2020-04-22, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jern1
Kommer dom 4 med flest poäng efter nomineringen på torsdag att sitta säkert på måndag och vi får rösta ut en av de tre med minst poäng. Eller kommer vi också få rösta på den personen vi vill ha kvar på måndag?
Vi kommer nog få rösta ut en med minst poäng, lättast så tänker jag
2020-04-22, 10:49
Medlem
skillemandinkis avatar
Jag lyssnar hellre på bruset från Farsta genom utrgården än att se på lilla tattarsnickaren och ludret!!
Jag är så jävla less på deras ansikten och röster! Stick
2020-04-22, 10:52
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Horjulia pillar på sitt hår det första hon gör när hon vaknar, hon ska spärras in på ankaret.

Det här intensiva hårpillet känns inte som att det fanns med från första början?
Det har spekulerats här i tråden att hon gått på diverse stimulantia ute i det civila och hennes ständiga uppmärksamhet över precis all alkohol som kan tänkas finnas i huset får mig att börja misstänka att hon börjar lida av nån slags abstinens och det där oavbrutna hårsnurrandet är lindringen för detta..

En annan sak jag tänkte på häromdagen var den stora delen rökare i BB, av de som är kvar är det väl bara Lennie som inte röker och av dem som åkt ut så var väl majoriteten rökare de också?
Är bruk av cigaretter bra att ha på CV:t när man söker till Big Brother?

Btw; Har Halmstadsmadrassen skvallrat till övriga deltagare om att hon låtit sig nyttjas i natt av elaka Martin som hon inte ens ville ha kvar i huset för någon dag sedan?
Och har Martin ånyo autonominerats för sitt fortsatta prat om hur han kommer att rösta i tävlingen?

The plot thickens ....
Senast redigerad av 123.... 2020-04-22 kl. 10:58.
2020-04-22, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Jag lyssnar hellre på bruset från Farsta genom utrgården än att se på lilla tattarsnickaren och ludret!!

ja det var snabbt han blev förlåten har jassa helt glömt helgen som var?

nej just det glömde det var ju bara skådespel spela offer tills jag får stanna i huset men det håller inte i längden nästa gång hon sitter nominerad ska hon fan ut
2020-04-22, 10:58
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Kanske det. Måste nästan vara något sådant. Lennie är nog annars en väldigt behaglig människa att vara runt.

Han har väl nämnt att han inte vill ha barn, tror jag? Nu vet jag inte hur gammal han är, men om vi ponerar att de är jämngamla kan den biologiska klockan ha spelat en stor roll där.

Njaa, "Lenny behaglig att leva med"?
Nu är jag iofs inte en kvinna, men hade jag varit det skulle jag fått psykbryt relativt omgående på honom!
Visst, han verkar ju snäll, lydig och har exakt samma glädjeuttryck som en lycklig hund när man aktiverar honom med något som vovven... förlåt Lenny tycker är roligt, men tror man skulle bli jätteless ganska omgående.
Det positiva med att ha en Lenny är ju att man får mycket motion då han kräver många och långa promenader, och man behöver ju inte kamma den så ofta heller. 🐕
2020-04-22, 10:59
Medlem
Någon som har en länk till BB DISCORD?
2020-04-22, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Hoppas vi får chansen att skicka hem någon utav de på måndag...
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Det här intensiva hårpillet känns inte som att det fanns med från första början?
Det har spekulerats här i tråden att hon gått på diverse stimulantia ute i det civila och hennes ständiga uppmärksamhet över precis all alkohol som kan tänkas finnas i huset får mig att börja misstänka att hon börjar lida av nån slags abstinens och det där oavbrutna hårsnurrandet är lindringen för detta..

En annan sak jag tänkte på häromdagen var den stora delen rökare i BB, av de som är kvar är det väl bara Lennie som inte röker och av dem som åkt ut så var väl majoriteten rökare de också?
Är bruk av cigaretter bra att ha på CV:t när man söker till Big Brother?

Btw; Har Halmstadsmadrassen skvallrat till övriga deltagare om att hon låtit sig nyttjas i natt av elaka Martin som hon inte ens ville ha kvar i huset för någon dag sedan?
Och har Martin ånyo autonominerats för sitt fortsatta prat om hur han fortsatt kommer att rösta i tävlingen?

The plot thickens ....
Kommer faktiskt inte ihåg om det fanns från början, men de kanske kan vara något slags ticks... har själv samma diagnoser som henne nämligen, japp bara lennie som ej röker, ja majoriteten var absolut rökare... hmm. BB borde ge henne alkoholförbud tycker jag.
Nej ingen vet att de pippat, men det kanske kommer tittarfrågor som hintar xDD
Tror inte martin kommer autonomineras, men jag hoppas det sker isf imorgon då det inte är inplanerat i schemat
2020-04-22, 11:04
Medlem
Uppdatering tack!

Var Jassa o Martin klara när resten av gänget kom in i natt eller de kom in mitt i akten??
2020-04-22, 11:08
Medlem
Zoom008s avatar
Julia pratar fort och sluddrigt som en pundare. Tror inte att det bara är alkohol på utsidan.
2020-04-22, 11:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maern23
Jasmine är ett barn med en barnkropp, barn brukar bo hemma 🤪

Hur fan kan Martin få upp den när han ser den flickaktiga och outvecklade kroppen? Kan det ha blivit en bulle i ugnen inatt tro?!?
2020-04-22, 11:16
Medlem
Frida är helt jävla värdelös, hur fan failade hon hahahahaha
2020-04-22, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Julia pratar fort och sluddrigt som en pundare. Tror inte att det bara är alkohol på utsidan.
Japp, pillertrillare och alkis, skabbig människa helt klart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in