2018-07-17, 02:43
Medlem
Att säga att man ska knulla någons mamma är detsamma som att kalla någons mamma för hora vilket är detsamma som att kalla någon för horunge. Lite som engelskans hånande "whos your daddy?"
Något som inte svenskar fattar är menat som en grov förolämpning då de ser alla kvinnor som horor.

Skulle någon kalla en svensk för horunge skulle denne bara rycka på axlarna och gå vidare.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2018-07-17 kl. 02:57.
Citera
2019-05-17, 23:07
Avslutad
Nu är korandjuren arga över några killars syn på islam och dödsboken koranen. Samhällsnytt rapporterar om de kränkta mammaknullarna, som lever i väst men inte tål andras åsikter och därför döds- och sexhotar deras familjer. Adresser köps för att hämnas pedofilen Mohammed.
De ska inte ha nånting annat än en bunt bacon i fejset och en nerpissad koran framför sig.

Jävla avarter. Fuck islam. Fuck Mohammed.
Senast redigerad av GenesisP 2019-05-17 kl. 23:15.
Citera
2019-05-17, 23:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Står det nåt om ”knullhot” i den skriften?
Eller är det en fri tolkning?

I och för sig uppmuntrar den våldtäkt och fri sex genom tvång (om det krävs, det bästa är ju om mannen tror att det är fritt, som sker för att kvinnan håller käften även om hon inte vill. Barn är de också glada i att sexa med) - på typ alla!
Därmed ändrar jag mig om "knullhot" och konstaterar att det är än värre. Det stannar ju inte vid hot.
Citera
2019-05-17, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Är det för att deras egna mammor redan är färdigknullade av hela släkten eller så fula att de måste ge sig ut på jakt efter andras mammor att hota att knulla?

Är det deras primitiva hjärnor som går på intellektuellt högvarv? Den ultimata förolämpningen kanske, från deras synvinkel.

Hela mitt liv har jag upplevt, hört och läst det i samband med blatteriet, och en mer invandrad språkmening och kulturyttring för det nya spännande Sverige är svårt att hitta.

Vad är era teorier? Har ni själv blivit ärade med ett hot om att er mamma ska knullas? Hur upplever ni invandrarnas generella språkbruk?

eftersom man är inavlad kan man inte hjälpa att man är retarderad, det är därför dessa retards kommer med detta. deras ordförråd är begränsat. en gång stötte jag på en muslimsk gettovarelse, han kommunicerade med grymtningar och läten. Lite som vildar. Jag hade svårt att förstå vad han menade men sådana finns det massor av. Det räcker att dyka upp på malmö universitet.
Citera
2020-04-22, 20:39
Medlem
Byxan81s avatar
Varför har babbar alltid som motargument att man knulla sin morsa?

Om man tillrättavisar en babbe, t.ex "håll avstånd"(med tanke på Corona), så får man höra "knulla din mamma".

Stoppas en babbe av polisen för fortkörning, ja då skall polisen "knulla sin mamma".

Är en babbe inne och snattar, blir påkommen av butiksperonal som säger till, ja då ska minsann de också "knulla sin morsa".

Diskussion: Varför har de sådan fallenhet för "knulla din mamma"? Vad kommer det sig att babbar som inte kan svenska kan klämma ur sig "knulla din mamma"? Ligger de i deras kultur att man knullar sin mamma om man inte får som man vill? Har de en skev bild av det kvinnliga könet? Har de ständigt fantasier om att knulla sin egen mamma?

Jävligt trött på att höra dessa ord. Vet inte när fenomenet kom till Sverige, men det var inte direkt något man hörde när jag var yngre.
Citera
2020-04-22, 20:40
Medlem
TonyFlygares avatar
Går du i högstadiet? Jag har inte hört det många gånger sen högstadietiden. Men ja, det är mer eller mindre en direkt översättning av diverse förolämpningar på andra språk.
Citera
2020-04-22, 20:43
Medlem
Typiskt dålig kvinnosyn att alltid gå på det sexuella, väldigt viktigt att folket inte förstår att det är ett bevis på att kvinnosynen försämras med invandring.
Citera
2020-04-22, 20:49
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Går du i högstadiet? Jag har inte hört det många gånger sen högstadietiden. Men ja, det är mer eller mindre en direkt översättning av diverse förolämpningar på andra språk.

Då måste du bo i en babbe-fri stad. Min kompis som är polis får höra det dagligen. Ser man på program som "Normalmspolisen", "tunnelbanan" och liknande så får dom höra det samma. Senast idag när jag stod i kö på Ica och sa till honom bakom att hålla avstånd, ja då skulle jag "knulla min mamma". När jag sålde min bil och babben inte fick priset han ville så skulle jag "knulla din mamma". Säger folk till en babbe att sluta gapa och skrika, ja då ska den "knulla din mamma". Så knappast något uttryck som avtagit med tiden.
Citera
2020-04-22, 20:51
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Det är väl något av en fantasi de har ? den enda som älskat dem i deras liv är väl just deras mammor.

Blir ju lätt att spy ut sig tankar som vanligtvis cirkulerar i deras huvuden då.
Citera
2020-04-22, 20:53
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Om man tillrättavisar en babbe, t.ex "håll avstånd"(med tanke på Corona), så får man höra "knulla din mamma".

Stoppas en babbe av polisen för fortkörning, ja då skall polisen "knulla sin mamma".

Är en babbe inne och snattar, blir påkommen av butiksperonal som säger till, ja då ska minsann de också "knulla sin morsa".

Diskussion: Varför har de sådan fallenhet för "knulla din mamma"? Vad kommer det sig att babbar som inte kan svenska kan klämma ur sig "knulla din mamma"? Ligger de i deras kultur att man knullar sin mamma om man inte får som man vill? Har de en skev bild av det kvinnliga könet? Har de ständigt fantasier om att knulla sin egen mamma?

Jävligt trött på att höra dessa ord. Vet inte när fenomenet kom till Sverige, men det var inte direkt något man hörde när jag var yngre.
Kommer väl från Italien, Spanien och dylika länder. De säger det för att mamma är det heligaste och att knulla sin mamma är det vidrigaste som finns. Du t ex tycker kanske inte det så därför använder du inte den svordomen när du vill ta i allt vad du kan.
Nordborna säger
- dra åt helvete. Tror dom verkligen att helvetet finns?
- du kan stoppa upp den anmälan i röven
Jag menar är det bättre det? Menar dom att man skall stoppa upp den i röven på allvar?
Naturligtvis inte. Lika lite som man skall knulla sin mamma.
Det borde man väl begripa.
Citera
2020-04-22, 20:55
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Kommer väl från Italien, Spanien och dylika länder. De säger det för att mamma är det heligaste och att knulla sin mamma är det vidrigaste som finns. Du t ex tycker kanske inte det så därför använder du inte den svordomen när du vill ta i allt vad du kan.
Nordborna säger
Jag menar är det bättre det? Menar dom att man skall stoppa upp den i röven på allvar?

Jämför du alltså "helvetet" och "röven" med din mamma? Tycker det är stor skillnad.
Citera
2020-04-22, 20:59
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Nordborna säger
Nä, om jag knullar din mamma, betyder det ju att jag är din pappa, och då trumfar jag dig på alla plan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in