Citat:
Ursprungligen postat av
Combival
Det kan vara svårt att veta skillnaden på stämpling och anstiftan ja, och du ska nog inte klanka ner på andra du som hävdat att hon inte ens varit misstänkt..
På vilket vis är HOL en skitstövel? Jag tror inte du kommer svara för du har inga svar.
Ja vet man inte skillnad på olika rubriceringar så är det nog mer än illa om man dessutom kaxar upp sig med ord som det vet väl inte du.
Skäligen misstänkt för anstiftan gällde tidigare i tråden och i dagsläget är hon misstänkt men det hon greps för i dag är inte det senaste med B.
Så den andra utredningen är helt ny för min del säkert för resten av tråden, så försök inte med något sidosvammel det har du ingenting för. Läs på nu om anstiftan, stämpling, förberedelse till mord. Nu är det 2018 som gäller för detta anhållande.
Jo jag har redovisat min åsikt i tråden om HOL, men om du inbillar dig att jag skall rapa det igen så lär det inte ske. En skitstövel kan ju bli föremål för mordförsök på ett eller annat sätt det händer ju som sagt, men nu avvaktar i alla fall jag vidare information om brott 2018.