Citat:
Ursprungligen postat av
ChristerS
Tror inte det är så, bor man på landsbygden är det rätt smidigt att få skiten direkt hem i lådan och slippa syssla möten med kranar osv, samtidigt som man kan få ett större utbud. Tror det är tvärtom att det finns många som inte räds polisen som handlar på nätet, skitsamma om snuten en dag skulle dyka upp liksom.
Mest därför bara ett fåtal har betalat, 5st av alla dessa brev...
Ah det sitter nog många på landet som fortfarande bor hemma hos sina föräldrar, utan kranar eller någon som känner en kran, och i hemmets trygga vrå lär dom ju kanske inte vara rädd för snuten.
Men det är fortfarande töntar och barn.
Att beställa av en irlperson man känner väl, som man litar på, som dessutom kan väga och mäta upp allting på plats, komma med hemleverans, tillgänglig med kort varsel osv, är självklart bättre än att beställa av en random främling, där man dessutom måste ha posten som mellanhand och framför allt vänta i flera dagar.
Men ja, har man aldrig upplevt fördelarna med en bra kran utan måste handla till överpriser av muhammed och hans brushor i någon förort så kanske man föredrar nätet men det är ju samma sak där. Barn och töntar.
Jag får be om ursäkt om du känner dig träffad, detta är ju såklart ett generaliserande, men ifall det är så att du är en tönt så förstår jag din vilja att skylla på andra orsaker.
Edit: om jag ska vara lite mer nyanserad, det mesta sker väl mer och mer på nätet nu iofs, jag utgår mer ifrån hur det såg ut när jag höll på med den där skiten.