Citat:
Ursprungligen postat av
BrainDisorder
På tal om Nordvis, jag beställde merch därifrån nyligen och det tog 14 minuter från det att jag hade beställt tills att jag har spårbart ID-kolli. Beställde onsdag eftermiddag och hade grejerna på fredag vid postutdelningen och då bor jag långt ifrån Arvidsjaur. Så ska dom tas! Grymt jobbat.
Tog fan 14 minuter från att jag beställde tills jag hade grejerna. Man är ju vad vid ett halvårs leveranstid och en tusing i frakt när man beställer nåt felsytt skräp från valfri heroinskytt till Black Metal-sopa i vanliga fall.
Lyssnade på nya Grift idag. Somnade 18 gånger.
Kört igenom hela PdH-diskografin de senaste månaderna och det är ett jävla jobb det ska ni veta, ni som inte vet det. Såklart att Steineiche, S/T och Winterkälte är bäst som alla vet men det är ju sannerligen en helt otrolig jävla samling klassiker. Otrolig! Och är man inte förtjust i musiken kan man ju ägna sig åt att urskilja någonting över huvud taget på Kerker. Det är ändå ganska hypnotiserande att sitta och lyssna och bli glad för man hör ett ljud i mörkret var tioende minut.
Nu spelas
Esoteric - A Pyrrhic Existence som jag nog själv rekommenderat här under annat nick en gång i tiden. För att det är en helt jävla grym comeback efter typ 10(?) års uppehåll av dessa kungar av redigt sirapsseg doom.