Citat:
Ursprungligen postat av
Ketchupalskaren
Nej, passa dig! ❤️❤️❤️Jag fick en ofrivillig semester härifrån på en vecka. Men Sami kommer att vara stadsminister över alla städer, han förtjänar verkligen all positivitet. Så snäll person, uppfinningsrik, rolig, glädjespridare. Såg Raggarjävlar och även där speglade hans fina personlighet igenom, om än lite mer full och dräggig. Är så imponerad av honom, från att tryckt i sig mat i början till att gå all in med kost mm. Ett under att han klarar av att vara nykter med alla dessa dårar i huset. 😂😂😂
En vecka?! Hur busig hade du varit för att förtjäna det hårda straffet? 🙈
Jag blir verkligen sugen på att kolla raggarjävlar nu, även om jag lovat mig själv att vänta med det tills bb är slut. Hur många avsnitt är det och hur långa?
När Sami klev in i huset i sin dräkt tänkte jag ”vad fan är det för jävla shomme?!
Efter 2-3 veckor insåg jag vilken stjärna han är, och värdig vinnare. Så jävla obrydd och säker i sig själv. Han har alla positiva egenskaper man söker i en bb-vinnare. Förutom skitsnackandet som inte riktigt passar honom. Men utöver det så är han vinnare av Bb 2020!