2020-04-22, 23:17
Medlem
Alltså under många veckor har jag tyckt om Jasmine men på senare tid har hon betett sig otroligt dåligt och jag stör mig på henne något enormt. Hon säger att hon tycker om Martin, hon såg hur mycket ångest han hade över kyss-situation och vad gör hon då jo frågar honom "Vad tror du dina systrar kommer tycka om detta?", en sån troligt onödig sak att fråga när hon ser hur mycket ångest han hade och hur dåligt han mådde. Sen kan man se tydligt att alla hennes tårar är bara fejk, den ända gången man kunde se att hon genuint var ledsen var när dem visade videon som var en minne till Adam Alsing bortgång.
Hon har bara blivit en sån enormt jobbig person, hon ställer alltid otroligt onödiga frågar till bland annat Martin och beter sig allmänt omoget. Förstår helt ärligt inte hur Martin orkar med henne.
2020-04-22, 23:18
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Gäsp. Tråden och liven föll ihop totalt när Amilia lämnade, känner inget som helst behov av att följa deltagarna som är kvar. De kan få studsa omkring därinne och kramas och sjunga kumbaya i fyra veckor till, för mig kommer det räcka alldeles utmärkt att snabbspola genom avsnitten fr o m nu.
Hej då!👋😢
2020-04-22, 23:20
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Sami har över 30% lägre odds än Lennie och det har ökat bara den senaste veckan. Jassa har tappat mycket och Jullan är nu faktiskt populärare. Är helt säker på att Mergim klarar Jassa utan problem.

Det tar för lång tid att skriva men en sida som går hem i stugorna. En skön snubbe jag från början inte alls gillade. Men kommer att rösta hem honom som vinnare. Jullan hoppas jag på också samt Lennie.
Jaha bra, trodde det var något negativt.🙂
2020-04-22, 23:20
Medlem
Måste fläsk-Frida visa sig naken konstant. Spyr på hennes sätt alltså, påtvingade kramar och sitt fejkskratt hon måste ryka efter Jassa.
2020-04-22, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Alltså under många veckor har jag tyckt om Jasmine men på senare tid har hon betett sig otroligt dåligt och jag stör mig på henne något enormt. Hon säger att hon tycker om Martin, hon såg hur mycket ångest han hade över kyss-situation och vad gör hon då jo frågar honom "Vad tror du dina systrar kommer tycka om detta?", en sån troligt onödig sak att fråga när hon ser hur mycket ångest han hade och hur dåligt han mådde. Sen kan man se tydligt att alla hennes tårar är bara fejk, den ända gången man kunde se att hon genuint var ledsen var när dem visade videon som var en minne till Adam Alsing bortgång.
Hon har bara blivit en sån enormt jobbig person, hon ställer alltid otroligt onödiga frågar till bland annat Martin och beter sig allmänt omoget. Förstår helt ärligt inte hur Martin orkar med henne.
Håller med dig helt! Har några kompisar som hade henne som favorit när allt började, nu vill dom ha ut henne. Hon har tappat mycket de senaste veckorna. På måndag är det dags att skicka hem skriket till Halmstad!
2020-04-22, 23:22
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Då missade du nog när hon någon dag senare skrattade när det pratades om hans bortgång
2020-04-22, 23:23
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Gäsp. Tråden och liven föll ihop totalt när Amilia lämnade, känner inget som helst behov av att följa deltagarna som är kvar. De kan få studsa omkring därinne och kramas och sjunga kumbaya i fyra veckor till, för mig kommer det räcka alldeles utmärkt att snabbspola genom avsnitten fr o m nu.

Själv tycker jag som Mergim sade idag att stämningen har blivit så mycket bättre på ett par dagar och alla umgås med varandra. Skönt att Mergim äntligen säger vad han tycker istället för att bli avbruten efter två meningar med hatiska tre tretimmars monologer. Hoppas att de fortsätter med tävlingar och uppdrag.
2020-04-22, 23:24
Medlem
Jifers avatar
Fy vad snygg Mergim är! Han ser bättre ut än brudarna gör.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Håller med dig helt! Har några kompisar som hade henne som favorit när allt började, nu vill dom ha ut henne. Hon har tappat mycket de senaste veckorna. På måndag är det dags att skicka hem skriket till Halmstad!

Ja men vad tror vi om utgången när de ska kärleksnominera? Kommer ju bli sjukt jämnt känns det som
Medlem
brajzillas avatar
Citat:

Håller med! vi skulle behållit alla cp-skadade Glasman, Amilia, Anty och idioten Alex nu är allt meningslöst....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Planen är väl fortfarande att Jasse ska ut på måndag?
Martin får också gärna ryka. Kolla så kul alla har nu i poolen, märks inte ens av att han inte är där. Julia, Sami och Mergim tycker jag står för mest underhållning så de bör vara kvar länge. Frida och Lennie är ju rätt så meningslösa.
2020-04-22, 23:26
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Det finns ingen, menar INGEN som är så patetiskt usel på att fejkgrina som Jasmine!
Oftast fnittrar hon samtidigt !! 😳

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in