2020-04-23, 19:08
Medlem
SagaVestenBootss avatar
HAHA! Mergim ser fan ut som Stig Helmer nu när han rakat bort allt utom mustaschen
2020-04-23, 19:09
Medlem
esetts avatar
Det var själva fan vad Mergim ska kleta på Lennie hela jävla tiden. Det är helt sjukt och inte normalt på något vis. Sen som Zoom008 skrev, så blir han ofta helt mörk i blicken om något inte går hans väg. Undrar om det verkligen är så att han blev mobbat i skolan, kanske var han som mobbade istället. Lennie, spring så långt du kan när du kommer ut ifrån huset, helt motsatt håll ifrån Mergim.
2020-04-23, 19:10
Medlem
svensken77s avatar
Satan va tråkiga Jassa och Martin är... Jasmin var en favorit för ett tag sedan men fan inte längre... Vill ha ut Mergim men nu är det fan TRIST-MARTIN först av ALLA..
2020-04-23, 19:12
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vilken kamera man än har på, hörs hahahahahahaha. Ut med Frida!
Med tanke på temat denna vecka och att deltagarna fick rädda en, känns det rimligt att även tittarna får rädda en person denna vecka (måndagsfinalen).
2020-04-23, 19:13
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Det värsta är att Lennan kommer ställa upp frivilligt som Mergims hund
Det tror jag också. Han verkar ha en udda läggning och kan gilla att bli dominerad. Då har han ju mött rätt person. Mergin har han som i ett koppel redan nu.
2020-04-23, 19:13
Medlem
zzxxccvvs avatar
Lennie ser ut som Steven Schapiro.
2020-04-23, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, passa dig! ❤️❤️❤️Jag fick en ofrivillig semester härifrån på en vecka. Men Sami kommer att vara stadsminister över alla städer, han förtjänar verkligen all positivitet. Så snäll person, uppfinningsrik, rolig, glädjespridare. Såg Raggarjävlar och även där speglade hans fina personlighet igenom, om än lite mer full och dräggig. Är så imponerad av honom, från att tryckt i sig mat i början till att gå all in med kost mm. Ett under att han klarar av att vara nykter med alla dessa dårar i huset. 😂😂😂

En vecka?! Hur busig hade du varit för att förtjäna det hårda straffet? 🙈
Jag blir verkligen sugen på att kolla raggarjävlar nu, även om jag lovat mig själv att vänta med det tills bb är slut. Hur många avsnitt är det och hur långa?

När Sami klev in i huset i sin dräkt tänkte jag ”vad fan är det för jävla shomme?!
Efter 2-3 veckor insåg jag vilken stjärna han är, och värdig vinnare. Så jävla obrydd och säker i sig själv. Han har alla positiva egenskaper man söker i en bb-vinnare. Förutom skitsnackandet som inte riktigt passar honom. Men utöver det så är han vinnare av Bb 2020!
2020-04-23, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Dom flesta tjejerna är som Jasmine, så jävla skönt o va singel och slippa klängiga kåta tjejer som henne.
Kanske om du dejtar 13-åringar. Aldrig träffat någon som beter sig så barnsligt när man är 25+ år. Har säkert aldrig haft sex med någon annan än sitt ex så som hon fnissar och håller på. Hon tittar även in i kameran varje gång hon ska snuska sig med Martin för att vara säker på vi ser det. Sjukt tragisk tjej. Ändrar sin taktik hela tiden och spelar nya roller för att försöka fiska röster. Ena dagen är hon en clown, andra dag en tjej med krossat hjärta och tredje dagen är hon en kåt tjej som vill knulla hela tiden och springa runt naken. Hon behöver åka ut och få hjälp, hon verkar inte må bra psykiskt (helt seriöst).
2020-04-23, 19:15
Medlem
Zingo2s avatar
Är Mergim fansen ute och värvar medlemmar i Hässleholm?
Ut med Frida nu, så Rosa pakten dör!!!
Denna pakt har först Anty sagt och sen Amilia sagt att den får inte brytas. Snart är den bruten.😀
2020-04-23, 19:17
Medlem
Citat:
Är Mergim fansen ute och värvar medlemmar i Hässleholm?
Ut med Frida nu, så Rosa pakten dör!!!
Denna pakt har först Anty sagt och sen Amilia sagt att den får inte brytas. Snart är den bruten.😀
Finns ingen rosa pakt längre. Finns bara kärleksparet Lennie och Mergim. Frida ingår inte i deras relation, hon hänger bara efter för hon vet ingen annan i huset stöttar henne i nomineringar.
2020-04-23, 19:17
Medlem
ProfessorBrakskits avatar
Hur kan nån vettig människa ge Mergim 2 poäng för att rädda vederbörande? Frida måste vara sinnessjuk och jag önskar att hon åker ut från programmet så fort det bara går.
2020-04-23, 19:19
Medlem
Citat:
Nu ser Lennie vårdad ut.
Varför står Frida bland killarna skriker? Ut med henne!!!!!

Håller med dig till 100%. Folk här verkar hata Jass mest av alla men för mig är det ofattbart att en sådan tråkig opersonlig fjant som Frida få vara var. Fan vad jag hatar henne! UT MED FRIDA PÅ MÅNDAG.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in