jag inte ge Frida min röst.
2020-04-23, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Inget snack att man vill ha ut knulldockan men hon har för många fans just nu och orkar inte med DumFrida.
Hennes motivering med att ge 2p till pojken med husporslinet i käften att "jag ser upp till honom" fick mig att trilla av soffan och nästan sätta mig på katten. Eftersom katten är viktigare för mig så kommer jag inte ge Frida min röst.
Då vi kommer rösta på vem som ska UT så kanske du ska rösta på frida då om du tycker så
2020-04-23, 22:20
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Såg för ett tag sen på Aftonblaskan att Jockiboi sa till att sluta hata på Amilia. Har inte han hållit på med sociala medier såpass länge att säga till folk att sluta bara uppmuntrar till mer hat?
Jockibååij tror han är nån jävla Messias.
Vem fan lyssnar på han liksom.

Amilia har dragit på sig sin skit själv.
Amilia kan gå ut öppet och be om ursäkt för sitt beteende och medverkan istället.
2020-04-23, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Samma här! Man kan säga mycket om Mergim men han försöker i alla fall bli en bättre människa. Han har en varm och positiv energi stundtals men behöver jobba på sin ilska och respekt för andra människor.

Gud nu börjar jag sakna Glasman igen. Saknar t.o.m. hans fyllebölande. Guld var det.
Mergim har verkligen växt. Hjälper till med allt. Är alltid i köket, han är kanske där för att Lennie är där. Men även under barnveckan hängde han med Julia och Sami och hade det skoj.

Ja, saknar Glasis. Han gav en vuxen och intellektuell stämning som de flesta kanske inte uppdiattade. Men Sami behövde det. Kanske även Julia. Man märker ikväll att när Sami och Julia sitter ner och pratar är det eftertänksamt och vettigt. Tyvärr framstår nog Julia som korkad då hon fångar stämningar och kan bli riktigt intensivt och impulsstyrd. . Jag själv kan vara lite så och folk tror att jag är dum i huvudet men är hyfsat smart.
2020-04-23, 22:21
Medlem
Bigbrother gör ju Julia till alkoholist om hon inte haft problem med alkohol kommer hon ju garanterat ha ett beroende efter de här. Gillar henne och när folk är glada MEN hennes flabb börjar bli jävligt irriterande speciellt igår då det vara marathon nonstop! som Frida va i början när hon va osäker gap skratta åt att man sa hej typ.
2020-04-23, 22:23
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Då vi kommer rösta på vem som ska UT så kanske du ska rösta på frida då om du tycker så

Eftersom det är kärleksvecka så känns det lite grann att vi skall ge våra hjärteröster till de vi tycker om.
Om du vet säkert att vi skall rösta UT någon så ger jag efter för kattrackaren och ger henne min röst.
2020-04-23, 22:23
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Ja, alltså det fanns ju väldigt många exempel där det framgick hur riktigt oskön hon är. T.ex. angående Martin/Jasse grejen så kunde hon ju avdramatiserat det och dels sagt att det var längesen och dels förklarat att de typ bara vara en puss, men istället gjorde hon allt för att förstöra för två personer som är kära i varandra. Det är rakt igenom elakt oavsett vad man tycker om de två personerna.
Men hon ska väl samtidigt inte ljuga om hon inte är säker, för att underlätta för Martin och Jass? Det blir ju också fel. Hon beskrev två kyssar, som vi nu kan konstatera ägde rum vecka 4 (dvs Martins 3:e vecka), och sedan dess har det inte varit något mer. Och hon har ju helt rätt i att Martin och Jasmines relation inte har sett ut som den gör nu sedan dag 1, eller ens vecka 1 eller 2 eller 3. Det var som sagt dragkamp om Martin i flera veckor..
2020-04-23, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jockibååij tror han är nån jävla Messias.
Vem fan lyssnar på han liksom.

Amilia har dragit på sig sin skit själv.
Amilia kan gå ut öppet och be om ursäkt för sitt beteende och medverkan istället.
Jo det är sant det. Man undrar ju också varför han skaffar barn. Verkar ju bara hora ut henne till sina youtube videos för LIKES & Subscribes!

Sami är nog fan den värdigaste vinnaren detta år. Men om Sami hade varit med föregående år tror jag nog inte han hade en chans att ens komma långt
2020-04-23, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Ja, alltså det fanns ju väldigt många exempel där det framgick hur riktigt oskön hon är. T.ex. angående Martin/Jasse grejen så kunde hon ju avdramatiserat det och dels sagt att det var längesen och dels förklarat att de typ bara vara en puss, men istället gjorde hon allt för att förstöra för två personer som är kära i varandra. Det är rakt igenom elakt oavsett vad man tycker om de två personerna.
Fast där håller jag med Amilia, hon har ingen skuld i det hela. Den enda som gjort något fel är Martin, då han eventuellt kan haft någon förpliktelse till Jasmine.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in