2020-04-23, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Det tror jag också. Han verkar ha en udda läggning och kan gilla att bli dominerad. Då har han ju mött rätt person. Mergin har han som i ett koppel redan nu.

Sjukt att det skiljer 14/15 år mellan dom också
2020-04-23, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Det var själva fan vad Mergim ska kleta på Lennie hela jävla tiden. Det är helt sjukt och inte normalt på något vis. Sen som Zoom008 skrev, så blir han ofta helt mörk i blicken om något inte går hans väg. Undrar om det verkligen är så att han blev mobbat i skolan, kanske var han som mobbade istället. Lennie, spring så långt du kan när du kommer ut ifrån huset, helt motsatt håll ifrån Mergim.

Det är för sent tyvärr 😔
2020-04-23, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorBrakskit
Hur kan nån vettig människa ge Mergim 2 poäng för att rädda vederbörande? Frida måste vara sinnessjuk och jag önskar att hon åker ut från programmet så fort det bara går.

Frida har ju varit helt på Sami och Julias sida och röstat till deras fördel, men Sami och Julia har ju inte riktigt förstått det och inte gett Frida nån respons så det är inte så konstigt att hon röstar som hon gjorde nu
Medlem
Vad fan har dom gjort? Lennie och Mergim ser ut att vara 20 år äldre med den där muschen och "brännan".
Medlem
Tror vi verkligen att Amilia hade behövt nån miljon? Står på hitta.se att hon bor på essinge brogata, men såg hennes live nyss och det verkar som att hon bor i en lägenhet på torsplan och lägenheterna där.. då snackar vi kosing.
2020-04-23, 19:23
Medlem
Massa folk som hatar på mustascherna här men jag blev jävligt sugen på att raka av mig skägget och bara ha mustasch nu
2020-04-23, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
En vecka?! Hur busig hade du varit för att förtjäna det hårda straffet? 🙈
Jag blir verkligen sugen på att kolla raggarjävlar nu, även om jag lovat mig själv att vänta med det tills bb är slut. Hur många avsnitt är det och hur långa?

När Sami klev in i huset i sin dräkt tänkte jag ”vad fan är det för jävla shomme?!
Efter 2-3 veckor insåg jag vilken stjärna han är, och värdig vinnare. Så jävla obrydd och säker i sig själv. Han har alla positiva egenskaper man söker i en bb-vinnare. Förutom skitsnackandet som inte riktigt passar honom. Men utöver det så är han vinnare av Bb 2020!

Jag var tydligen väldig ohörsam. 🤷‍♀️ Det är en film på typ 1,5 timme.

Jag höll på att smälla av när han gick in i huset och undrade var det var för jävla lodis. Nu är jag kär i honom och han kommer vara sååå snygg när han gått ner lite till samt fått en ordentlig solbränna. Fast hans utseende spelar inte så stor roll då hans personlighet är helt fantastiskt. Enda gången jag ”ogillat” honom är när de började nominera och Alex och Martin drog in honom i någon negativ skitsnacksspirall.
2020-04-23, 19:24
Medlem
Ridnes avatar
Well well well gott folk....

Är ni nöjda nu när sjökon är borta? Det är inte jag. De ligger ju för fan bara och myser och gosar och älskar varandra. Hur kul är det att titta på?!

Amilia. Allt är förlåtet. Kom tillbaka och ta hatet med dig så det blir drama igen!
2020-04-23, 19:26
Medlem
ProfessorBrakskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jempalin
Tror vi verkligen att Amilia hade behövt nån miljon? Står på hitta.se att hon bor på essinge brogata, men såg hennes live nyss och det verkar som att hon bor i en lägenhet på torsplan och lägenheterna där.. då snackar vi kosing.

Du är inte från Stockholm va? Jag känner en hel del losers och annat löst och enkelt folk utan förmögenhet som bor i Stockholms innerstad. Du vet väl att det finns nåt som heter banklån.
2020-04-23, 19:27
Medlem
Emmvalentines avatar
Hade ju varit skitskoj med ett matprogram med lennie och sidekicken mergim 👍👏
2020-04-23, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jempalin
Hon har en bostadsrätt på Lilla Essingen som hon köpte precis innan de nya bolånereglerna. Då behövde man inte så mycket cash/hög lön. Hon verkar bo hos sin mamma just nu. Hennes pappa har varit pilot på SAS (enligt Amilia), om han var det länge brukar de ha sjukt bra pensionsavtal så kan finnas en del deg där. Han kanske fortfarande jobbar, vem vet.
2020-04-23, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Well well well gott folk....

Är ni nöjda nu när sjökon är borta? Det är inte jag. De ligger ju för fan bara och myser och gosar och älskar varandra. Hur kul är det att titta på?!

Amilia. Allt är förlåtet. Kom tillbaka och ta hatet med dig så det blir drama igen!
Ja så jävla nöjd! Nu kan man se alla i huset och få höra vad alla har att säga! Skönt och slippa monologerna och DC:n på Blåvalen 22 timmar varje dygn. En dryg översittare är vad hon är!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in